Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (13385)
Vierailija kirjoitti:
Eivät he pystyneetkään erottamaan meitä pysyvästi. Onneksi tämä erotus kuitenkin mahdollisti minulle selkeän jatkamisen vain eteenpäin eikä minun tarvitse enää selitellä asioitani hänellekään millään tavalla. Kiitos siis pahantekijöille kuitenkin.
Yhdyn tähän. Lopulta eivät pysty estämään jos kahdella ihmisellä on niin valtava halu päästä toistensa luo. Se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Oot säkenöivä voima 💖🔥
💖💖
Tuntuu siltä että tätä henkistä yhteyttä ei voi kukaan meiltä riistää. Päästäänkö pian jo näkemään?
Ostin shokkivärisen kevättakin. Et voi olla enää huomaamatta mua. 😌
Jos ei muuta niin alapeukun taidan saada ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin shokkivärisen kevättakin. Et voi olla enää huomaamatta mua. 😌
Katselen kanssa pirteää väritystä keväämmäksi. 🌞
Vierailija kirjoitti:
Jos ei muuta niin alapeukun taidan saada ainakin.
Ok kulta, jos välttämättä hsluat😬 Voinko käyttää suojahanskaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä että tätä henkistä yhteyttä ei voi kukaan meiltä riistää. Päästäänkö pian jo näkemään?
Ei voida riistää, ehkä 24.
Pelästyin vessanpöntön kannen kolahdusta niin että paskoin housuun 😱
Minä en usko, että kaivattuni haluaisi tavata kanssani, vaikka kaipaakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, että kaivattuni haluaisi tavata kanssani, vaikka kaipaakin.
Haluaisin ja kaipaan todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida riistää, ehkä 24.
En tiedä ainakaan että tuolloin olisin hänet näkemässä koska emme näe missään. Mut toki jos hän lähestyisi vaikka viestillä
Kadun kaikkia elämäni aikana tekemiäni aloitteita - paitsi yhtä, joka johti aikanaan suhteeseen. Kaikki muut ovat olleet ihan turhaa.
On vaikea nähdä itsensä totuudenmukaisesti eikä vääristyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja sit jotkut näkee täysin väärin jonkun ihmisen. Eikä niillä ole lainkaan itsekritiikkiä. Ylimielisyys noussut hattuun. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä kaipaat, täällä?
H-ihmistä ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hellän suudelman kera toivotan sinulle iloa tulevaan vuoteen J... toivottavasti näen sinut taas pian, katseesi lämmittää yhä vain. Kukaan ei ole koskaan katsonut minua niin kuin sinä katsoit siloin nuorena minua. H
Ja siihen aikaan sinä sitten juutuit. Ja sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit jotkut näkee täysin väärin jonkun ihmisen. Eikä niillä ole lainkaan itsekritiikkiä. Ylimielisyys noussut hattuun. Eri.
Ne uskoo vaan omiin tulkintoihinsa, eivätkä edes ymmärrä olevansa väärässä. Näkevät kaiken vain omasta näkökulmasta. Siinä tulkittava on täysin voimaton. Eri jatkaa.
Minun täytyy unohtaa sinut. Minä en saa jatkaa tätä enää hetkeäkään. Juuri tajusin, että edellisestä tapaamisesta alkaa jo olla 3 vuotta. Onkohan yhtään päivää kulunut, etten olisi sinua ajatellut. Kyllä tälle on vain tultava stoppi, koska koskaan ikinä ei mitäön tule välillemme. -supernaiselta toiselle samanlaiselle