Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (8214)

Vierailija
8081/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikka:

Henkilö A rakastaa puolisoaan -> Henkilö A haluaa olla haluttava -> Puoliso ei halua häntä -> A hakee huomiota muualta -> Henkilö A saa huomiota muualta -> A rakastaa puolisoaan

Niin? Tulee yllätyksenä että moni varattu hakee "boostia" ulkopuolelta ja sitten purkaa siitä kerätyt kiimat kumppaniinsa? 

Raportoiko ihan itse ettei puoliso halua häntä vai onko tämä taas niitä "eivät kävelleet kädekkäin kaupassa" juttuja? 

Ei mua kyllä sytyttäis oma kumppani minkään buustienkaan jälkeen jos häntä ei kerran kiinnostaisi. No en kyllä olis sellaisessa suhteessakaan missä en olisi tyytyväinen ja tarvisin jotain buustia muualta.

Eikö kumppanisi ole kiinnostunut susta, minkä vuoksi oot onneton suhteessasi?

Sinkkuna oleminen on ihan ok, kun kukaan ei välitä susta. <3

Vierailija
8082/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä tunnisteita, kun et niillä mitään tee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sävyä teal.

Onko kaivatullasi sitä sävyä ollut milloin?

Vierailija
8084/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos löytyy kirje pöydältä, se voi olla jokin muukin kuin rakkauskirje. 

Vierailija
8085/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tuntuu hyvältä. Sä tunnut hyvältä🧡

Niin mullakin tuntui tosi hyvältä. Kolme viikkoa. Sit riks räks poikki.

Vierailija
8086/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sävyä teal.

Onko kaivatullasi sitä sävyä ollut milloin?

Ei oikeastaan, koska se on tasapaino, jota en ole nyt havainnut.

Vierailija
8087/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Olisitpa halunnut jatkaa päivää kanssani. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Olisin halunnut, mut luulin ettet sinä halunnut. Huomenna uudestaan. Olet rakas.

Vierailija
8088/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ENFJ-A (Assertive Protagonist) on karismaattinen, luottavainen ja empaattinen johtajatyyppi, joka pyrkii aktiivisesti parantamaan muiden elämää. "Assertive"-piirre tekee heistä tunne-elämältään vakaampia, stressinsietokykyisempiä ja itsevarmempia kuin "Turbulent" (T) -tyypit. He ovat sosiaalisia, järjestelmällisiä ja inspiroivat muita, mutta voivat joskus unohtaa omat rajansa auttamishalussaan. Googlesta.

Tekisitkö näille luonneanalyyseillesi oman ketjun. Tämä on kaipausketju. Kiitos.

En, laitoin tänne ihan tarkoituksella.

Unohdin heikkouteni joka on liiallinen kiltteys. Tämä on aika paha vaikka ei siltä välttämättä kuulosta.

Vierailija
8089/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love green

Vierailija
8090/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen logiikka:

Henkilö A rakastaa puolisoaan -> Henkilö A haluaa olla haluttava -> Puoliso ei halua häntä -> A hakee huomiota muualta -> Henkilö A saa huomiota muualta -> A rakastaa puolisoaan

Niin? Tulee yllätyksenä että moni varattu hakee "boostia" ulkopuolelta ja sitten purkaa siitä kerätyt kiimat kumppaniinsa? 

Raportoiko ihan itse ettei puoliso halua häntä vai onko tämä taas niitä "eivät kävelleet kädekkäin kaupassa" juttuja? 

Ei mua kyllä sytyttäis oma kumppani minkään buustienkaan jälkeen jos häntä ei kerran kiinnostaisi. No en kyllä olis sellaisessa suhteessakaan missä en olisi tyytyväinen ja tarvisin jotain buustia muualta.

Eikö kumppanisi ole kiinnostunut susta, minkä vuoksi oot onneton suhteessasi?

Sinkkuna oleminen on ihan ok, kun kukaan ei välitä susta. <3

En ole suhteessa. Enhän minä tässä ketjussa olisi jos seurustelisin! Sanoin vaan että mieluummin sinkkuna kuin huonossa suhteessa missä tarvii jotain ihmeen buustia hakea toisaalta kuin omalta kumppanilta.  Olen onnellinen että lähdin huonosta suhteesta.  

Vierailija
8091/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olive

Vierailija
8092/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ENFJ-A (Assertive Protagonist) on karismaattinen, luottavainen ja empaattinen johtajatyyppi, joka pyrkii aktiivisesti parantamaan muiden elämää. "Assertive"-piirre tekee heistä tunne-elämältään vakaampia, stressinsietokykyisempiä ja itsevarmempia kuin "Turbulent" (T) -tyypit. He ovat sosiaalisia, järjestelmällisiä ja inspiroivat muita, mutta voivat joskus unohtaa omat rajansa auttamishalussaan. Googlesta.

Tekisitkö näille luonneanalyyseillesi oman ketjun. Tämä on kaipausketju. Kiitos.

En, laitoin tänne ihan tarkoituksella.

Unohdin heikkouteni joka on liiallinen kiltteys. Tämä on aika paha vaikka ei siltä välttämättä kuulosta.

Olet ylimielinen häirikkö. Et mitään muuta. 

Vierailija
8093/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
8094/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jos löytyy kirje pöydältä, se voi olla jokin muukin kuin rakkauskirje. 

Olen löytänyt vain kortin.

Vierailija
8095/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut H-miehelle 🤍

Vierailija
8096/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään erästä runokirjaa. Naapurini kirjoittamaa. Kuvaus osui niin minuun. Villiytynyt😆 Tokihan se saattoi olla hänen toinen naapurikin. 

Vierailija
8097/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihastunut aika kovasti vihreään teehen. 

Vierailija
8098/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥰 ihana T. 🧡 Love you. 

Vierailija
8099/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylimielinen. Itsevarmuus on eri asia ja koska et pidä siitä, väität minua ylimieliseksi. Kaikki hyvä minussa pitää kääntää ja vääntää negatiiviseksi. Koko elämäni ongelma. Myös siksi olen nyt tässä kertomassa näitä asioita. Homma meni liian vakavaksi. 

Vierailija
8100/8213 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lehmänhermoja, mutta olen venyttänyt niitä takiasi äärimmilleen. Se ei ole kannattanut. Kun riittävän kauan venyttää, pinna katkeaa. Rakkaus ei vaadi mahdottomia. Olen varma, että kukaan toinen ei ole odottanut eikä odota sinua näin kauan varsinkaan saamatta odottamaansa. Nyt sanot, että odotatko ansiomitalia. En odota. Sinua olen odottanut - turhaan.