Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (244)
Oon parasta A luokkaa, ok, kauan sitten yhtäänne mennessäin olin A2. Tukkaan ei kuitenkaan koske, vaikka suvussa on paljon alkoja ja jakomieleviä, oon vain muuten outo.
Olisit muuten ihan soiva peli, mutta takapuolesi on kuin seitsemän leivän uuni. Naiselle kaakkoon.
Hyvää yötä, Hani, hunaja vai hunajainen? Vai mikä se nimi olikaan?🤔
Vierailija kirjoitti:
Ottaisipa kaivattu yhteyttä joku päivä. Voitaisiin sopia ainakin välit jotka joskus menivät.
Voidaan sopia.
hellä hali yöksi, unen ja valveen rajamailla odotan sua
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sakar. "Sakar"😄
i nii i
Vierailija kirjoitti:
Ikävä S 🥰🏼🌸
💗😘
Vierailija kirjoitti:
Tummatukalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisipa kaivattu yhteyttä joku päivä. Voitaisiin sopia ainakin välit jotka joskus menivät.
Voidaan sopia.
Onko meillä välit muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Hani, hunaja vai hunajainen? Vai mikä se nimi olikaan?🤔
Nuku hyvin! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tummatukalle?
-lta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sopia.
Onko meillä välit muuttuneet?
Hyvän päivän tuttuudesta tyystin välittömiksi yhtä tervehdystä lukuunottamatta.
Hyvää yötä Päivänkakkaralle ja Kissankellolle, ajatellut teitä pitkin päivää, toivottavasti teillä on ollut hauska päivä, toivottavasti jo pian saatan viettää aikaa kanssanne. Tulkaa uniini, elämääni.
Lukittuja ketjuja ja vuorovaikutuksia. Salattuja tunteita. Väsyneitä sydämiä. Eksyneitä, uupuneita, yksinäisiä. Vailla. Tänne nyt osuu tää viesti, en tiedä minne pitäs. Tuu sä välillä luokse. Nuku hyvin, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne välit on mennyt sinun käytöksen takia, niin kyllä se on sinun tehtäväsi ottaa ensimmäisenä yhteyttä..
Sivusta