Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huspulle mukavaa päivää!
Kiitos😅
Tarkoitinko sua?
Vierailija kirjoitti:
Pitää miettii miten sanat asettelen mutta ilmanpuhdistus tulossa jossain kohti.
Ei täältä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan kantaa vastuuni. Siitä ei ole kyse.
Okei. No sitten voi toki vain olla että prosessoit väkisin asioita, ymmärrän että se ei ole aina mieluista. Toivon sinulle jaksamista tulevaan, muista että kaikki paha olo menee kyllä ohitsekin.
Prosessit? Jännä näkökulma.
Jos kyse on kuppikuntaisuudesta johtuva motivaation lasku, niin ehkä silloin voidaan puhua jonkinlaisesta sisäisestä prosessista ja sitä vastaan taistelusta päästäkseen tavoitteeseen.
Oliko tuossa jotakin sinua loukkaavaa? Sisäinen työ joka täytyy tehdä on prosessointia. Aina ei voi itse valita jos tulee energian laskua tai ajatuksia tms.
Asioihin pystyy vaikuttamaan tehden valintoja, jotka muuttavat tilannetta. Jos on ulkoisista tekijöistä kyse, jotka vaikuttavat motivaatioon.
Joo kyllä mutta henkilö selkeästi prosessoi asioitansa ja jos tarvitsee tehdä muutoksia niin sanoohan nyt ihan terve järkikin että sitten tehdään niitä. En kieltänyt asiaa kommentissani.
Anna sä hänen prosessoida. Joskus liika puuttuminen voi ohjata prosessia väärään suuntaan.
No siksipä juuri vain reagoin neutraalisti enkä ollut päättämässä tai dissaamassa. Onnetonta tämä teidän kiusaaminen, ei mene minulle läpi. Tuolla mentaliteetilla ei ainakaan energiatasot nouse hyvässä.
Joo eivät E nämä minun fiksut vastaukset ole edelleenkään sinuunkaan yhdistettävissä. Keksikää parempaa tekemistä ja oma elämä.
Poistun auttamasta, ei edelleenkään kannata edes kokeilla sitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kissan hännän nostaisi ellei kissa itse?
Mun häntä on pystyssä alituisesti 😉
Mulla on just nyt kulli. Kaivattu vois autella sen kaa. Sivu
Jos olisit kaivattuni niin tulisin.
Silloin tulisin minäkin ja kovaa.
Mulla prosessointi tarkoittaa sitä, ettå kehityn/kasvan suuntaan joka on kirkkaana tavoitteena. En halua ulkopuolisten viitoitusta siihen, koska voin eksy siitä polulta minkä näen itselleni tärkeäksi kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Lukisitpa sen kolumnin.
Nyt tarttee vähä lisää vinkkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäät suhteeseen joka ei tyydytä sinua?
Sitä moni harkitsee, mutta ensin täytyy olla varma myös tulevaisuudesta, miten selviää ja pärjää.
Miksi ei pärjäisi? Ei kai kukaan aikuinen ihminen ole niin riippuvainen toisesta, että ei pärjäisi yksinkin.
Kysymys voi olla myös yleisestä näköalattomuudesta ja toivottomuuden tunteesta, jos ei ole ketään jolle edes puhua.
Eri
Toki. Mutta ei kai siinä auta se että jää huonoon suhteeseen
Niille, jotka neuvovat muita eroamaan, olkaa hyvä ja antakaa konkreettisia ohjeita. Tällaiset pinnalliset yhteenvedot ja arvioinnit eivät tarjoa käytännön neuvoja. Kehotan eroguruja hiomaan neuvontatapojaan ja tarjoamaan konkreettisia askeleita, joita voidaan soveltaa käytännössä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisitpa sen kolumnin.
Nyt tarttee vähä lisää vinkkiä
Meidän paikallislehdessä oli tänään lukemisen arvoinen kolumni, toivottavasti kaivattukin luki sen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla prosessointi tarkoittaa sitä, ettå kehityn/kasvan suuntaan joka on kirkkaana tavoitteena. En halua ulkopuolisten viitoitusta siihen, koska voin eksy siitä polulta minkä näen itselleni tärkeäksi kulkea.
Joo ok. Minulle kaikki sisäinen työ on prosessointia. On ihan normaalia esimerkiksi miettiä yhteiskunnan asioita ja prosessoida niitä. Jokaisella on varmasti oma näkemys asiaan ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ok. Minulle kaikki sisäinen työ on prosessointia. On ihan normaalia esimerkiksi miettiä yhteiskunnan asioita ja prosessoida niitä. Jokaisella on varmasti oma näkemys asiaan ja se on ihan ok.
Oletuksia teet kirjoituksista. Oletus on vain sun totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäät suhteeseen joka ei tyydytä sinua?
Sitä moni harkitsee, mutta ensin täytyy olla varma myös tulevaisuudesta, miten selviää ja pärjää.
Miksi ei pärjäisi? Ei kai kukaan aikuinen ihminen ole niin riippuvainen toisesta, että ei pärjäisi yksinkin.
Kysymys voi olla myös yleisestä näköalattomuudesta ja toivottomuuden tunteesta, jos ei ole ketään jolle edes puhua.
Eri
Toki. Mutta ei kai siinä auta se että jää huonoon suhteeseen
Niille, jotka neuvovat muita eroamaan, olkaa hyvä ja antakaa konkreettisia ohjeita. Tällaiset pinnalliset yhteenvedot ja arvioinnit eivät tarjoa käytännön neuvoja. Kehotan eroguruja hiomaan neuvontatapojaan ja tarjoamaan konkreettisia askeleita, joita voidaan soveltaa käytännössä. Kiitos.
Tarjoaisinko täällä ilmaisia neuvoja anonyymeille tuntemattomille?
Kyllä, teen niin. Olen vain niin hyväsydäminen, avulias ja epäitsekäs.
Rakastan,kaipaan,ikävöin ja palvon sua.🤗
Lämpöä iltapäivään kaipaamalleni.
Joo