Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6655)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli rätisee kiukaassa. Siellä palaa varmaan pihkaista kuusta. Minäkin olen ollut pihkassa mielikuvitusolentoon. Terveisiä kuvitelmalle! Näytät ja kuulostat suloiselta, mutta lämpöäsi ei voi tuntea, kun sinua ei voi koskettaa. Parempi olisi rakastaa paperinukkea. Sen saisi sentään samaan tilaan ja voisipa sen riisuakin.
Entäpä jos se kuvitelmakin juuri polttelisi kuivattuja kuusiklapejaan. On nytkin vielä pihkassa kaivattuun.
Poltellaan kaikki kuusiklapeja!
Juu, räiskyviä lemmenliekkejä.
Näin vain kirjoitan rehellisesti miten asiat ovat. Kukaan ei tiedä mitään mutta saan asiani ulos. Ethän tuomitse ajatuksiani.
Päiväkirjaankin voisi kirjoittaa mutta en halua että joku saa sen käsiinsä jos vaikka kuolenkin yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Olet kadonnut elämästäni kokonaan. Tulit vain viemään kaiken. Sinun kanssasi elämä tuntui elämisen arvoiselta. Olipa ainakin elämää.
Kadotitko vai mihin toinen niin vain hävisi?
Oks Laurin vaimolla onlyfans ja vaan satasen kerta?
Kirjoitin kirjeen. Pahan kirjeen. Olin raivoissani. Haukuin sinut ja uhkasin henkeäsi. Kirjoitin rumaa tekstiä ja teki mieli lähettää se mutta en pystynyt. Jumala pysäytti minut. Jälkikäteen olen ollut polvillani asian edessä. Kiitos että pelastit nahkani pahalta maailmalta.
Kalleimmalle kauneimmat
Nuku hyvin
Hyvää yötä sinulle Mies, jonka näin tänään ja kenen kanssa minulla on vahva sielujen yhteys 💞
🤍🤍🤍🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kadonnut elämästäni kokonaan. Tulit vain viemään kaiken. Sinun kanssasi elämä tuntui elämisen arvoiselta. Olipa ainakin elämää.
Kadotitko vai mihin toinen niin vain hävisi?
Kaikki hyvä kuolee elämästäni liian aikaisin.
Hyvän yön halaus x x Kaivatulle miehelle sinne etäälle mailien taa.
Vierailija kirjoitti:
L-naiselle terkut.
L code? = ww?
Kirjoitin kirjeen. Siinä sinua rakastin. Ei se ihan valhettakaan ollut. Sitten rakastin sitä toistakin. Elämäni suurin virhe oli rakastaa liikaa. Enää en liikaa rakastaisi, ainakaan jos ei ole ihan pakko. Liian helposti annan auttavan käteni, annan sen vihollisellekin. Osansa jokaisella elämässä on.
Vierailija kirjoitti:
Puppy face hyvää yötä ja pusuja.
Sinne ylläksen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Luottaisitko häneen raha-asioissa?
Luottaisin. Ollaan tarkan markan ihmisiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Luottaisitko häneen raha-asioissa?
Totta kai.
Selkäpiitä karmii mutta tähän tämä nyt jää.
Sydän näyttää eheämmältä. Sitä ei enää avata, se saa asua arpiensa kanssa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli rätisee kiukaassa. Siellä palaa varmaan pihkaista kuusta. Minäkin olen ollut pihkassa mielikuvitusolentoon. Terveisiä kuvitelmalle! Näytät ja kuulostat suloiselta, mutta lämpöäsi ei voi tuntea, kun sinua ei voi koskettaa. Parempi olisi rakastaa paperinukkea. Sen saisi sentään samaan tilaan ja voisipa sen riisuakin.
Entäpä jos se kuvitelmakin juuri polttelisi kuivattuja kuusiklapejaan. On nytkin vielä pihkassa kaivattuun.
Voi olla tai olla olematta. Ei ole minulle selvinnyt eikä varsinkaan hän kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Älä luota siihen ihmiseen. Hän vain manipuloi sinua muita ihmisiä vastaan. Hatusta.
Luepa Matti tuo tekstisi, ja mieti mitä itse yrität tehdä.
Tositarkoituksella sanon kaivatulleni: viikonloppuna vaihdetaan eritteitä!
Yritin olla ajattelematta. Sitten kuva sinusta. Sitten kipua. Yritä tässä sitten olla ajattelematta. Tai yritä tässä sitten ajatella jotakin muuta.