Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (15374)

Vierailija
14161/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea mitään batmanmerkkiä heijastella mihinkään ku en tiedä missä ihmeessä ees oot.

Vierailija
14162/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei siinä onnen ja tyytyväisyyden tavoittelussa ja kokemisessa ole mitään väärää."

Voi olla ja voi olla jopa omien arvojen vastaista, kun on sitoutunut avioliittoon, joka kestää kuolemaan saakka.

Niin, tällä taas ei sitten ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Joillekin rakkaus on se suurin arvo kaikista. Sitä ei tehdä olevaksi lupauksin, sopimuksin ja pakolla yrittämisillä.

Rakkaus on nimenomaan päätös, ei mitään mystistä kemiaa ja huumaa.

Et sitten ole koskaan ollut rakastunut.

Rakastuminen ja rakkaus ovat aivan eri asioita.

Ja kyllä, olen ollut. Nimenomaan siksi tiedän eron näiden kahden välillä.

Olet sivusta. Voisitko merkitä sen, kiitos! T. Ap

Edelleen, kirjoita suoraan kaipaamallesi henkilölle suorann jos ei sivukommentit kiinnosta.

Täällä kaikki on SIVUSTA.

Sinä et yksipuolisesti päätä, mikä on palstaetiketti. Et ole kaivattuni, joten sulla ei ole mitään syytä vastata minulle.

Ei kiinnosta kuka olet ja kenen perään vingut. Vastailen kelle huvittaa.

Juu, huonosti käyttäytyviä on kaikkialla. Kiinnostaa vain oma napa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14163/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjonnut ilmaista ja nimetöntä psykologista neuvontaa jo useiden kuukausien ajan, ja vaikka toiset eivät ole eronneet, mielenterveysongelmani pahenevat.

Tarvitsen jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan, jolle uskoutua ihmissuhteistani ja joka ymmärtää ja on kanssani samaa mieltä.

🥲

Vierailija
14164/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lankesin loveen💚

Minä laukesin kakkoseen

Vierailija
14165/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjutodellisuus on raskasta joskus. Etenkin kun seuraa vierestä kun toista syytellään lähes tyhjästä, niin se ottaa sydämeen. Miten voi noin pahasti unohtaa sen, että miehelläsi on kultainen sydän kun tätä sotkua täällä tulkitset. Niin otetaanpa nyt annos totuutta tänne ketjupsykoosien keskelle.
En olisi halunnut kirjoittaa tänne ja yritin oikeasti ihan kaikkeni ettei sotku nimeltä elämäni ja miesjuttuni päätyisi miehesi silmien eteen. En todellakaan halunnut että hän joutuisi näkemään tällaista. Mutta valitettavasti 3/3 mieshenkilöä oli juuri tänne päätynyt, ja 5 oon tunnistanut ylipäänsä jotka ei liity teihin mitenkään. Käsitelläänkö nykyään aina deittijuttuja kaipausketjussa vai omaa sairasta tuuriani tämä. Joka tapauksessa kaikki jotka kirjoittavat musta eivät ole miehesi ja jos oon joutunut selvittämään jonkun kanssa draamaa kuinka nähtiin kulman takana (kuvainnollista), niin sekään ei ollut miehesi vaikka minä viestin kirjoitin. Myönnän kyllä että oon kirjoittanut hänelle kaipausviestejä ja kyyneleitäkin kaipauksen vuoksi virrannut. Aika paljon herkisti se, kun nämä miesjuttuni lävähtivät täällä hänen eteensä ja hän suhtautui niihin sellaisella puhtaalla asenteella kuin isä tyttäreen ja auttoi niissä sekä huolehti. En voi tietenkään selittää tähän mitä hän teki, mutta pelasti mut ihan kunnolla. Olen ikuisesti kiitollinen siitä. Jos haluat tietää kysy häneltä. Miehesi myös auttoi toista miestä jota tapailin paikkaamalla minun kylmää käytöstäni. Nyt tämä siis selviää samalla Akullekin etten kirjoittanut ihan kaikkia kauniita viestejä itse, vaan osan kirjoitti Ilmari. Hän kirjoitti vain asioita joita tiesi mun tuntevan, niin olisin voinut kirjoittaa itsekin, mutta Ilmari tiesi että oon hankala enkä kuitenkaan kirjoita ja halusi auttaa. Toivoi varmaan myös, että päätyisin nopeasti yhteen jonkun hellän miehen kanssa, jotta tää ketju palautuisi normaalitilaan, vaimoaan ajatellen. Tällaisen puhdassydämisen toiminnan vuoksi alkoi sitten kaatua lokaa hänen niskaan. 
Että sellaista. Oikeesti kannattaa miettiä. Tää ketju on hirveä paikka ja olis syytä miettiä noin 500 kertaa ennen kuin alkaa rageemaan tän takia kellekään irl. Miehesi on ehkä ainoa ihminen, joka handlaa tän hullun paikan. Mestari ei tarvi opettamista ja kun hänellä on sellainen sydän kuin hänellä on niin ei valvomistakaan. Mutta jos haluat itse pilata oman suhteesi kohtelemalla häntä ikävästi, niin se on sitten itsesi kontolla. Voisin kuvitella että tuntuu kaamealta syyttely kun on tehnyt paljon hyvää. Ei vain mulle, vaan ylipäänsä kauniilla ajatuksillaankin. Kellään ei ole sellaista sydäntä kuin hänellä. Ja koska on tosi väärin kohdella ikävästi häntä jonkun ketjuharhan takia, niin sen verran oon kyllä total bitch, että luon nyt tähän oman viritelmän kuolleen miehen kytkimestä. Eli jos haluut jatkaa hänen kohtelemistaan ikävästi ja pilata kaiken siten ITSE, niin otan hänet heti kun vapautuu enkä tod anna takaisin. Miehesi ei tunnu sitä tajuavan, mutta kyllä me kaikki naiset se tajutaan että hän on saalis. Kannattaa sunkin muistaa se ja kohdella kauniisti ja arvoisellaan tavalla. 
Kerroin tämän miten tähän tilanteeseen päädyttiin, koska tuskin edes uskoisit jos hän yrittäisi asiaa selittää. Enkä usko että hän edes yrittäisikään enää selittää silloin kun syytökset on ilmoilla. Kukapa silloin enää jaksaisi. Kenelläkään ei kuitenkaan ollut tarkoitus loukata sua. 

