Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15787)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinitaivas ja kevään kohinaa ilmassa. Pian matkaan ja suunta pohjoiseen. Jos vielä kohdataan..
Ottaisitpa yhteyttä. Janoan kuulla susta
Sitten vasta, kun näemme siellä.
Eihän me koskaan nähä
Jos tahdot niin.
No tietenkin tahtoisin mutta kun sä et varmaan halua. Jos et tahdo meille yhteyttä niin tuskin silloin haluat myöskään tavata. Minä haluaisin. Miten se tapahtuu?
Menipä mutkikkaaksi nyt, vai tuliko tähän joku toinenkin väliin? Kyllä tietenkin haluan nähdä ja myös yhteyden, kun sinne asti pääsen. Ap
Tarkoitin että tietysti haluaisin nähdä mutta kun ei me missään nähdä ilman että sellainen näkeminen järjestetään. Eikä ole enää yhteyttä. Joskus oli toisin
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä kaivatussasi on kaikkein söpöintä?
Dimples
Miksi ihmeessä selaan tätä lankaa kun ei kukaan mua kaipaa eikä kenelläkään olisi edes mitään syytä kaivata.
Oon hyvä huomaamaan kenestä kukakin tykkää.
Pitkään oli ajatus ihmisestä, jonka kanssa on suuri yhteys ja jonka kanssa olisi hyvä olla ja elää ja ennen kaikkea usko siihen, että molemmilla on yhteiset toiveet ja hyvä tahto toista kohtaan. En tiedä, onko noista jäljellä enää mitään, mutta mitä tekee sydän, joka ei opi mistään? Jatkaa rakastamistaan. 🤕
Olisi silti voinut tulla hyvä, jos olisi vain halunnut, mutta eipä halunnut muuta kuin kirjoitella anonyymisti, ja silloin ei tietenkään tule muuta kuin suru puseroon.
Kaipaan seksiä, ehkä meidän pitäisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinitaivas ja kevään kohinaa ilmassa. Pian matkaan ja suunta pohjoiseen. Jos vielä kohdataan..
Ottaisitpa yhteyttä. Janoan kuulla susta
Sitten vasta, kun näemme siellä.
Eihän me koskaan nähä
Jos tahdot niin.
No tietenkin tahtoisin mutta kun sä et varmaan halua. Jos et tahdo meille yhteyttä niin tuskin silloin haluat myöskään tavata. Minä haluaisin. Miten se tapahtuu?
Menipä mutkikkaaksi nyt, vai tuliko tähän joku toinenkin väliin? Kyllä tietenkin haluan nähdä ja myös yhteyden, kun sinne asti pääsen. Ap
Tarkoitin että tietysti haluaisin nähdä mutta kun ei me missään nähdä ilman että sellainen näkeminen järjestetään. Eikä ole enää yhteyttä. Joskus oli toisin
Taisi mennä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Johanna
😘
Vierailija kirjoitti:
Se pitääkin selvittää joskus👍🏻😁
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan seksiä, ehkä meidän pitäisi..
Oletko T?
Jäin hämmennyksiin, mutta kivaa viikonloppua! 🤗
Jotenkin muuten aina hämmästyn kun törmään jollain natiivisuomalaisilla ruskeisiin silmiin, like where dät keim from
Vierailija kirjoitti:
Se, kun hän yrittää olla huomaamatta mua
Vierailija kirjoitti:
Olisi silti voinut tulla hyvä, jos olisi vain halunnut, mutta eipä halunnut muuta kuin kirjoitella anonyymisti, ja silloin ei tietenkään tule muuta kuin suru puseroon.
Eipä hirveän tärkeältä ihmiseltä kuulosta.
On joko ihanan kamala tai kamalan ihana. Vai kumpaakin?
Oon jämähtäny pahasti sohvalle kun ei oo mitään pakollisia menoja hirveästi nyt, help.. kuka tonne ulos kylmään haluaa lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä hirveän tärkeältä ihmiseltä kuulosta.
Niin tai minä en ole hänelle sitä.
Miehen koiranpentuilme. 🥰