Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (8214)
Vierailija kirjoitti:
Bannatkaa vain, ei se mitään haittaa. Biletän sitten muualla.
Tee se.
Vuodesta toiseen olen hellinyt ajatusta sinusta. Hellisin sinuakin, tietäisitpä vaan, jos kaipaus täyttymyksensä saisi.
Totuudellisesti vihreä tee on ihan oma juttunsa, ketä en ole vielä tavannut.
Tiedäthän, että julkaisut voi rajata koskemaan vain tiettyjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ylimielinen. Itsevarmuus on eri asia ja koska et pidä siitä, väität minua ylimieliseksi. Kaikki hyvä minussa pitää kääntää ja vääntää negatiiviseksi. Koko elämäni ongelma. Myös siksi olen nyt tässä kertomassa näitä asioita. Homma meni liian vakavaksi.
Olet tyttörukka sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ylimielinen. Itsevarmuus on eri asia ja koska et pidä siitä, väität minua ylimieliseksi. Kaikki hyvä minussa pitää kääntää ja vääntää negatiiviseksi. Koko elämäni ongelma. Myös siksi olen nyt tässä kertomassa näitä asioita. Homma meni liian vakavaksi.
Ylimielinen olet ja jatkat ohista.
Teejutut ei näistä näppiksistä. Öitä.
Mä voisin laittaa post it -lapulle viestin: Panisin ja antaa sen kultaselle. Hän on ollut mun mielessä koko päivän. 🧡
En osallistunut draamoihin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen olen hellinyt ajatusta sinusta. Hellisin sinuakin, tietäisitpä vaan, jos kaipaus täyttymyksensä saisi.
En tee ajatuksilla mitään, kun en edes tiedä niistä. Ne eivät lämmitä eikä niiden kylkeen voi nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Teejutut ei näistä näppiksistä. Öitä.
Ei niin. Ne on pikkutytöltä, joka ikävöi teetä.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä ärsytät meitä muita,ei vika voi olla kaikissa meissä.Tunget paikkaan jonne sinun viestejäsi ei kaivata ja ylpeilet sillä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa heivata tommonen. Ei kukaan järkevä ihminen pidä muita ylimielisenä, saati jauha siitä niille. Itse olen tavannut tasan yhden ylimielisen ihmisen elämässäni, ja hän oli paatunut rikollinen joka oli täysin piittaamaton muiden hyvinvointia kohtaan, kuvitteli itsestään liikoja ja tosissaan ylimielinen, luultavasti persoonallisuushäiriöinen tapaus.
Harva ihminen on ylimielinen, varsinkaan jossain Suomessa. Tuokin mainitsemani ylimielinen psykopaatti on ulkkari.
Lisäys: ai tämä olikin joku ketjujuttu, että joku on ylimielinen. Luulin, että kirjoitti jollekin kaipaamalleen.
Jatkakaa.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyttörukka sekaisin.
Niin se olikin tämä illuusio ja peräti projisaatio?
Mikä on leopardin ja gepardin ero?
Vierailija kirjoitti:
timon kulta
Varmaan jonkun muun, koska ei ole ilmaissut itseään rautalangasta tai ratakiskosta vääntämällä.
#8139 ei minulta kumpikaan.
En osallistunut Myers Briggseihinne,
puudelit.
x
Olen laittanut kortin ja post-it -lappuja