Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (7691)

Vierailija
7321/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, täällä on viime aikoina ollut useampi viesti, joissa on ollut mun tunnisteita. Toki nehän on vapaasti muidenkin käytössä, ei pelkästään mulla tai kaivatulla, joten lukiessa saa olla tarkkana. Mutta joo, tulin toivottamaan kaivatulle hyvää viikonloppua ja tulevaa naisten päivää.

Vierailija
7322/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdyksi tuleminen hoitaa sielua 💛

Näin on <3

Toisen kaivattuni pelkkä hymy sytyttää valon sieluun. Sen kaltaiset ihmiset ovat harvinaisia aarteita. Jotkut osaavat kohdella ihmisiä siten, että heidän kanssaan asiointi tuntuu lahjalta taivaasta. 

Kuinka monta kaivattua sulla on?

Yleensä kolme tai neljä, kaksi näistä ovat täysin platonista. 

Loput asiakassuhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7323/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka rikkomuksensa salaa, ei menesty, joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon. Sananlaskut 28:13

Vierailija
7324/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, täällä on viime aikoina ollut useampi viesti, joissa on ollut mun tunnisteita. Toki nehän on vapaasti muidenkin käytössä, ei pelkästään mulla tai kaivatulla, joten lukiessa saa olla tarkkana. Mutta joo, tulin toivottamaan kaivatulle hyvää viikonloppua ja tulevaa naisten päivää.

Mitkä on sun tunnisteita?

Vierailija
7325/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi vain päättää irtautua. Kyllä ne tunteet ajan kanssa siitä haihtuisivat, kun huomaa, ettei toinen osoita minkäänlaista kiinnostusta tai tule kohti. On vain niin älyttömän vaikea repäistä, kun mielikuvitusrakkaus on tuonut voimaa ja toivoa huomiseen. Pitemmän päälle ei ole järkeä ripustautua toivoon, jolle ei ole toteumaa. Sama kuin tuuleen rakentaisi.

Olen samaa mieltä. Kun ei vaan kelpaa, koskaan,  ikinä. 

-kalju

Mun kaivatulla on kalju. Hän on kuuma.

Vierailija
7326/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi vain päättää irtautua. Kyllä ne tunteet ajan kanssa siitä haihtuisivat, kun huomaa, ettei toinen osoita minkäänlaista kiinnostusta tai tule kohti. On vain niin älyttömän vaikea repäistä, kun mielikuvitusrakkaus on tuonut voimaa ja toivoa huomiseen. Pitemmän päälle ei ole järkeä ripustautua toivoon, jolle ei ole toteumaa. Sama kuin tuuleen rakentaisi.

Jos olet perinpohjin asian selvittänyt, saanut selkeän kielteisen vastauksen toivomaasi, silloin onkin syytä jatkaa eteenpäin ja kohti uutta.

Jos asiat levällään, epäselvittämättä, epätietoiset, on vaihtoehtona ne selvittää kuten aikuiset tekee ja saada vastaukset, tai sitten olla tekemättä mitään ja ihmetellä. 

Vierailija
7327/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘T:lle

Vierailija
7328/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on sun tunnisteita?

En mä niitä tähän laita ;) äkkiä ne tarttuu, etenkin jos on vähän poikkeavampi sana.

Vierailija
7329/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kun ei vaan kelpaa, koskaan,  ikinä. 

-kalju

Reps. Tapa se tuokin käsitellä juttuja, joita ei ole muualla olemassa kuin tällä palstalla ja kuvittelijoiden omassa itserakkaassa päässä. 

Vierailija
7330/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet perinpohjin asian selvittänyt, saanut selkeän kielteisen vastauksen toivomaasi, silloin onkin syytä jatkaa eteenpäin ja kohti uutta.

Jos asiat levällään, epäselvittämättä, epätietoiset, on vaihtoehtona ne selvittää kuten aikuiset tekee ja saada vastaukset, tai sitten olla tekemättä mitään ja ihmetellä. 

Ei aikuiset selvitä mitään. Ne ghostaavat, hiivuttavat ja estävät. Siksi täällä kirjoitetaan. 

Vierailija
7331/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aiempaan:  muuhun asiaan liittyen osuin suomi24:lle ja huomasin jonkun kaipausketjun ja vilkaisin. Joku juttu oli kuin kirjoittamani ja siihen oli tullut aivan kuin eräs tuttu haukkumaan minua useiden viestien verran. 

Naurahdin ja poistuin. Turhan harhaista olisi ollut jatkaa. 

Vierailija
7332/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeät sanat ovat mesileipää: ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille. Sananlaskut 17:24

Vierailija
7333/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on nykyään vaikeaa kun naisilla on niin suuret luulot itsestään. 

Vierailija
7334/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aikuiset selvitä mitään. Ne ghostaavat, hiivuttavat ja estävät. Siksi täällä kirjoitetaan. 

