Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (17310)
Mua ei haittaa 22 vuotta. Onko se syy, ettet tee mitään?
Mun kaivattu on vielä niin karismaattinen nainenkin ja munasin itseni täysin 😭
Vierailija kirjoitti:
Ikäero match. En tee mitään, koska ei tästä voi tulla mitään. Aika välissä, näkemättömyys, elämäntilanteet, arvot, parisuhdestatus, moraaliset kysymykset jne. Silti jos joskus jossakin törmätään, lupaan kertoa, kuinka tärkeä olit minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten munasit? Oletko yrittänyt korjata asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla munasit?
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten omat munaukset tuntuu itsestä suuremmilta kuin oikeasti ovatkaan.
Kummassa kirjoitat vai kirjoitatko enää missään? Joko meni maku, valuiko tositarkoitus kaivoon?
"Useimmiten omat muna(ukse)t tuntuu itsestä suuremmilta kuin oikeasti ovatkaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero match. En tee mitään, koska ei tästä voi tulla mitään. Aika välissä, näkemättömyys, elämäntilanteet, arvot, parisuhdestatus, moraaliset kysymykset jne. Silti jos joskus jossakin törmätään, lupaan kertoa, kuinka tärkeä olit minulle.
Se jolle kirjoitin on nähnyt minut viime aikoina melko usein, mutta hienoa jos kerrot toiselle että hän oli tärkeä
Harmi, ettei voitu tänään nähdä.. Vaikkei niissä näkemisissä sinänsä paljon tapahdukaan. Mitä nyt vähän planeetat siirtyy radoiltaan..
On laitonta näyttää noin hyvältä, ellet aio tehdä mitään
Vierailija kirjoitti:
Kummassa kirjoitat vai kirjoitatko enää missään? Joko meni maku, valuiko tositarkoitus kaivoon?
Täällä
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aamulla molemmissa, kun tämä mutkistui. Kaipaus maistuu edelleen, näkemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä?
Tänään en missään mutta käyttävillä yleensä
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei voitu tänään nähdä.. Vaikkei niissä näkemisissä sinänsä paljon tapahdukaan. Mitä nyt vähän planeetat siirtyy radoiltaan..
Ehkä huomenna onnistuisi.
Ajoin yksi päivä 100 km että näkisin sinut yhden minuutin. Ja selitin itselleni että en ole rakastunut vaan tykkään ajaa autolla
Oon aina ollu kova tekemään töitä, niin kotona kuin puutarhassa.sivusta
Terv. Tiukkapyllyinen mies