Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Paukuttaisiin tuhannen orangin voimalla naista, jonka etunimessä on kirjaimet a ja i.
Miksei niiden tarmolla vaikkapa? Voimalla jäisi aika vähän jäljelle vaan ehkä sillä ei ollut niin väliä. :P
En tiedä miksi piitaan tästä hypoteettisesta heitosta. Johonkin siinä vaan tuli tartuttua kuitenkin.
Toivottavasti siulla oli kiva päivä, itelläin ok, hyvää yötä lounaaseen.
Aurinkoista keväistä perjantaita kaipaamalleni.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Totisesti minä lähetän tositarkoituksella terveiset kaivatulleni. Vielä joku päivä vaihdamme eritteitä ja koemme raukeuden yhtenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en tiedä mitä tekisin, jos näkisin sut. Vähintään jännittäisi.
Olisiko sinusta pussaamaan, jos joskus nähtäisiin?
En oikein ole suusta suuhun tyyppiä, mutta mitenhän kaivattu pussaa? 🤔
Haluisitko vanheta yhdessä kanssani? Musta ois kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kullan kallis 💓
Vai hopean halpa? 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullan kallis 💓
Vai hopean halpa? 😯
Kyllä minä olen se hopean halpa. Hänellä on jo kulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en tiedä mitä tekisin, jos näkisin sut. Vähintään jännittäisi.
Olisiko sinusta pussaamaan, jos joskus nähtäisiin?
En oikein ole suusta suuhun tyyppiä, mutta mitenhän kaivattu pussaa? 🤔
Aluksi hellästi ja ujosti.Myöhemmin tulisesti🔥
Vierailija kirjoitti:
Sun piti saada se tieto potkuista vasta huomenna, mut saitkin sit jo tänään. Onnea vaan rillutteluun sinne Turkkiin ottomaanien kanssa!
Parempi näin. Meille kaikille. Vihdoinkin.
Sateisesta sääennusteesta huolimatta, keväistä ja mukavaa vko:n loppua kaivatulle!
🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullan kallis 💓
Vai hopean halpa? 😯
Kyllä minä olen se hopean halpa. Hänellä on jo kulta.
Ei sinkkuus tee halpaa. Se voi olla myös hyvin tietoinen valinta ihmisten ollessa mitä on. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko vanheta yhdessä kanssani? Musta ois kivaa.
En, kun en ole polyamorinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullan kallis 💓
Vai hopean halpa? 😯
Kyllä minä olen se hopean halpa. Hänellä on jo kulta.
Ei sinkkuus tee halpaa. Se voi olla myös hyvin tietoinen valinta ihmisten ollessa mitä on. Sivusta
Siitä ei ollutkaan kyse vaan siitä, että kun on jo kulta, toinen on hopea, jos ylipäänsä mitään on.
Kullan kallis 💓