Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä logiikkaasi.
Ymmärrän. Todnäk vain minä ymmärrän.
Hyvä, jos edes itse. Sitä en ymmärrä, miksi et auta ymmärtämään vaan pidät vuodesta toiseen tinasotilaanasi.
Vastaan jos kysytään täsmällisesti asioita, mahdoton tehtävä ruveta kaikkea avaamaan.
Olen kysynytkin lukemattomia kertoja, mutta vaikenee kuin muuri.
Anna esimerkki mitä oot kysyny.
Helvetin tulet polttivat kaiken karrelle, jotta näkisit taivaan. Et vastannut kirkkauden kutsuun. Olen rukoillut puolestasi. Olet ihminen. Autan sinua kulkemaan oikeaan suuntaan. Olet oikealla tiellä totuuteen, mutta en halua että se tapahtuu liian myöhään. Kaltaisiasi on harvassa. Kaunis sielusi vaatii puhdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on aika yöpuun. Kuvittelen kuinka menisimme sänkyyn ajoissa ennen kuolemanväsyä, koska se olisi parasta tekemistä. Ensin hellyys, sitten nukahtaminen lähekkäin toisen turvaan. Sulla olisi ehkä joku satiiniyöpaita ja aika pian sormeni saisivat tietää, ettei mitään muuta. Saisimme päivälle täyttymyksen kädet toistemme sopivilla paikoilla, sittemmin halaukseen simahtaen.
Onko T>L?
Nietu
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aikamoisen söpö.
Kaikki minussa on melko söpöä, mutta niin on sinussakin.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tulet polttivat kaiken karrelle, jotta näkisit taivaan. Et vastannut kirkkauden kutsuun. Olen rukoillut puolestasi. Olet ihminen. Autan sinua kulkemaan oikeaan suuntaan. Olet oikealla tiellä totuuteen, mutta en halua että se tapahtuu liian myöhään. Kaltaisiasi on harvassa. Kaunis sielusi vaatii puhdistusta.
Lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. En haluaisi enää tuhlata aikaa kaipaamiseen vaan edetä.
Veikkaan, että eka lause pitää kutinsa.
Toinen pitää vielä enemmän kutinsa.
Miksi tuhlaat ja miksi et etene?
Olen yrittänyt edetä. Nähdään joskus ja jouluna ja silloin iskee aina paniikki
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tulet polttivat kaiken karrelle, jotta näkisit taivaan. Et vastannut kirkkauden kutsuun. Olen rukoillut puolestasi. Olet ihminen. Autan sinua kulkemaan oikeaan suuntaan. Olet oikealla tiellä totuuteen, mutta en halua että se tapahtuu liian myöhään. Kaltaisiasi on harvassa. Kaunis sielusi vaatii puhdistusta.
Että semmoset harhat hänellä.
Kuinka julma voi olla hiljaisuus...
Vierailija kirjoitti:
GALLUB
Oletko nuolaissut kaivattusi, tai jonkun muun, ryppyreikää?
En. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka julma voi olla hiljaisuus...
Ollaan hiljaa vaan kun puhe turhaa on...
Tekis mieli alkaa kirjottaa tänne raatorehellisesti omalla nimellä vihaajista viis. Tosin se varmaan mutkistaisi asioita.
Luin jostain nettilehdestä kahdeksankymppisen avioparin haastattelun. Olivat olleet pitkään yhdessä ja vinkki pitkään suhteeseen oli se, että alussa pitää kolahtaa kunnolla ja olla vetovoimaa. Meillähän on, joten miksi ei mekin edettäisi?🤗
Vierailija kirjoitti:
Helvetin tulet polttivat kaiken karrelle, jotta näkisit taivaan. Et vastannut kirkkauden kutsuun. Olen rukoillut puolestasi. Olet ihminen. Autan sinua kulkemaan oikeaan suuntaan. Olet oikealla tiellä totuuteen, mutta en halua että se tapahtuu liian myöhään. Kaltaisiasi on harvassa. Kaunis sielusi vaatii puhdistusta.
Suosittelen, että menet omaehtoisesti hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUB
Oletko nuolaissut kaivattusi, tai jonkun muun, ryppyreikää?
Olen monenkin.
Arto
Huomasin että tykkäsit.
Jarmo
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli alkaa kirjottaa tänne raatorehellisesti omalla nimellä vihaajista viis. Tosin se varmaan mutkistaisi asioita.
Mutkistaminen saattaa suoristaa.
Ei eikä tukahduttaminenkaan. Sivusta