Vierailija
14166/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tarjonnut ilmaista ja nimetöntä psykologista neuvontaa jo useiden kuukausien ajan, ja vaikka toiset eivät ole eronneet, mielenterveysongelmani pahenevat.

Tarvitsen jonkun vastakkaisen sukupuolen edustajan, jolle uskoutua ihmissuhteistani ja joka ymmärtää ja on kanssani samaa mieltä.

🥲

Sulla on harha siitä, että sulla olisi valtuudet toimia psykologisena neuvojana.

Vierailija
14167/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea mitään batmanmerkkiä heijastella mihinkään ku en tiedä missä ihmeessä ees oot.

Laitat tänne vaan.

Vierailija
14168/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikataanko ees kun tavataan. Kamala ikävä T: sivupeilisähläri

Vierailija
14169/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ratkeaa sillä, että hankit itsellesi päiväkahviseuraa. Jos oma ei anna, ostamalla saa.

Vierailija
14170/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ratkeaa sillä, että hankit itsellesi päiväkahviseuraa. Jos oma ei anna, ostamalla saa.

Hyvä idea, kiitos rakas!

Vierailija
14171/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 15 vuotta kestänyt avioliitto, se kestää loppuun saakka.

Vierailija
14172/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opemiehelle kaipausta. Ei olla pariin päivään nähty, mutta huomenna kaheltatoista toivottavasti. Viime viikolla sulla oli muuta työpuuhaa.

Vierailija
14173/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luulee että mulla on MIES jossain? Mutta ite en vaan sitä oo ikinä nähnyt.

Nää tällaset ei oo multa 

Vierailija
14174/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on juonut jo niin paljon kaljaa ja syönyt makkaraa tuossa ajassa että miehestä ei ole enää mitään harmia.

Vierailija
14175/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luulee että mulla on MIES jossain? Mutta ite en vaan sitä oo ikinä nähnyt.

Älä viitsi

Vierailija
14176/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde voi olla hyvä olematta täydellinen. Se voi myös olla paras saatavilla oleva, ja lähteminen voi heikentää elämänlaatua. Voi myös olla, että suhteessa olijalla on kaksisataa miljoonaa hyvää syytä olla suhteessa, koska elämässä on paljon muutakin merkityksellistä kuin itse suhde. Tai mitä tahansa. Jos jokin on varmaa, palstan poikkeuksellisen vähä-älyisiltä kahden värin hahmottajilta ei kannata neuvoja kysellä. Heidän ei tietysti kannattaisi neuvoja jaella, mutta milloinpa kansan typerin osa on osannut olla hiljaa.

Nyt tiedän taas enemmän, miten ajattelet. Semmosta.

Ketään ei muuten kannata syyttää vähä-älyiseksi kökön mielipiteen vuoksi. Tiedän monia, monia erittäin älykkäitä ihmisiä, joilla on vain mielestäni heikosti perusteluja näkemyksiä. Moni esimerkiksi kannattaa Trumpia tai äänestää persuja.

Et tiedä taas enemmän, pelkästään tuon viestin verran, sillä emme tiedä toisistamme mitään. Mikä ihme täällä ihmisiä vaivaa? 

Vierailija
14177/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kun 50 v aviossa olleetkin eroaa? 

Vierailija
14178/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on juonut jo niin paljon kaljaa ja syönyt makkaraa tuossa ajassa että miehestä ei ole enää mitään harmia.

Toivottavasti sille ei ole ehtinyt kehittyä persoonallisuutta tai on harmia vielä 100-vuotiaana. Sivukommentti

Vierailija
14179/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa nähdä kuinka perhosesi levittää siipensä ja nousee lentoon, vapauteen, elämään.

Vierailija
14180/15374 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kun 50 v aviossa olleetkin eroaa? 

No tietysti kaikenlaista sattuu, mutta valitettavasti tilastot ja todennäköisyydet ovat aika ankaria. Ilman jotain erityistä ja poikkeavaa kriisiä on epätodennäköistä että pitkään aviossa olleet yks kaks vanhempana vain eroaisivat jos on jo siihen saakka mennyt mukavasti.