Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Ylös, ulos ja lenkille ja samalla toivotan hyvät huomenet johonkin päin lähistöllä.
Oli visio, oli ajatuksia, oli tilanteita, oli asioita, tuli tarinalle loppu. Eipä sen kummempaa, tuskin kannattaa jäädä siihen jumiin, siihen onnettomaan pieneen turhaan osaan tarinaani. Mitäs pienistä ja mitättömistä, kuvottavista, oksettavista, turhista, pahoista ja ikävistä puolista elämää ja ihmisiä. Mitäs minusta. Mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko Nakkila elossa ilman narsistisen parin shakkipeliä?
Kurjaa, kun herkät ja lahjakkaat nuoret kuolevat turhaan, jotta keskinkertainen portto rikollisine hoveineen voisi loistaa.Olisi pitänyt vastata sille tai hyväksyä kaveripyyntö FB:ssä. Ihmiset usein haluavat puhua ennen kuin päätyvät itsariin. Mutta mistä sen olisi voinut tietää? Kuvittelin, että sitä samaa mustamaalaamiseen perustuvaa solvaamista sieltä olisi tulossa, enkä vastannut. Vaikka Jaakko sen oli itse todennut, etteivät jutut pitäneet paikkaansa. No nyt sitä ei voi enää ikinä tietää. Sama homma kaikkien kanssa, heti kun tulee riitasointu, vedotaan niihin narsistien valheisiin, uhkaillaan, lyödään ja käännetään kaikki ympäri, musta valkoiseksi ja valkoinen mustaksi.
Iljettäviä ihmisiä. Toivottavasti saavat ansionsa mukaan.Toivottavasti saat kun horiset ohista ketjun otsikon vastaisesti!
Kuolleitakin voi joku kaivata ja muistella. Tuskin sua kukaan kaipaa, ilkeitä harvemmin kaivataan, tuhlaat vain aikaasi.
Vierailija kirjoitti:
Oli visio, oli ajatuksia, oli tilanteita, oli asioita, tuli tarinalle loppu. Eipä sen kummempaa, tuskin kannattaa jäädä siihen jumiin, siihen onnettomaan pieneen turhaan osaan tarinaani. Mitäs pienistä ja mitättömistä, kuvottavista, oksettavista, turhista, pahoista ja ikävistä puolista elämää ja ihmisiä. Mitäs minusta. Mene eteenpäin.
Huutelet tyhjille seinille, kun et kerro, kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä illalla oli ja oliko kyse hyvästeistä?
"En pidä ylevyydestäsi koska näen ettet ole aito. Olen rakkauden ammattilainen ja minun lauluni soivat. Minä näen kuinka lauluni soi mutta sinun laulusi kumisi kyllä täyttä tyhjyyttä. Petyin sinuun. Et koskaan voita minua rakkaudessa mutta voit aina toki laulaa siitä. Minä tunnen rakkauden rinnassani, sydämessäni ja koko kehossani missä ikinä kuljekin. Jos haluat avaimen, keskity itseesi niin kehityt eniten. Annan sinulle vapauden. Olet kaiken arvoinen. Ethän käsitä minua kuitenkaan väärin sillä kerroin traumoistani ja vaadin enemmän. Tyydy sinä vähempään. Vähemmässä ei aina kuitenkaan voi olla itse enemmän. Näin rakkauden kaikuni soi. Rakkaus saattaa sattua, olla ruma sana ja maistua pahalta mutta rakas, mikään elämässä ei ole ilmaista. Voi hyvin, minä rakastan sinua ihminen. Lopputulema on aina onnellinen vaikka olisi sitten millainen. Kiitos, palaute on nyt jätetty. Loppu."
Mun läheinen kirjoitteli tuollaisia, kun oli psykoosissa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on kuvia sinusta 😍
Mikä kuva on suosikkisi?
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Kaipaan päästä nuuhkimisetäisyydelle.
Voin tuntea ja olla elossa, voin keskittyä hetkeen. Hetkessä kaikki on tässä, kaikki se on läsnä. Ei se tee minusta sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Minkälaisia seuraamuksia? Et kai ole tehnyt mitään ratkaisevia asioita elämässäsi perustuen palstaviesteihin?
Minä elän nyt itselleni, elämä on psykoosi. Elämässä on vaiheita, siinä on nousuja ja laskuja. Elämässä on kaikkia värejä ja kaikenlaisia tunteita. Elämässä on voimaa ja siinä on voimattomuutta. Mikä saa kiinni mistäkin ja mitä se sillä sitten tekee. Elämä on siunattua ja johdatettua läpi kaikkien värien, läpi kaikkien niiden sävyjen ja läpi tunteiden sekä tunnottomuuden. Elämä on matka jonka aikana saattaa tapahtua hämmentäviä ja kummallisiakin asioita. Ota elämä etkä todellakaan voi koskaan pettyä. Pettyä voit vain itseesi tai muihin ihmisiin, elämä ei koskaan petä sinua.
Älkää tänään vittuilko toisillenne. Kukaan ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Olet ominut viestejä ja silti kyseenalaistat viestien merkityksen, mutta silti on ollut seuraamuksia? Et tule ikinä ymmärtämään että olet harhainen ja asiat ratkaistaan IRL!
Eri
Jaakko oli myös heitetty porukasta ulos silloin. Ehkä se etsi jotain, jolla oli kokemusta siitä ja siksi se lähestyi mua. Olisin kyllä auttanut, jos olisin tiennyt mistä oli kyse. Joidenkin valheet ovat myrkyttäneet tätä maailmaa erittäin rumalla tavalla ja kääntäneet mukavat ja kivatkin ihmiset toisiaan vastaan.
Varttuneelle miehelle hellät hommat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Olet ominut viestejä ja silti kyseenalaistat viestien merkityksen, mutta silti on ollut seuraamuksia? Et tule ikinä ymmärtämään että olet harhainen ja asiat ratkaistaan IRL!
Eri
Et tule ikinä ymmärtämään, että elämäntyösi ei ole viisastella täällä. Otsikkoa varsinkaan et tule koskaan ymmärtämään vaan harhaisena kuvittelet olevasi jokin suuri järjen valo. Aloita omasta ymmärtämisestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kaikki jää ketjuun, kaikki on ollut turhaa, kun en koskaan saa tietää, olitko se edes sinä, joka kaipasi. Mitä merkitystä on anonyymeillä viesteillä? Turhaa eritoten siksi, että sillä on ollut valtavan suuria seuraamuksia siihen nähden, että kyse on pelkistä sanoista ketjussa. Tätä et tule koskaan ymmärtämään.
Kunpa voisin kertoa joka päiväisestä kaipauksestani, jos tapaamme. Olin tunnistavinani ja sitten taas kadotan. nm
Toivottavasti saat kun horiset ohista ketjun otsikon vastaisesti!