Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (8214)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään teestä, mutten vihreästä.
Olen onnistunut assosioimaan itseäni punaiseen, mutta vihreä on oikea värini.
Mun kaivattu lupas mulle munaa täällä kerran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään teestä, mutten vihreästä.
Kyllä perinteinen musta vahva tee on parasta.
Minä tykkään vihreästä. Sivu
Hyvä päivä. Sain ostettua halvalla kirjan, joka oli viimeinen puuttuva osa eräästä kirjasarjasta, jota olen kerännyt. Samoin yhden kauhunovellikokoelman, senkin tosi edullisesti. Toivottavasti tulevat perille.
Vihreässä ei ole liikaa kofeiinia tämmöiselle herkälle tytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kun eroatte, jättäkää miehelle kirje, jossa mainitsette rehellisesti suhteen huonot puolet ja toimimattomuudet, mutta jättäkää myös positiivinen kommentti, mikä lievittää miehen erokriisiä ja vahvistaa hänen itsetuntoaan. Esimerkiksi tyyliin: "Olit kyllä sängyssä tosi hyvin, ihan loistava suorastaan, mutta meidän suhde ei vaan enää toiminut, koska..."
HAhaaaaaa en ole jättänyt koskaan erokirjettä, mutta olen tässä nyt hengaillut jonkin aikaa yhden miehen kanssa ja jos olen sanonut sille jotain negatiivista palautetta, niin olen aloittanut kehumalla ensin xD
Se on oikein. Olemme vastuussa toistemme mielenterveydestä. Eronkin voi pyrkiä hoitamaan niin, että toinen tuntee olonsa arvostetuksi. On taito erota niin, että se tuntuu siitä toisestakin hyvältä idealta.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko laski, sydän jaksaa vielä. Tulispa kuu ja leikkais sen sirpillään irti.
väsynyt n
Hienosti ilmaistu!
Sivusta
Minulle saa tuoda huomenna kukkia 🤍🤍🤍🤍🤍. Jos uskallat 😊
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kun eroatte, jättäkää miehelle kirje, jossa mainitsette rehellisesti suhteen huonot puolet ja toimimattomuudet, mutta jättäkää myös positiivinen kommentti, mikä lievittää miehen erokriisiä ja vahvistaa hänen itsetuntoaan. Esimerkiksi tyyliin: "Olit kyllä sängyssä tosi hyvin, ihan loistava suorastaan, mutta meidän suhde ei vaan enää toiminut, koska..."
Vai että erokriisi? Kyllä on ruusuinen kuva naisista eron hetkellä. Oletko ajatellut että mies saattaa tehdä voltteja ja kärrynpyöriä päästessään eroon vuosien helvetistä? Taidat olla joku työtön korkeakoulutettu psykologi - syystäkin työtön.
Ikävä. Olisitpa halunnut jatkaa päivää kanssani. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse buustia, satuinpahan vaan ihastumaan.
Ei kiinnosta mitä sun pään sisällä tapahtuu.
Minulle saa tuoda maanantaina, vähän niin kuin jälkikäteen, mutta etuajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse buustia, satuinpahan vaan ihastumaan.
Ei kiinnosta mitä sun pään sisällä tapahtuu.
Ditto! Eipä ollutkaan sulle.
Pitkä halaus kaivatulta toisi paljon lohtua pimeyteen.
Tää tuntuu hyvältä. Sä tunnut hyvältä🧡
Vierailija kirjoitti:
Tää tuntuu hyvältä. Sä tunnut hyvältä🧡
Kerro!
lopussa on -pardi
t. ap, joka myös itse vastasi L, koska niinhän se alkaa.