Lisään vielä: kasvotusten valehtelevat ilmeenkään värähtämättä.

Vierailija
7335/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opemiehelle kivaa viikonloppua. Naisope.

Vierailija
7336/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdyksi tuleminen hoitaa sielua 💛

Näin on <3

Toisen kaivattuni pelkkä hymy sytyttää valon sieluun. Sen kaltaiset ihmiset ovat harvinaisia aarteita. Jotkut osaavat kohdella ihmisiä siten, että heidän kanssaan asiointi tuntuu lahjalta taivaasta. 

Kuinka monta kaivattua sulla on?

Yleensä kolme tai neljä, kaksi näistä ovat täysin platonista. 

Loput asiakassuhteita?

Ei tosiaankaan, kysy siltå K:lta, minä en ole koskaan myynyt seksiä. 

Mitä ihmettä sä tenttaat?

Kaipaan täällä sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en ole enää suorissa tekemisissä, vaikka joskus olin ja heistä pidin tai heihin ihastuin. 

Vierailija
7337/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä tuskastuneena pohti torjuvia eleitä ja kaivattunsa pois päin suuntaavaa katsetta.

Itse ainakin katson pois, jos en tunne tai tunnista tuijottelijaa. Vois vaikka moikata jos on tuttu.

Vierailija
7338/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ehkä luulee et olen jotenkin vakavissani. Miten korjata tilanne. Harrastan vaan helppoa seksiä aikani ja lemppaan kuten aina 😜

Olet kurja kaveri. Ihmisiä ei saa hyväksikäyttöä ja särkeä sydämiä, vaikka housuissasi ei palleja olisikaan.

Ei, tässä on väärinkäsitys. Hää luulee luultavasti et olen vakavissani, hänkään ei ole, eli molemmat ollaan seksitaajuudella. Hän haluaa et käytän häntä vaan.  Mut hän ilmeisesti on ymmärtänyt sanojani väärin taannoin, että haluisin jotain muutakin. En halua 😜

Kirjoitat jostain sun panosta täällä? No ei siinä, olen itsekin joskus menneisyydessä kirjoittanut ketjussa panosta.

Mutta olihan se lowest point in my life! Tsemppiä sinne. 

Pelkästään seksuaalisella tasolla se minäkin kaivatustani kiinnostunut olen. Ei kaikki täällä elättele mitään avioliittohaavrita. Sivusta. 

Noo eiköhän tuohon väliin jää aika paljon muunkinlaisia tilanteita kuin panolle kirjoittelu (eli olette jo panneet, sitten jäät johonkin vauvapalstan kaipausketjuun kirjoittelemaan...) tai avioliitosta haaveilu (harva varmaan edes tuntee ihastustaan niin hyvin, että voisi vielä avioliiton kaltaisesta sitoumuksesta haaveilla..)

Ootko uusi ketjussa?? :D

Vierailija
7339/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti on siinä, kun sanot, että kysy tai ota selvää, mutta et anna kysyä etkä osoita myöskään itse minkäänlaista tarvetta päästä kasvotusten? Väännä rautalangasta.

Ei sulla kovin helppo ihminen kyseessä oletettavasti.

Kysy, ota selvää. Nenäkästä seinän eteen laittamista. Ei pointtia. Ehkä muuta kuin pimittää itsestään kaikki sinulta. Ajanhaaskausta. Ei avoin ihminen. Joudut lypsämään. 

Estoinen on omien sanojensa mukaan.

Jep. Suosittelisin luovuttamaan. Sulla on tuossa sellanen 5-10 vuoden projekti. Ja sekin vaan jos pystyt näyttämään että hyväksyt hänet sellaisena kuin on, ja että olet estoista huolimatta siinä lähellä vaatimatta mitään. Lehmän hermoilla varustettuna ja rentoa meininkiä vaan. Tuollaiselta ihmiseltä ei voi vaatia yhtikäs mitään vastausta mihinkään. Kokee luultavimmin painostuksena ja ahdistavana. 

Vierailija
7340/7691 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tarvita yhtään ketään. Tosin silloin elämästä puuttuisi se tärkein, enkä tiedä, onko elämässä mieltä ilman rakkautta. Joka tapauksessa joudun elämään ilman romanttista suhdetta, ja kun häntä ei saa, luopuisin mielelläni näistä tunteista ja kaipuusta. Jos ei kaipaisi rakkautta, ei tuntisi myöskään sen puutetta tai tarvetta.

On mieltä. Mulla on maailman onnellisin elämä, täynnä kaikkea ihanaa ja mielenkiintoista, enkä kaipaa mitään lisää. Ja olen nimenomaan saari. 

Elämässä on vaikka mitä muutakin kuin pelkkä romanttinen rakkaus. Vain yksinkertaiset ihmiset perustavat kaiken onnellisuutensa parisuhteen varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi