Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15375)
Ei tuolla toki tiet ole parhaimmassa kunnossa vielä. Aika kamalassa. No pitää aktivoitua enemmän, kun ne on täysin sulat ja kuivat, koska takuulla sinäkin innostut sitten.
Voihan ryppyreikä. On tämä kaipaus vaan kamalaa, kun ei tiedä mitä tapahtuu. En haluaisi enää aikailla.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vielä sinne toiseen huoneeseen ihan vaan sun takia. Oikeesti olin jo valmis lähteen kotiin.
Darling, olit töissä vielä. Mutta toki arvostan että kävit mun luona vielä. (Ei, en luule ton olevan mulle oikeasti, houkutti vaan kommentoida.😊)
Vierailija kirjoitti:
Välillä on vaikeaa olla rehellinen itselle. Nyt on sellainen hetki.
Kerro.
Tule pois sieltä hevon kuusesta. Täälä on sun koti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihanaa, KIITOS.
Ole hyvä 😉😍
🤣
Ei minuun taikajuomat tepsi.
Jou piggarit kostuu. Nuku hyvin, sweet one. -mä-
Halusin. Mutta kun selvisi niin mitä voisin tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Inhoan hyvästejä.
En ole jättämässä sinua nainen, siirryn vain hieman ja sekin vasta aikaisintaan loppukesästä.
Asioilla on tapana sotkeentua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla toki tiet ole parhaimmassa kunnossa vielä. Aika kamalassa. No pitää aktivoitua enemmän, kun ne on täysin sulat ja kuivat, koska takuulla sinäkin innostut sitten.
Pyörän selässä pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että haluat, mutta et kuitenkaan todellakaan halua, mutta
Itseni kannalta haluan, hänen kannaltaan en halua. Yksinkertaista.
Tiedätkö mä en oikeasti edes tykkää asua kantakaupungissa, liikaa betonimöhkäleitä, asfalttia ja ihmisiä
Olisitpa mun lähellä. Tää on jotenkin hämmentävä tää meidän tilanne. Haluisin sut mun elämään. Nuku hyvin rakas.
L
U
K
U
T
A
I
T
O
U
N
O
H
T
U
N
U
T
?
K
T
S
.
O
T
S
I
K
K
O
.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset haaveisiin, et elämään. Siinä on suurin erottava asia. Levollista yötä.
Ohi
Vierailija kirjoitti:
Halusin. Mutta kun selvisi niin mitä voisin tehdä?
Voit tehdä vaikka mitä jos tarpeeksi haluat!
Tarvitset haaveisiin, et elämään. Siinä on suurin erottava asia. Levollista yötä.