Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Merkit on nyt jaettu. Muista että me olimme täällä. Finito, the end.
Kultimoni, vieressäni on tilaa. 😍
Toivottavasti sulle käy, että mäkin tuun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään jätetty jäähyväisiä? En ole päässyt lukemaan viestejä.
Tavallaan
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulle käy, että mäkin tuun mukaan.
Kimpassa aina hauskempaa
Trikoopeppu naiselle suukkoja!
Mukavaa sunnuntaita kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.
GALLUP: Mitä jos kaivattusi toimisi näin? Mitä ajattelisit asiasta.
Sanoisin, että lopettaa sen naljailun ja muistuttaisin sovitusta. Menis luultavasti maku koko ihmisestä samalla, en voi sietää sitä että sovitaan jotakin ja sitten siitä kiukutellaan. Ainakaan mitään seksiä enempää en enää ikinä haluaisi tuollaisen kanssa.
Kaipuu hehkuu kirkkaana kuin aurinko 💛
Vierailija kirjoitti:
Koht nähd
Enpä tiedä. Voi olla muuta menoa
Vierailija kirjoitti:
Trikoopeppu naiselle suukkoja!
Minä pussaan myös trikoopeppua!
Leppoisaa sunnuntaita suloinen..
Vierailija kirjoitti:
Oli tarina paperilla.
Kaskun teit.
Kenelle tämä illalla oli ja oliko kyse hyvästeistä?
"En pidä ylevyydestäsi koska näen ettet ole aito. Olen rakkauden ammattilainen ja minun lauluni soivat. Minä näen kuinka lauluni soi mutta sinun laulusi kumisi kyllä täyttä tyhjyyttä. Petyin sinuun. Et koskaan voita minua rakkaudessa mutta voit aina toki laulaa siitä. Minä tunnen rakkauden rinnassani, sydämessäni ja koko kehossani missä ikinä kuljekin. Jos haluat avaimen, keskity itseesi niin kehityt eniten. Annan sinulle vapauden. Olet kaiken arvoinen. Ethän käsitä minua kuitenkaan väärin sillä kerroin traumoistani ja vaadin enemmän. Tyydy sinä vähempään. Vähemmässä ei aina kuitenkaan voi olla itse enemmän. Näin rakkauden kaikuni soi. Rakkaus saattaa sattua, olla ruma sana ja maistua pahalta mutta rakas, mikään elämässä ei ole ilmaista. Voi hyvin, minä rakastan sinua ihminen. Lopputulema on aina onnellinen vaikka olisi sitten millainen. Kiitos, palaute on nyt jätetty. Loppu."
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä illalla oli ja oliko kyse hyvästeistä?
"En pidä ylevyydestäsi koska näen ettet ole aito. Olen rakkauden ammattilainen ja minun lauluni soivat. Minä näen kuinka lauluni soi mutta sinun laulusi kumisi kyllä täyttä tyhjyyttä. Petyin sinuun. Et koskaan voita minua rakkaudessa mutta voit aina toki laulaa siitä. Minä tunnen rakkauden rinnassani, sydämessäni ja koko kehossani missä ikinä kuljekin. Jos haluat avaimen, keskity itseesi niin kehityt eniten. Annan sinulle vapauden. Olet kaiken arvoinen. Ethän käsitä minua kuitenkaan väärin sillä kerroin traumoistani ja vaadin enemmän. Tyydy sinä vähempään. Vähemmässä ei aina kuitenkaan voi olla itse enemmän. Näin rakkauden kaikuni soi. Rakkaus saattaa sattua, olla ruma sana ja maistua pahalta mutta rakas, mikään elämässä ei ole ilmaista. Voi hyvin, minä rakastan sinua ihminen. Lopputulema on aina onnellinen vaikka olisi sitten millainen. Kiitos, palaute on nyt jätetty. Loppu."
Tuossahan on "voi hyvin" ja "loppu" eli hyvästiksi ainakin itse tulkitsen. Toki se voi olla väärä tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä illalla oli ja oliko kyse hyvästeistä?
"En pidä ylevyydestäsi koska näen ettet ole aito. Olen rakkauden ammattilainen ja minun lauluni soivat. Minä näen kuinka lauluni soi mutta sinun laulusi kumisi kyllä täyttä tyhjyyttä. Petyin sinuun. Et koskaan voita minua rakkaudessa mutta voit aina toki laulaa siitä. Minä tunnen rakkauden rinnassani, sydämessäni ja koko kehossani missä ikinä kuljekin. Jos haluat avaimen, keskity itseesi niin kehityt eniten. Annan sinulle vapauden. Olet kaiken arvoinen. Ethän käsitä minua kuitenkaan väärin sillä kerroin traumoistani ja vaadin enemmän. Tyydy sinä vähempään. Vähemmässä ei aina kuitenkaan voi olla itse enemmän. Näin rakkauden kaikuni soi. Rakkaus saattaa sattua, olla ruma sana ja maistua pahalta mutta rakas, mikään elämässä ei ole ilmaista. Voi hyvin, minä rakastan sinua ihminen. Lopputulema on aina onnellinen vaikka olisi sitten millainen. Kiitos, palaute on nyt jätetty. Loppu."
Tuossahan on "voi hyvin" ja "loppu" eli hyvästiksi ainakin itse tulkitsen. Toki se voi olla väärä tulkinta.
On väärä tulkinta. Se on anonyymiä lässytystä anonyymiltä anonyymeille.
Tai ajatuksen purkua suhteen päätteeksi.
Onneksi minulla on kuvia sinusta 😍
Hyvää yötä