Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (14982)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisipa nähdä kuinka perhosesi levittää siipensä ja nousee lentoon, vapauteen, elämään.
Kevät vapauttaakin sitruunaperhoset lentoon. Sanotaan, että tulee iloinen kesä, jos sen näkee ekana.
Kesä tuskin voisi olla parempi kuin jos se alkaisi kaivatun perhosella. Tai loppu elämä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ajattelen sua ihan sikana!
Hei vaan, Oink, oink!
Vierailija kirjoitti:
Se taisikin olla vain kuvitelmaa, miten ajattelin, että se olisi voinut olla sinä! Miten sinunlainen mies voisi kiinnostua minusta. On ollut tosi huono päivä. Kaikkk toivo alkaa mennä, ehkä ei ole enää mitään järkeä edes elää.
Rakas lajitoveri, aina on järkeä elää. 🤗 Silloinkin kun ei tunnu siltä.
Voi vttu taas näitä juttuja! Pitkästä aikaa tulin katsoo ja ihan pska meininki täällä! Eikö tuokaan yks älyä minkä takia kaivattu pysyttelee kaukana siitä?! "Sää sitä ja sää tätä ja etkö sää ...." Huhhutihuijaa!!! Opettele käsittelemään asiat sellaisina kuin ne on! Ja lopeta lapsellinen suun soitto ja ruikutus!
Ärsytät ja kiinnostat mua samaan aikaan...
Miltä tuntuu ajatella sikana? Onnistuuko se edes, ei ainakaan käytöksen puolesta siltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taisikin olla vain kuvitelmaa, miten ajattelin, että se olisi voinut olla sinä! Miten sinunlainen mies voisi kiinnostua minusta. On ollut tosi huono päivä. Kaikkk toivo alkaa mennä, ehkä ei ole enää mitään järkeä edes elää.
Rakas lajitoveri, aina on järkeä elää. 🤗 Silloinkin kun ei tunnu siltä.
En tiedä, jos koko elämä on ollut vastoinkäymistä vastoinkäymisen perään... kaikki on niin kylmää ja kovaa, mikään ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ärsytät ja kiinnostat mua samaan aikaan...
Tuttu tunne sivu
Haluaisin silitellä punaisia poskiasi ja lämmittää kylmiä sormiasi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sian kaipaaja vai itse sika?
Vierailija kirjoitti:
Kylmät sormet työnnetään lämmittäjän pöksyihin, varoittamatta.
Viihtyisin sun seurassa vaikka tästä ei tuliskaan romanttista. Oot mulle tärkeä. Toivottavasti tulee jonkinlainen yhteinen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sian kaipaaja vai itse sika?
Poskisolisti.
Tänne kirjoittamisessa ei ole niin mitään järkeä. Lopetetaanko yhteisellä päätöksellä?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu ajatella sikana? Onnistuuko se edes, ei ainakaan käytöksen puolesta siltä vaikuta.
Mä oon pahoillani, mun juuret on pohjanmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittamisessa ei ole niin mitään järkeä. Lopetetaanko yhteisellä päätöksellä?
Mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Koo mutta mitä tilalle? Korvaushoito välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Lopetitko irl omalla päätöksellä?
Pyörit päässäni kuin hyrrä.