Mikä kiehtoo eniten bdsm seksissä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Hallinta. Vaikka oikeasti en voisi tehdä toiselle sellaista, mitä hän ei halua, silti ajatus kutkuttaa. Mieti nyt, normaalisti sinua vahvempi lihaksikas mies on edessäsi avuttomana voimatta liikuttaa käsiään tai jalkojaan. Puhut hänelle, mitä kaikkea vallassasi olisi juuri sillä hetkellä tehdä. Voit jopa kysyä lupaa tietäen saavasi sen, mikä on vieläkin kiihottavampaa...
Kostun nytkin, jo pelkästä ajatuksesta.
Sama täällä. Ja vielä se, kun hän suostuu johonkin uuteen minun mielikseni tai antaa tehdä itselleen jotain, joka on vähän rajoilla mutta johtaa lopulta vain syvempään nautintoon ja sen huomaa... On myös kiva kiusata, hivellä ja ylistimuloida ja saada toiselle sellainen tila, ettei hän kestä enää pientäkään kosketusta ilman että voihkii ja huutaa kiimasta. Ja sitten joutuu vielä anelemaan hengästyneellä äänellään että panen häntä strap-onilla tai käsittelen vihdoin penistä niin että hän saa laueta.
Suosittelen kyllä dominana olemista kaikille naisille ainakin kerran ;)
Kun on kahlittuna huppupäässä eikä tiedä yhtään mitä seuraavaksi tapahtuu. Odottaa vaan viuhuuko raippa vai saako anaaliin tai pimppiin jotain. Nautin suunnattomasti olla alisteisessa asemassa masterilleni. N 30.
Alistetuksi ja nöyryytetyksi tuleminen. En tiedä mikä siinä on, mutta mitä törkeämmin domma eli tyttöystävä kohtelee, sen parempi. Jossain toisessa ketjussa kyseltiin ovatko nämä piirteet olleet aina kuvassa mukana. Minä ainakin löysin tämän puolen itsestäni vasta joitain vuosia sitten. Aiemmin en olisi voinut ajatella nauttivani esim siitä, että domma panee sträppärillä kun makaan sidottuna lattialla, läpsii kasvoihin ja haukkuu pienimunaiseksi surkimukseksi; tai että suuhuni ja kasvoilleni pissitään ja joudun kiltisti ottamaan sen vastaan ja kiittämään lopuksi. Kipu ei ole se mikä mua bdsm:ssä kiehtoo vaan se täydellinen toisen vallassa olo ja kontrollin puute sekä ns. häpäisy ja nöyryyttäminen.
Olen muutaman viikon ollut tuskissani, kun bdsm-mielikuvat pyörii päässäni.
Tuon kun kirjoitin niin ehkä pakko siirtyä runkkauskerjuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi miten sen puolen saisi itsestä pois. Se on ajanut minut tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. En kuitenkaan pysty lopettamaan ja itseviha, toivottomuus ja ahdistus vain syvenevät ajan kanssa.
"Omaa seksuaalisuuttaan .. ihmisten kanssa olet tekemisissä."
Mitä tarkoitat, kirjoitit: "tilanteisiin ja tekemisiin ihmisten kanssa, joita joudun katumaan lopun elämäni. "?
Mielenkiintoista, mutta 'mikä on mennyt vikaan'..? Kun näin kerroit. -ap
En ole alkuperäinen vastaaja, mutta vastaavilla kokemuksilla.
Varoituksena, että kyllä bdsm:n pariin hakeutuvat vahvasti narsistiset ja "väärällä tavalla" sadistiset ihmiset, joilla on sitten psykopatiaakin taustalla.
Jos ihmisellä on taipumusta haitalliseen masokismiin, joka monesti kumpuaa käsittelemättömästä traumasta niin he ovat todella alttiita tällaisille vaarallisille ihmisille.
Sadismi ja masokismihan ovat pohjimmiltaan defenssimekanismeja. Jos nämä alkavat hallitsemaan liikaa, tärkeintä on hakea esimerkiksi terapiasta apua ja etsiä tasapainoa näiden defenssien ja tunne-elämän välillä.
Silloin oikea, suostumuksellinen ja kunnioittava bdsm on sen kaiken arvoista.
Jos sub ei nauti käytetyksi tulosta "ihan miten vain" ja samalla rikotuksi fyysisesti/henkisesti/emotionaalisesti, kannattaa todellakin tutustua mahdolliseen tulevaan Domiinsa sen verran perusteellisesti ja sopia rajoista niin tarkasti, että kokee olonsa aidosti turvalliseksi tämän seurassa. Sen jälkeenkin kannattaa aika-ajoin testata kykeneekö Dom pitämään subinsa ilmaisemat rajat vaikka kuinka kuumassa tilanteessa antamalla kokeeksi turvasanan. Oikea reaktio Domilta on aina pysäyttää silloin mikä vain puuhailu ja varmistaa subinsa hyvinvointi kaikin mahdollisin keinoin. Sessiota voi jatkaa vasta kun turvasanan jälkeen molemmilla on aidosti turvallinen olo ja on keskusteltu mikä tilanteessa aiheutti turvasanan tarpeen.
Kuulostaa kiehtovalta ja mielenkiintoiselta, kiitos.
Tuo mitä kerroit, 'luovuus ja utelias rajojen tutkiminen' kuulostaa itsestänikin kivalta. Siinä on jotain samaa, kuin mitä olen ymmärtänyt on myös ns.tantraseksin harrastamisessa? Kiva kuulla, tai nähdä näitä yhtäläisyyksiä eri genreissä. -ap