Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (13347)
Vierailija kirjoitti:
Keneen turvaudut kun maailma romahtaa?
"Turvata voin yksin Jumalaan."
sori, mutta jumalaa ei ole. on vain ihmisteN välinen absoluuttinen ja puhdas luottamus. Kuin lumivalkoinen jota pitää suojella ja varjella.
Jos kuset hankeen muuttuu se keltaiseksi eikä kukaan halua lähellekään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L., oma leopardin. Kohta olet mun vaimo.
Mä en rupea kenenkään vaimoks.
L
Missä on pikkuvaalea ja karvanaama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kriittisyysasia on hieman monimutkainen. Sillä tavallaan myös koen, että naisten kanssa on enemmän hyväksyntää tai ymmärtämistä kun sille tasolle pääsee. Tarkoitin sillä enemmänkin sellaista deittailussa ja ihmissuhteissa valikoimista ennemmin. Äh
Ehkä naiset on huonompia tyytymään siihen "ihan kivaan"...
sivunainen
Se on hyvä asia, että naiset ovat valikoivia. Tämä ei ollut mikään syytös.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko lisää sun L:stä? Missä tapasitte ensimmäisen kerran? tms.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuvaalea lähti kesälomalle huonon kuuluvuuden paikkaan eli ei jaksanut enää leikkiä pikkuvaaleaa ja karvaleuka totesi että no can do ei eipä irronnut tuolta misulilta netti pillua
Vierailija kirjoitti:
Aina kun ilmaannut näköpiiriin, mun aistit jotenkin kohdistuu sinuun. Vaikken katsoisi, olen erityisen tietoinen siitä, missä päin huonetta olet tai mitä teet. Kuulen puheesi ja kahinasi. Muu ympäristö jää kuin valmentavan ja sumentavan paksun hyytelön taakse. Tuntuu kuin jännite kasvaisi tasolle, jossa surisee kuin valomiekka muuntajassa ja on vain tuurista kiinni, milloin salama lyö läpi sinusta minuun. Joku lusikka väärässä asennossa välillämme voisi olla riittävä johde laukaisemaan sen. Hyytelöön leikkautuu avoin kanava jonka päissä olemme me.
Ja silti sitten kun puhun sulle, suusta tulee joku kissan karvapalloyökkäys verbalisoituna. Keksin sen hauskan ja nokkelan kommentin noin puoli tuntia myöhemmin. Aina saa hävetä.
Muuten olen ihan täysivaltainen ja toimintakykyinen aikuinen, usko tai älä.
Taa taa taa taa da daa taa da daa. Taa taa daa dadaa daadaa. Im your faaaatheeerr.
Vierailija kirjoitti:
Olivat trollin varastamia hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäisi tehdä? Ja kun ehdotat, ehdota samalla konkreettisia keinoja.
Kirjoita mulle kirje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L
Miten M?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tiedetään että tässä on jotain. Mitenkä edetään?
Käsi käteen on hyvä, selkeä ja kuitenkin viattoman kiltti ensi askel ja merkki.
Jatkan tästä fantasialla, jos sallit.
Juttelemme niitä näitä kepeitä tavalliseen tapaan. Jossain vaiheessa innostus nousee tasolle, jossa katseet osuessaan toisiinsa jäävät kiinni ja kumpikin näkee, ei vaan tuntee, sen saman, toisen, yhteyden. Samat taustalla vaimenee vaikka suu vielä kävisi. Silmät juttelee jo laajakaistalla. Tämä menisi vielä ehkä mielikuvituksen piikkiin, mutta vaikka katse ei valehtele, niin iho ok totuuden osoittava tuomari. Kun otan sua kädestä kiinno ja katsekontakti säilyy, etkä irrota kumpaakaan vaan puristaa kevyesti takaisin, tiedämme molemmat. Totuuden. Eikä sitä tarvitse enää ääneen sanoa. Ja saman tien minä totean, että
Meillä taitaa olla aika paljon puhuttavaa. Siinäpä se loppuikä sitten pälättäessä meneekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos olet hetero, kaivattusi on suunnilleen samanikäinen tai sinnepäin, ei ole mitään kiusallista valta-asetelmaa, elämäntilanteet kohtaavat, ei ole välimatkaa, näette tarpeeksi usein irl ja olette kumpikin sinkkuja tai toinen eroamassa.
