Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä valmis lasagnessa viehättää? Minusta se helppous, laitetaan vaan uuniin ja tulee valmista.

Vierailija
06.09.2026 |

Mielipiteesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kilon jötikkä on hyvä. Siihen päälle tökkii haarukalla holeja ja lorauttaa ruokakermaa. Ne reunat pystyyn ja kunnon emmentalkuori päälle. Namu!

Vierailija
2/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan maku.

Vierailija
4/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se laiskojen ihmisten juttu, jolle tärkeää ruuassa on vain se että saa vatsan täyteen. Maku on sivuseikka.

Vierailija
5/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti jotain einespaskaa sitä ihmiset läskiseen pötsiinsä ahtaavat.

Vierailija
6/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän kysyttiin mikä VALMIS lasagnessa viehättää! Ei kysytty mikä valmislasagnessa viehättää.

Lasagnessa viehättää valmiit lasagnelevyt joita saa kaupasta eikä tarvitse itse tehdä. Samoin juuston saa valmiina, ja tomaattisoseen. Ja  mausteet. Muu sitten pitääkin tehdä itse.

Vierailija
7/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehätä, koska se ei ole hyvää. Ihan helppo tehdä itse parempaa ja vielä helpompaa kuin tekee lasagnetteä.

Vierailija
8/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vääntänyt elämässäni niin paljon ruokaa ja ohittanut jo sen kokkausvaiheen hurmosiän, joten minua viehåttää ostaa valmis lasagne kuin kökkiä keittiössä helponkaan ruuan ääressä. Kuka hemmetti jaksaa touhuta heittiössä? Ihan oikeasti? Olen nytkin mieluummin matkoilla kuin hihkuisin jonkun itse tehdyn sapuskan äärellä kotona.

Vierailija
9/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vääntänyt elämässäni niin paljon ruokaa ja ohittanut jo sen kokkausvaiheen hurmosiän, joten minua viehåttää ostaa valmis lasagne kuin kökkiä keittiössä helponkaan ruuan ääressä. Kuka hemmetti jaksaa touhuta heittiössä? Ihan oikeasti? Olen nytkin mieluummin matkoilla kuin hihkuisin jonkun itse tehdyn sapuskan äärellä kotona.

Onhan teitä ihmisiä joilla ei ole mitään makuaistia.

Vierailija
10/10 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti en paskaa suuhuni laita ja näihin kuuluu sellaiset einekset kuten makaronilaatikko ja lasagne. Aivan hirveetä mössöä ovat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi