Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Papaija on mun hedelmä. Öitä!
Toivottavasti siulla oli kiva päivä, omain meni nukkuissa ja kaupassa käyvessä. Ajattelen siua. Näkisimmepä pian. Naiselle lounaaseen.
Rakastan. Hyvää yötä, kullan kallis.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Aurinkoista ja mukavaa viikonloppua kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaisia exälleni. En kaipaa.
Kun vielä tajuaisit lopettaa näiden tarpeettomien terveisten lähettämisen ja kommentoinnin.
Nyyhky.
Ei kiinnosta.
Kommentoin kuitenkin.
Viestisi oli tarpeeton.
Täällä saa kuka tahansa lähettää terveisiä.
Kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajaisia exälleni. En kaipaa.
Kun vielä tajuaisit lopettaa näiden tarpeettomien terveisten lähettämisen ja kommentoinnin.
Nyyhky.
Ei kiinnosta.
Kommentoin kuitenkin.
Viestisi oli tarpeeton.
Täällä saa kuka tahansa lähettää terveisiä.
Kenelle tahansa.
Joku taitaa jälleen trollata?
Exälle ja naisystävälle rakkaita terveisiä.
x
Huomenta. Onneksi jätin haastamatta. Ei ole nyt ulosotossa taakkaa tulevaisuutta ajatellen. Sairas yhteiskunta. Minä terve.
Toivon että eksälleni löytyy kiva nainen, eipä haittaa menoa.
Toivon kaikille pelkkää hyvää ja oppiläksyjä toki heille jotka niitä tarvitsevat. Meille kaikille on aina omamme.
Olipas raikastava suihku, nyt kahvia. Aurinko pimennossa, minäkään en loista täysillä.
Pinkki saippuapullo piristää ja ehkä uusi laukku.
Hyvää yötä