Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14605)
Minäkin voisin nostaa kaivatun eli kissan pöydälle. Tutkia vähän tarkemmin. Yöt sille. <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä onni, kun tulit samaan työpaikkaan. Kohtalon johdatusta.
Sitä se oli. Ja sitten taas jouduttiin erilleen. Tuoko kohtalo meidät vielä yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllästynyt hiljaisuuteen. Nyt on aika nostaa kissa pöydälle. On tuhlattu jo ihan liikaa aikaa.
Jätä se kissa edes rauhaan.
Rakastan sinua nainen jolla pian syntymäpäivä.
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oletko tehnyt selväksi kaipaamallesi henkilölle että olet kiinnostunut?
En todellakaan. Tuskin on edes kiinnostunut, ei kyllä edes tunneta. Voitas kyllä tutustua. Kaverikin olis kiva😍
Vierailija kirjoitti:
Inhoan hyvästejä.
Minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tipahtiko taas valhe?
Ei, mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllästynyt hiljaisuuteen. Nyt on aika nostaa kissa pöydälle. On tuhlattu jo ihan liikaa aikaa.
Jätä se kissa edes rauhaan.
Voisimme ottaa kaivatun kanssa yhteisen kisun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tulet polttivat kaiken karrelle, jotta näkisit taivaan. Et vastannut kirkkauden kutsuun. Olen rukoillut puolestasi. Olet ihminen. Autan sinua kulkemaan oikeaan suuntaan. Olet oikealla tiellä totuuteen, mutta en halua että se tapahtuu liian myöhään. Kaltaisiasi on harvassa. Kaunis sielusi vaatii puhdistusta.
Että semmoset harhat hänellä.
Jumalharhat: Henkilö uskoo olevansa jumala, kaikkivoipainen tai poikkeuksellisen tärkeä.
Tämä uskomus on hänelle täyttä totta, eikä sitä voi yleensä kumota järkisyin.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää taas.
Mitä häpeät?
Vierailija kirjoitti:
Mikä onni, kun tulit samaan työpaikkaan. Kohtalon johdatusta.
Onni juu, johdatusta tuskin. Sattumaa. Voitetaanhan lotossakin jatkuvasti, vaikka suurin osa ei voita. Me voitettiin jotain rahaa paljon arvokkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voisin nostaa kaivatun eli kissan pöydälle. Tutkia vähän tarkemmin. Yöt sille. <3
Miauuuuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tulet polttivat kaiken karrelle, jotta näkisit taivaan. Et vastannut kirkkauden kutsuun. Olen rukoillut puolestasi. Olet ihminen. Autan sinua kulkemaan oikeaan suuntaan. Olet oikealla tiellä totuuteen, mutta en halua että se tapahtuu liian myöhään. Kaltaisiasi on harvassa. Kaunis sielusi vaatii puhdistusta.
Jumalharhat: Henkilö uskoo olevansa jumala, kaikkivoipainen tai poikkeuksellisen tärkeä.
Mie57 on itse pelsepuupi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, hänen kaivatulla jatkuva kiirastuli 🔥😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan erotiikkaa, hellyyttä tiedossa, arvostusta, luottamusta.
Sitä löytyy muualta kuin tästä ketjusta
Jostakin aloitettava.
Sitä löytyy muualta kuin tästä ketjusta