Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (13385)
Meillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Päästäispä joskus sille tasolle että voitais nauttia niistä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jo irtautumassa viikko sitten, mutta sait vedettyä limboon takaisin. Siihen kaikki sitten jää.
Ei jää siihen jos toimit irl.
En ymmärrä sinua, etkä auta asiassa. Väkisin tulee mieleen, että saatko tyydytystä puun ja kuoren välissä pitämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mulla ole sun numeroa? 😕
Koska et ole pyytänyt sitä.
Sinä vain olet erilainen. Ei siitä mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Päästäispä joskus sille tasolle että voitais nauttia niistä yhdessä.
Fistaaminen vaatii aika syvää luottamusta.
En jaksa näitä tyhmiä itkupillejä ja kiljukauloja kuunnella. Hyi hitto sentään, lähtee niin järki.
Huomasin itse joskus että tunsin sen, kun kaivattu oli lähellä ennen kun huomasin hänet. Koko maailma kirjaimellisesti tuntui erilaiselta yhtäkkiä. Niin kuin joku räpsäyttäisi mustavalkoelokuvaan värit päälle. Siltä se tuntui. Söin joskus jäätelöä ja aivan yhtäkkiä se jäätelö alkoi maistua niin hyvältä ja aurinko tuntua ihanalta iholla jne ja kun nostin katseen näin hänet. Joku toinen kerta olin ärsyyntynyt randomtyypille, joka halusi tanssia, mutta yhtäkkiä musiikki alkoi tuntua luissa ja ytimissä ja teki mieli tanssia niin kuin muuta ei maailmassa olisikaan. Sama juttu. Nuo muistan tosi hyvin, kun olotila kääntyi molemmissa sekunnissa 180 astetta.
Edelleen samankaltainen tunne tulee höpötellessä niitä näitä... <3
Ihmeteltäisiin asioita yhdessä.
Yötä Emily. Mikset niin tule nukkuun mun viereen? Mulla on leveä peti. 180cm.
Et sä musta näköjään tykkääkään
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Sisälläni riehuu maailma joka raivostuttaa minua. Välillä meinaan tukehtua ja oksentaakin. Koko ajan joku huutaa korvaani ja tökkii tai tuuppii minua. Ihan hirveätä.
Olen yksin ja eksyksissä. Päästänyt irti totutusta vaikka minusta koitetaan pitää kiinni. Sydäntäni ei voi hallita, se hallitsee minua. Vaikka se olisikin maailman typerin sydän.
Kaikkea hyvää hänelle, joka herätti unesta ja suojelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
On vain paras. Ihana. Kaikkea hyvää.
Nyt on kyllä niin solmussa elämä kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko ottanut hänestä alastonkuvia?
Miten noin pääsisi edes tapahtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä niin solmussa elämä kuin olla ja voi.
Voisinpa auttaa sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneen turvaudut kun maailma romahtaa?
"Turvata voin yksin Jumalaan."
That's correct. On kokemusta asiasta.
"Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen."
Rakas. Missä olet? Välillä minusta tuntuu että sinä kuulut seasta mutta energiasi vasta vahvistaa asian. Vihaan turvattomuuden tunnetta itsessäni, turvallisuuden tunne on turvani ja kotini.