Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (13385)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäisi tehdä? Ja kun ehdotat, ehdota samalla konkreettisia keinoja.
Mietin samaa kysymystä oman kaivatun kohdalla. Elämässä on nyt menossa rankka vaihe, että tuntuu kuin koko korttitalo romahtaisi hetkenä minä hyvänsä. Osittain olen tämän itse aiheuttanut ja päälle vielä tämä kärvistely kaivatun perään.
Anna sen korttitalon romahtaa ja sitten etsit kaivattusi käsiisi 💘
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tiedetään että tässä on jotain. Mitenkä edetään?
Jutellaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Möhönaamainen karvamaha😇
Möhis 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutellaan ensin.
Sinun avaus tällä kertaa.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos olet hetero, kaivattusi on suunnilleen samanikäinen tai sinnepäin, ei ole mitään kiusallista valta-asetelmaa, elämäntilanteet kohtaavat, ei ole välimatkaa, näette tarpeeksi usein irl ja olette kumpikin sinkkuja tai toinen eroamassa.
Näin ei kuitenkaan ole kaikille.
Muuten oikein hyvä kuvaus, mutta mitä hittoa toi heterous tossa tekee? Ihan yhtä hyvä tai huono on tilanne homoilla ja heteroilla jos nuo muut kopsahtaa TAI jos kohteen seksuaalisuus on se väärä.
Kaukaa sivustaSori, mutta kyllä se vaikeuttaa lähestymistä kun lesbona olet vähemmistössä ja naiset ylipäänsä arvioivat toisia ihmisiä kriittisemmin. Naiset ovat tästä syystä myös paljon varovaisempia lähestymään toista vaikka kiinnostusta olisi. Miehiä deittaillessa se oli jotenkin helpompaa kun he tekevät aloitteen herkemmin ja toisaalta ehkä ottavat vähemmän itseensä tilanteissa, joissa tulee töpättyä tai väärinkäsitystä.
Minä olen kyllä eri mieltä siitä että naiset arvioisivat toisia ihmisiä kriittisemmin kuin miehet. Miksi se niin olisi? Ei ole sukupuolesta kiinni miten arvioi muita.
🤷 Se on oma kokemukseni. En tietenkään sano, että kaikissa tapauksissa tai että se olisi huono asia.
Joka tapauksessa on tunnettu tosiasia, että vähemmistönä lähestyminen on vaativampaa kun toinen voi kokea lähestymisen suuremmalla todennäköisyydellä häirinnäksi.
Se olisi häirintää siis jos toinen sattuisikin olemaan hetero?
Vierailija kirjoitti:
Kielari tositarkoituksella Emilian peppureijälle!
Kielari takaisin omallesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisälläsi sykähtelisin. Love!
Sykähtelitkö kuvalleni? 😊
Näinkin on joskus päässyt käymään.
Tällä kertaa tässä on jotain erilaista. Niin kuin maailma olisi työntänyt kohti toisiamme vaikka yritettiin kohteliaasti antaa tilaisuuksien mennä ohi. Tuntuu, että nyt on tähdillä erikoinen asento.
Tämä. Jos olet pettänyt niin kerro siitä miehellesi heti. Jos parisuhteen ne kestää niin sitten kuulette toisillenne ja voit lopettaa kärsimyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa jos olet hetero, kaivattusi on suunnilleen samanikäinen tai sinnepäin, ei ole mitään kiusallista valta-asetelmaa, elämäntilanteet kohtaavat, ei ole välimatkaa, näette tarpeeksi usein irl ja olette kumpikin sinkkuja tai toinen eroamassa.
Muuten oikein hyvä kuvaus, mutta mitä hittoa toi heterous tossa tekee? Ihan yhtä hyvä tai huono on tilanne homoilla ja heteroilla jos nuo muut kopsahtaa TAI jos kohteen seksuaalisuus on se väärä.
Kaukaa sivustaSori, mutta kyllä se vaikeuttaa lähestymistä kun lesbona olet vähemmistössä ja naiset ylipäänsä arvioivat toisia ihmisiä kriittisemmin. Naiset ovat tästä syystä myös paljon varovaisempia lähestymään toista vaikka kiinnostusta olisi. Miehiä deittaillessa se oli jotenkin helpompaa kun he tekevät aloitteen herkemmin ja toisaalta ehkä ottavat vähemmän itseensä tilanteissa, joissa tulee töpättyä tai väärinkäsitystä.
Minä olen kyllä eri mieltä siitä että naiset arvioisivat toisia ihmisiä kriittisemmin kuin miehet. Miksi se niin olisi? Ei ole sukupuolesta kiinni miten arvioi muita.
🤷 Se on oma kokemukseni. En tietenkään sano, että kaikissa tapauksissa tai että se olisi huono asia.
Joka tapauksessa on tunnettu tosiasia, että vähemmistönä lähestyminen on vaativampaa kun toinen voi kokea lähestymisen suuremmalla todennäköisyydellä häirinnäksi.
Niinpä. Yksin on parempi olla kuin syytettynä häirinnästä.
Varovainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos olet pettänyt niin kerro siitä miehellesi heti. Jos parisuhteen ne kestää niin sitten kuulette toisillenne ja voit lopettaa kärsimyksesi.
Jokin tuossa kalskahti nyt kovin pahaenteisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun kans pitäisi tehdä? Ja kun ehdotat, ehdota samalla konkreettisia keinoja.
Mietin samaa kysymystä oman kaivatun kohdalla. Elämässä on nyt menossa rankka vaihe, että tuntuu kuin koko korttitalo romahtaisi hetkenä minä hyvänsä. Osittain olen tämän itse aiheuttanut ja päälle vielä tämä kärvistely kaivatun perään.
Kaivattu voisi olla tukena, niin olisi helpompaa?
Vierailija kirjoitti:
T. oot rakas. -L.
Te olette ihania 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi häirintää siis jos toinen sattuisikin olemaan hetero?
Osa heteroista voi kokea ei-heteron lähestymisen häirintänä.
Vierailija kirjoitti:
Olet jo kerran ollut todella rohkea. Tee se uudelleen. <3
Tulipa sitte sellanen tieto vastaan että lopetan tänne kirjoittelun tähän paikkaan. Se on hyvästi nyt lopullisesti!!!! En kirjoita tänne sulle enää koskaan enkä haikaile perääsi. En tiedä miksi olet tänne kirjoitellut koska elät elämääsi ihan muualla. HYVÄSTI!
Kalluppi:
Olen mies
🔼 kyllä
🔽 ei