Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (11219)
Vierailija kirjoitti:
Minä en sinua lähemmäs halua, toivottavasti tajuat.
kenelle?
Edellinen linkki Jonnalta?
Jonnalle hyvää iltapäivää. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kenelle?
Hänelle jota kovasti kaipaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halimisen ja pusuttelun tarpeessa. Ja mikä ihaninta, pääsee pois pahasta Suomesta.
Suomi on kyllä yksi maailman pahimmista paikoista. Ihmiset vielä kehtaavat sanoa olevansa onnellisimpia maailmassa.
Näissä tutkimuksissa on mitattu jotain vakautta, tasa-arvoa ja luottamusta instituutiohin ja ajateltu, että sellaiset ovat samalla tae onnellisuudesta. Keltikangas-Järvisen mukaan onnellisuutta ja iloisuutta on viimeksi vertailtu 60-luvulla ja siinä tutkimuksessa Suomi sijoittui viimeiseksi: suomalaiset olivat alakuloisin, pessimistisin, kateellisin ja vihamielisin tutkitusta viidestä kansasta (Tanska, Italia, Espanja, Ranska ja Suomi).
1960-luvun boomerit olivat sota-ajan traumavanhempien kasvattamia ja siksi onnettomia. Gen X ja milleniaalit ovat niitä onnellisia.
Mitä nyt masennus yleisin syy työkyvyttömyyseläkkeelle päätymiseen.
Vai joko on yleisin yleinen ahdistuneisuushäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Et viitsisi sanoa sitä irl niin asia on sillä selvä?
Tänään en jaksa kaivata ketään.
Kato ku en osaa puhua!
Eikä mulle suoraan kukaan kerro koskaan mitään!
Ajellaan vaan autoilla rinkiä ja piilotellaan.
Pitää olla kokonainen palstatiimi oletuksineen, vääntämässä vuosia, joka ei edusta minun mielipidettä minkään suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halimisen ja pusuttelun tarpeessa. Ja mikä ihaninta, pääsee pois pahasta Suomesta.
Suomi on kyllä yksi maailman pahimmista paikoista. Ihmiset vielä kehtaavat sanoa olevansa onnellisimpia maailmassa.
Näissä tutkimuksissa on mitattu jotain vakautta, tasa-arvoa ja luottamusta instituutiohin ja ajateltu, että sellaiset ovat samalla tae onnellisuudesta. Keltikangas-Järvisen mukaan onnellisuutta ja iloisuutta on viimeksi vertailtu 60-luvulla ja siinä tutkimuksessa Suomi sijoittui viimeiseksi: suomalaiset olivat alakuloisin, pessimistisin, kateellisin ja vihamielisin tutkitusta viidestä kansasta (Tanska, Italia, Espanja, Ranska ja Suomi).
1960-luvun boomerit olivat sota-ajan traumavanhempien kasvattamia ja siksi onnettomia. Gen X ja milleniaalit ovat niitä onnellisia.
Mitä nyt masennus yleisin syy työkyvyttömyyseläkkeelle päätymiseen.
Vai joko on yleisin yleinen ahdistuneisuushäiriö?
Ei sillä ole merkitystä, kun työkyvyttömyyseläkeläisten kokonaismäärä on hyvin alhainen x-sukupolven ja milleniaalien joukossa. He ovat onnellisimmat sukupolvet.
Mutta vastauksena kysymykseesi: ahdistusta potee eniten gen z.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kenelle?
Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut kyllä, en ole tyhmä. Jännä kombo silti kaivata jotakuta, jota ei halua lähelleen. Sama on haaveilla vaikka heinäseipäästä ja kirjoitella sille. Sillä ei ole tunteita, eikä siitä tunnu pahalta tuollainen kohtelu.
Vierailija kirjoitti:
Kato ku en osaa puhua!
Eikä mulle suoraan kukaan kerro koskaan mitään!
Ajellaan vaan autoilla rinkiä ja piilotellaan.
Pitää olla kokonainen palstatiimi oletuksineen, vääntämässä vuosia, joka ei edusta minun mielipidettä minkään suhteen
Onkohan meillä sama kaivattu? Kuulostaa stalkkerilta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuppautumassakaan ja tajuan kyllä.
On tosi kiva rakastua stalkkeriin, joka oikein nauttii siitä, että pysyy piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Trolli, ei sinun lähellesi kukaan haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sumussakin on kiva vaeltaa, ja tuntea kevään edistymistä. Myötätuulta etelästä antamassa pian vauhtia vähän lähemmäksi kaivattua.
Johan tuon arvasikin, jos kirjoittaa jotain kaunista, saa ilkeyksiä. Ei kannata
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu? Mun iltaan mahtui yksi turhan utelias kohtaaminen. :(
Kuuluu kelpoa. Kaikki on edelleen epävarmaa, mutta voin hyvin. Kevättä odottelen ja iloitsen valoisista illoista.
Gallup
Tuleeko teistä te seuraavien kahden vuoden aikana?
👍🏽
👎🏽