Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (21629)

Vierailija
12061/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
12062/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12063/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit on nyt jaettu. Muista että me olimme täällä. Finito, the end.

Vierailija
12064/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultimoni, vieressäni on tilaa. 😍

Vierailija
12065/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulle käy, että mäkin tuun mukaan.

Vierailija
12066/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään jätetty jäähyväisiä? En ole päässyt lukemaan viestejä.

Tavallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12067/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarina paperilla.

Vierailija
12068/21629 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulle käy, että mäkin tuun mukaan.

Kimpassa aina hauskempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12069/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoopeppu naiselle suukkoja!

Vierailija
12070/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa sunnuntaita kaipaamalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12071/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku antaa ulkopuolista näkemystä asiaan. Eli aloin reilu kk sitten tapailemaan miestä. Kummallakaan ei aikaa seurusteluun. Sovittiin et pannaan silloin tällöin, ei muita ja that's it. Tämä mies on sanonut että voin "säätää" kunhan en päiväkahville pyydä ketään(=paina muiden kanssa) Nyt useamman kerran, hän on naljaillut siitä kun käyn exäni luona aika usein. Exän kanssa mulla ei todellakaan ole mitään. Kavereita ollaan oltu vuosia, erottu 15vuotta sitten. Naljailee myös mun deittiprofiilista, joka on piilotettuna, ei käytössä. Eli haluaako sittenkin muutakin, vai onko vaan mustis.

GALLUP: Mitä jos kaivattusi toimisi näin? Mitä ajattelisit asiasta.

Sanoisin, että lopettaa sen naljailun ja muistuttaisin sovitusta. Menis luultavasti maku koko ihmisestä samalla, en voi sietää sitä että sovitaan jotakin ja sitten siitä kiukutellaan. Ainakaan mitään seksiä enempää en enää ikinä haluaisi tuollaisen kanssa.

Vierailija
12072/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuu hehkuu kirkkaana kuin aurinko 💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12073/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koht nähd

Enpä tiedä. Voi olla muuta menoa

Vierailija
12074/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoopeppu naiselle suukkoja!

Minä pussaan myös trikoopeppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12075/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa sunnuntaita suloinen..

Vierailija
12076/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarina paperilla.

Kaskun teit.

Vierailija
12077/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tämä illalla oli ja oliko kyse hyvästeistä?

 

"En pidä ylevyydestäsi koska näen ettet ole aito. Olen rakkauden ammattilainen ja minun lauluni soivat. Minä näen kuinka lauluni soi mutta sinun laulusi kumisi kyllä täyttä tyhjyyttä. Petyin sinuun. Et koskaan voita minua rakkaudessa mutta voit aina toki laulaa siitä. Minä tunnen rakkauden rinnassani, sydämessäni ja koko kehossani missä ikinä kuljekin. Jos haluat avaimen, keskity itseesi niin kehityt eniten. Annan sinulle vapauden. Olet kaiken arvoinen. Ethän käsitä minua kuitenkaan väärin sillä kerroin traumoistani ja vaadin enemmän. Tyydy sinä vähempään. Vähemmässä ei aina kuitenkaan voi olla itse enemmän. Näin rakkauden kaikuni soi. Rakkaus saattaa sattua, olla ruma sana ja maistua pahalta mutta rakas, mikään elämässä ei ole ilmaista. Voi hyvin, minä rakastan sinua ihminen. Lopputulema on aina onnellinen vaikka olisi sitten millainen. Kiitos, palaute on nyt jätetty. Loppu."

Vierailija
12078/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä illalla oli ja oliko kyse hyvästeistä?

 

"En pidä ylevyydestäsi koska näen ettet ole aito. Olen rakkauden ammattilainen ja minun lauluni soivat. Minä näen kuinka lauluni soi mutta sinun laulusi kumisi kyllä täyttä tyhjyyttä. Petyin sinuun. Et koskaan voita minua rakkaudessa mutta voit aina toki laulaa siitä. Minä tunnen rakkauden rinnassani, sydämessäni ja koko kehossani missä ikinä kuljekin. Jos haluat avaimen, keskity itseesi niin kehityt eniten. Annan sinulle vapauden. Olet kaiken arvoinen. Ethän käsitä minua kuitenkaan väärin sillä kerroin traumoistani ja vaadin enemmän. Tyydy sinä vähempään. Vähemmässä ei aina kuitenkaan voi olla itse enemmän. Näin rakkauden kaikuni soi. Rakkaus saattaa sattua, olla ruma sana ja maistua pahalta mutta rakas, mikään elämässä ei ole ilmaista. Voi hyvin, minä rakastan sinua ihminen. Lopputulema on aina onnellinen vaikka olisi sitten millainen. Kiitos, palaute on nyt jätetty. Loppu."

Tuossahan on "voi hyvin" ja "loppu" eli hyvästiksi ainakin itse tulkitsen. Toki se voi olla väärä tulkinta.

Vierailija
12079/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä illalla oli ja oliko kyse hyvästeistä?

 

"En pidä ylevyydestäsi koska näen ettet ole aito. Olen rakkauden ammattilainen ja minun lauluni soivat. Minä näen kuinka lauluni soi mutta sinun laulusi kumisi kyllä täyttä tyhjyyttä. Petyin sinuun. Et koskaan voita minua rakkaudessa mutta voit aina toki laulaa siitä. Minä tunnen rakkauden rinnassani, sydämessäni ja koko kehossani missä ikinä kuljekin. Jos haluat avaimen, keskity itseesi niin kehityt eniten. Annan sinulle vapauden. Olet kaiken arvoinen. Ethän käsitä minua kuitenkaan väärin sillä kerroin traumoistani ja vaadin enemmän. Tyydy sinä vähempään. Vähemmässä ei aina kuitenkaan voi olla itse enemmän. Näin rakkauden kaikuni soi. Rakkaus saattaa sattua, olla ruma sana ja maistua pahalta mutta rakas, mikään elämässä ei ole ilmaista. Voi hyvin, minä rakastan sinua ihminen. Lopputulema on aina onnellinen vaikka olisi sitten millainen. Kiitos, palaute on nyt jätetty. Loppu."

Tuossahan on "voi hyvin" ja "loppu" eli hyvästiksi ainakin itse tulkitsen. Toki se voi olla väärä tulkinta.

On väärä tulkinta. Se on anonyymiä lässytystä anonyymiltä anonyymeille. 

Tai ajatuksen purkua suhteen päätteeksi.

Vierailija
12080/21629 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on kuvia sinusta 😍

Ketju on lukittu.