Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15778)
Gallup: Mikä kaivatussasi on kaikkein söpöintä?
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että tämmöstä on olemassakaan.
Näin vahvaa yhteenkuuluvuudentunnetta ja rakkautta? En minäkään tiennyt ennen sinun kohtaamista
💝💛💝💛💝💛💝
💛💝💛💝💛💝💛
💝💛💝💛💝💛💝
💛💝💛💝💛💝💛
💝💛💝💛💝💛💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vahvaa yhteenkuuluvuudentunnetta ja rakkautta? En minäkään tiennyt ennen sinun kohtaamista
Sitä juuri. Enkä ymmärrä miten se on edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinitaivas ja kevään kohinaa ilmassa. Pian matkaan ja suunta pohjoiseen. Jos vielä kohdataan..
Ottaisitpa yhteyttä. Janoan kuulla susta
Sitten vasta, kun näemme siellä.
Eihän me koskaan nähä
Jos tahdot niin.
No tietenkin tahtoisin mutta kun sä et varmaan halua. Jos et tahdo meille yhteyttä niin tuskin silloin haluat myöskään tavata. Minä haluaisin. Miten se tapahtuu?
Yhden entisen rakastukseni kanssa olisi kiva olla tekemisissä ja ihan kaveri. Kaipaan hänen läsnäoloaan kovasti. Mikäli hänelle on vaikeita aikoja, niin tukisin häntä mieluusti. Tosin en koe välttämättä pystyväni olemaan hyödyksi. Teen sen ajatuksen tasolla kuitenkin. 😇
-sivusta-
Käveltiin melkein päin tänään, oot supersöpö. Harmi kun sulla on jo kumppani. Haluisin vähän pussailla sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa aurinkoista päivää..-A😘
😍 !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on ollut vaikka mitä haaremeita netissä.
Mitä hyötyä sulle niistä oli?
Seksiä, monta hyvää piniä.
Ai virtuaaliseksiä? Nyt puhutaan pelkässä netissä pyörimittämisestä, ei irl
Kyllähän netistä siirtyy todellisuuteen käden käänteessä. Sovitaan tapaaminen ja siinä se.
Ei kun tässä puhuttiin nyt tässä ketjussa haaremin pitämisestä. Eihän nää täällä löydä kenenkään luokse, siksi ne on täällä vuositolkulla.
Jos sulla on irl haaremi niin eihän se silloin täällä ole.Puhu mistä puhut, minä puhun jostain muusta. Tässä ketjussa nyt kellään mitään haaremia oo.
Sinä viittasit mun kritisoimaan juttuun aloituksessasi, joten pysy aiheessa. Kirjoitin, että oikeastiko joku luulee, että jollakulla on netissä (=ketjussa) jotakin haaremeita, ja sit kirjoitit mun alle:
Mulla ainakin on ollut vaikka mitä haaremeita netissä.
Nettiä on tän ketjun ulkopuolellakin, sanovat maailmaa nähneet. Ketjuasukki ei ehkä tajuu.
Tänään oltiin selin seinän takana. Lähellä mutta samalla niin hitsin kaukana.
Kaiketi tämä on sitä varmuutta epävarmuuden keskellä. Voin kuvitella sinut tänne kanssani. Saada netistä yllykettä mielikuville, sille mitä voisi olla perjantaisin. Tai aina kun haluamme. Uskon, että voisin tuottaa enjoyqueeningia sinulle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri. Enkä ymmärrä miten se on edes mahdollista.
Etäisyys ja aika ei ole laimentanut tunteita yhtään vaan ikävä vain jatkaa kasvamistaan
Vierailija kirjoitti:
Luomi kauniissa kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Juoma sihahti, Disco inferno siivittää viikonloppuun, skool kaivatulle
Paratiisin pienimmätkin pikkupovet ja partasuut
Kaivattuni ja minä <3
Vierailija kirjoitti:
Laitoin seksiosioon viestin sulle 🤫
Laita linkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinitaivas ja kevään kohinaa ilmassa. Pian matkaan ja suunta pohjoiseen. Jos vielä kohdataan..
Ottaisitpa yhteyttä. Janoan kuulla susta
Sitten vasta, kun näemme siellä.
Eihän me koskaan nähä
Jos tahdot niin.
No tietenkin tahtoisin mutta kun sä et varmaan halua. Jos et tahdo meille yhteyttä niin tuskin silloin haluat myöskään tavata. Minä haluaisin. Miten se tapahtuu?
Menipä mutkikkaaksi nyt, vai tuliko tähän joku toinenkin väliin? Kyllä tietenkin haluan nähdä ja myös yhteyden, kun sinne asti pääsen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hymy ja poikamaisuus.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Sellainen aito silmien, hymyn ja naurun yhdistelmä kun hän on iloinen, mikä tarttuu muihinkin paikalla oleviin 🥰
Siis tahtoisin nähä