Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17746)
Hellittiin, kellittiin,
kävi köpelösti niin,
testamenttini teen,
minä uskon huomiseen🤗
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, millainen sä olet?
Iloinen, itsenäinen, introvertti, omalaatuinen, kekseliäs, suvaitsevainen, liikunnallinen, luonnollinen, lempeä, leikkisä jne..
Vierailija kirjoitti:
Jos et ala puhuu niin jätän sut. No enhän minä vttu sua jätä. Näin mennään maailman tappiin! Kommunikoi edes kahdella sanalla. Nyt mulla on mitta täys!
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä. Se on hukkunut jonnekin vuosikausien maskauksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko tavannut hänen kanssaan jonkun toisen asunnossa?
En
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on tyyni kuin kesäinen meri auringossa välkehtien. Hyvää yötä kaikille.
Ja yhdelle erityiselle etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ala puhuu niin jätän sut. No enhän minä vttu sua jätä. Näin mennään maailman tappiin! Kommunikoi edes kahdella sanalla. Nyt mulla on mitta täys!
"NYT jos tämä EI lopu, niiiiinnn..
..se saa jatkua 😂
Olin näkevinäni viikonloppuna, että olit tykännyt yhdestä julkaisusta. Tänään se tykkäys oli kuitenkin kadonnut. Aloin pohtia, että miksiköhän. Ehkä oot yhtä paha yliajattelija kuin minä. Ehkä säikähdit, että minä otan siitä vinkkiä. (Ei hätää, en ota) Ehkä pelkäät että sinut leimattais tiettyyn ryhmään. Mutta miksi pelkäisit. Ootko kuulunutkin, mutta sua on kiusattu siitä. Onko joku kiusannut sun kuuluvan vaikket kuulu. Ootko itse kritisoinut kovaan ääneen joskus ko. ryhmää. Seuraako joku sun tykkäyksiä somessa (siis joku muukin kuin minä) Jos taas epäilet mitä minä haluan, niin ystävyyttä vain. Tai ehkä universumi vain piilotti juuri sinun tykkäyksen minulta. Ihan vain merkiksi.
Haaveilen myös halauksesta. Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin sulle tähden.
Saanko laittaa rintaan ja leikkiä seriffiä?
Sä voit olla se lainsuojaton tuhmeliini.
Sivusta en nyt tiedä kumman näistä omin. 😤
Rooli on vapaasti valittavissa eli saat valita kumman omit 😁
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko tavannut hänen kanssaan jonkun toisen asunnossa?
En. Ulkona vain nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Lempeä ja tulinen, viisas ja tyhmä kuin saapas, sinnikäs ja sähäkkä, leikkisä syväsukeltaja, kiltti ja kapinallinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Hälle. Irl. Ei ole täällä. Laittaisin wa mut suututtaa niin paljon että pakko nukkua ennenkuin laitan kirjaintakaan 🙊😤
Pienestä kii monet asiat, hyvät yöt. Uusi elämä parempi.
"millanen oot?"
Oon kaikkee.
Mieleni on tyyni kuin kesäinen meri auringossa välkehtien. Hyvää yötä kaikille.