Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K, kun istuit pöydän toisella puolella olit ärsyttävä ja kiehtova yhtä aikaa. Ja mä tiedän, että myös mä menin sulla ihon alle sun ammatillisen maskin takana. Aiotaanko me tosiaan vaan antaa sen räiskyvän kipinän hiipua hiljaisuudessa pois?
Millä tavalla ärsyttävä?
Tiedätkö sen tunteen, kun kaksi ihmistä istuu vastakkain ja keskustelee asiallisesti, mutta pinnan alla kytee? Päällisin puolin kaikki vaikuttaa normaalilta, mutta katseet on aivan liian pitkät, eleet liian yhtenäiset, pikku vitsit ja heitot menee pieleen kun jännitys saa kielen ja mielen solmuun. Ja siltikään ei voi sanoa suoraan mitään, tai olla varma mistään. Sillä tavoin ärsyttävä. Muun muassa.
Story of my life. Mä en halua että mikään hiipuu. Oot ihanin, ja tiedät mun mielipiteet susta.
Oot läpäissyt mun panssarit, ja laittanut mut siltaan jo monta kertaa.
Ittiswattittis
Vierailija kirjoitti:
Ripaus suhteellisuudentajua on aina hyväksi.
Aivan yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakkee huumorilla. 🥳 x
Se on niin totta 😄. Ihanaa viikonloppua ja auringonpaistetta teille kaikille!
Samoin Sinulle,
anonymous y.
Miksi alanuoli?
x🦄🐻x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyöt oli jälleen tarjouksessa.
Suhmurointia tarjolla jollekin?
Miten sen nyt kukakin tulkitsee.
Miksi muuten tarvisi mennä hotelliin? Ja ilmeisesti korttia pelaamaan?
Oisko vaikka ihan lepääminen hyvä syy?
Tulkaa pilaamaan mun viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
K, kun istuit pöydän toisella puolella olit ärsyttävä ja kiehtova yhtä aikaa. Ja mä tiedän, että myös mä menin sulla ihon alle sun ammatillisen maskin takana. Aiotaanko me tosiaan vaan antaa sen räiskyvän kipinän hiipua hiljaisuudessa pois?
Jaa oliks tää nyt KKK:lle vai muulle Koolle? Tämä K:oko on pienentynyt, vasn ei kaikki koot.
Oon useinkin istunut pöytien takana tilanteissa ja tilanteissa niin en noin niukkien tunnisteiden vuoksi voi sanoa juuta enkä jaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ärsyttävä?
Tiedätkö sen tunteen, kun kaksi ihmistä istuu vastakkain ja keskustelee asiallisesti, mutta pinnan alla kytee? Päällisin puolin kaikki vaikuttaa normaalilta, mutta katseet on aivan liian pitkät, eleet liian yhtenäiset, pikku vitsit ja heitot menee pieleen kun jännitys saa kielen ja mielen solmuun. Ja siltikään ei voi sanoa suoraan mitään, tai olla varma mistään. Sillä tavoin ärsyttävä. Muun muassa.
Story of my life. Mä en halua että mikään hiipuu. Oot ihanin, ja tiedät mun mielipiteet susta.
Oot läpäissyt mun panssarit, ja laittanut mut siltaan jo monta kertaa.Ittiswattittis
Friikkiä, koska olen joskus sanonut it is what it is:in hänelle. Mutta ohi menee silti, hän ei ole koskaan kertonut mielipidettään minusta. Kiva kuitenkin tietää etten ole ainoa kärvistelijä.
Love money and expensive gifts - tän pitäis toimia joka kerta, jos ei mies kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sais tulla pusuttelemaan ja halailemaan, niin en pystyisi jäämään sille tasolle.
Tasothan menee sitten tunnelman mukaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Te ootte niin säälittäviä.
Totta turiset.
Vierailija kirjoitti:
Ugh miten tästä pääsee pois?!
Tulemalla mun luo
Vierailija kirjoitti:
Näkisitpä mut nyt, luulen että on toisin päin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisitpä mut nyt, luulen että on toisin päin 😁
En mä haluu nähä sua enää ikinä. Että se siitä.
Toivon, että se nyt ainakaan ei oo tässä vaiheessa epäselvää enään.
Viikko vierähti ettei juuri nähty. Vilaukselta vain. Parempi sekin kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa oliks tää nyt KKK:lle vai muulle Koolle? Tämä K:oko on pienentynyt, vasn ei kaikki koot.
Oon useinkin istunut pöytien takana tilanteissa ja tilanteissa niin en noin niukkien tunnisteiden vuoksi voi sanoa juuta enkä jaata.
Ei Seppå Johannes!
Säälittäväksi
en nimittänyt.
🥸🐻💫
Bubbe ou jee.
Vaikka sais tulla pusuttelemaan ja halailemaan, niin en pystyisi jäämään sille tasolle.