Näin ei kuitenkaan ole kaikille.
Muuten oikein hyvä kuvaus, mutta mitä hittoa toi heterous tossa tekee? Ihan yhtä hyvä tai huono on tilanne homoilla ja heteroilla jos nuo muut kopsahtaa TAI jos kohteen seksuaalisuus on se väärä.
Kaukaa sivustaSori, mutta kyllä se vaikeuttaa lähestymistä kun lesbona olet vähemmistössä ja naiset ylipäänsä arvioivat toisia ihmisiä kriittisemmin. Naiset ovat tästä syystä myös paljon varovaisempia lähestymään toista vaikka kiinnostusta olisi. Miehiä deittaillessa se oli jotenkin helpompaa kun he tekevät aloitteen herkemmin ja toisaalta ehkä ottavat vähemmän itseensä tilanteissa, joissa tulee töpättyä tai väärinkäsitystä.
Minä olen kyllä eri mieltä siitä että naiset arvioisivat toisia ihmisiä kriittisemmin kuin miehet. Miksi se niin olisi? Ei ole sukupuolesta kiinni miten arvioi muita.
🤷 Se on oma kokemukseni. En tietenkään sano, että kaikissa tapauksissa tai että se olisi huono asia.
Joka tapauksessa on tunnettu tosiasia, että vähemmistönä lähestyminen on vaativampaa kun toinen voi kokea lähestymisen suuremmalla todennäköisyydellä häirinnäksi.
Se olisi häirintää siis jos toinen sattuisikin olemaan hetero?
Osa heteroista voi kokea ei-heteron lähestymisen häirintänä.
Se on heidän omaa tyhmyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tiedetään että tässä on jotain. Mitenkä edetään?
Olet jo kerran ollut todella rohkea. Tee se uudelleen. <3
Kuin?
Tosin jos mennään siihen ihan alkuperäiseen kommenttiin ja mitä ehkä siinä alitajuisesti ajattelin kun sen edes mainitsin (koska todellakin haluan, että kumpikaan ei tyydy) niin on, että toisinaan tämä kriittisyys voi estää potentiaalisen kukan puhkeamasta. Itsekin olen kokenut miten torppasin heti naisen, johon myöhemmin ihastuin voimallisesti. Tilanteet voivat muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L
Miten M?
Kannattaa kysyä siltä. Ehkä se suostuu?
L
Vierailija kirjoitti:
Tulipa sitte sellanen tieto vastaan että lopetan tänne kirjoittelun tähän paikkaan. Se on hyvästi nyt lopullisesti!!!! En kirjoita tänne sulle enää koskaan enkä haikaile perääsi. En tiedä miksi olet tänne kirjoitellut koska elät elämääsi ihan muualla. HYVÄSTI!
Nooo jos ainoa "kontakti" on ollut tässä ketjussa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa sitte sellanen tieto vastaan että lopetan tänne kirjoittelun tähän paikkaan. Se on hyvästi nyt lopullisesti!!!! En kirjoita tänne sulle enää koskaan enkä haikaile perääsi. En tiedä miksi olet tänne kirjoitellut koska elät elämääsi ihan muualla. HYVÄSTI!
Toivottavasti tää on se unnutusterveisten lähettäjä.
Juu hän voi mennä itse unnuttamaan sillä kaktuksellaan.
Iidalle terveisiä, toivottavasti nukut vasta haudassasi. Koiran unta sinulle ja kunnon painajaisia hirviö. Olet muuten harvinaisen ruman näköinen naiseksi ja tyhmä kuin saapas. Sinusta puhutaan muuta kuin hyvää. Voit miettiä miten paljon pahaa olet tehnyt.
Paljon on omasta käyttäytymisestä kiinni.