Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20107)
Kivaa aurinkoista päivää..-A😘
Minulta ei mtn sitten aamun. x
626-lanka ei sisällä minulta
> vappupilliä eikä sanaa.. x
Mielemme rajat ovat maailmamme rajat. Jos lopputulosta ei pysty kuvittelemaan eikä siihen osaa uskoa, ei sitä tule tehdyksi. Tärkeintä on kyky kuvitella hyvä lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Mielemme rajat ovat maailmamme rajat. Jos lopputulosta ei pysty kuvittelemaan eikä siihen osaa uskoa, ei sitä tule tehdyksi. Tärkeintä on kyky kuvitella hyvä lopputulos.
Realiteetit ja faktat on myös hyvä tiedostaa. En kannata toksista positiivisuutta. Eri jostain sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys ei tarkoita luotettavuutta. Saippuakauppias toisinpäin on silti saippuakauppias.
Mit vit miten voi olla :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettelin sinua salaa, tositarkoituksella
Jos olisit kosketellut, et kirjoittaisi sitä tänne. 😘
Nukuit etkä havahtunut
Tästä tulikin mieleeni, että ollaan kaivatun kanssa kumpikin hääritty hotellihuoneessa toisen nukkuessa. Meistä kumpikin olisi siis voinut tehdä tuon mainitun. Minä tosin olen aivan liian kiltti ihminen tehdäkseni sellaista. Ei sillä, ettenkö olisi kovasti haaveillut. Tyydyin syömään.
Ripaus suhteellisuudentajua on aina hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen todella rehellisiä ihmisiä, jotka eivät sitten suinkaan ole vilpittömiä. Ihmiset jotka korostavat rehellisyyttään usein ovat.
Jos valehtelee tekevänsä pahaa, muttei kuitenkaan tee, onko paha ihminen?
Versus sellainen, joka esiintyy naamatusten hyviksenä, mutta selän takana toimii sua vastaan, tekee rikoksia, levittää kuraa ja mustamaalaa?
Perustuuko tämä vertailu ja kuvaus johonkin faktaan vai kuvitteelliseen oletukseen?
Onko sillä moraalin kannalta väliä? Pärstäkerroinko ratkaisee asian?
Hmm.. olen tavannut paljon ihmisiä, jotka eivät tiedosta toimivansa toista satuttavasti tai edes puhuvansa toisesta rumasti. Sitten kun tiedostaminen tulee, seuraa häpeä ja syyllisyys. Toiset taas ovat niin impulssiivisia, että sanovat ja toimivat toisinaan hetkessä toisin, kuin mitä oikeasti haluaisivat. Ja sitten on vielä he, jotka eivät uskalla näyttää kiukkuaan ja rajojaan ja yrittävät kontrolloida niitä, kunnes käyttäytyvät arvojensa vastaisella tavalla. Tai ne jotka sinnittelevät eri asteisen hyväksikäytön alla, kunnes arvot muuttuvat hetkeksi ihan toiseen äärilaitaan. Jotkut taas kontrolloivat ihan kaikkea sponttaania ja aitoa itsessään ollaakseen "hyviä ja reheellisiä ja arvojensa mukaisia". Samalla en usko, että he ovat aitoja ja todellisia itselleen. Lopputulema: täysi reheellisyys on äärimmäisen vaikeaa ja pyrkimyksen siihen pitäisi riittää kanssakulkijoille.
Kun huomautat jonkun olevan tapavalehtelija, hän vastaa heti, ettei absoluuttista rehellisyyttä ole olemassakaan. Hän ei koskaan käsittele keskustelun ydinkysymystä tai pääpointtia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin?
Kvanttifysiikka on
tänne ihan liikaa.
Ei kiinnostane naisia.
Ymmärrän tämän. 🤔
-nerdiE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyöt oli jälleen tarjouksessa.
Suhmurointia tarjolla jollekin?
Miten sen nyt kukakin tulkitsee.
Miksi muuten tarvisi mennä hotelliin? Ja ilmeisesti korttia pelaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin?
Se auttaa asettamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Kärpäsestä ei tule härkänen.
Otathan someesi vain fiksuja ja filmaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, silloin silmät avautuvat. Tajuaa, että kaikki on yhdentekevää, herttaisen yhdentekevää, jopa oma kaipauskin.
Vierailija kirjoitti:
Otathan someesi vain fiksuja ja filmaattisia.
Ole hyvä ja jätä huomiotta sisältö, josta et pidä.
väännän kunnon päiväkakat
sitten rasvaan polkupyörän ketjut
olisiko kvanttiöljy hyvä
ihanaa olla älykkö
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettelin sinua salaa, tositarkoituksella
Jos olisit kosketellut, et kirjoittaisi sitä tänne. 😘
Nukuit etkä havahtunut
Tästä tulikin mieleeni, että ollaan kaivatun kanssa kumpikin hääritty hotellihuoneessa toisen nukkuessa. Meistä kumpikin olisi siis voinut tehdä tuon mainitun. Minä tosin olen aivan liian kiltti ihminen tehdäkseni sellaista. Ei sillä, ettenkö olisi kovasti haaveillut. Tyydyin syömään.
Mutta olet sivusta.
Etsin työtä, naista ja ystäviä.
T. Pian eroan, olen pitkäaikaistyötön ja ystävätön.