Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6655)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle Mies, jonka näin tänään ja kenen kanssa minulla on vahva sielujen yhteys 💞
🤍🤍🤍🤍
Kiitos samoin! Sielujen yhteys ja lisäksi armoton fyysinen himo.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko tullut kaivatun suuhun?
Kalua voi käyttää suussa mutta eritteet eivät kuulu kitalakeen, ellei halua kaupan päälle oksennusta.
Raha-asioissa luotan aina vain itseeni, eikä tähän ole tulossa muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Raha-asioissa luotan aina vain itseeni, eikä tähän ole tulossa muutosta.
Ehdottomasti sama homma. Enkä kerro mistään asioistani kenellekään yhtää än mitään. Enkä halua ystäviä joiden kanssa puhua yksityisasioitani ikipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalua voi käyttää suussa mutta eritteet eivät kuulu kitalakeen, ellei halua kaupan päälle oksennusta.
Nirsolle hieno helmalle ei luonnon roteiini kelpaa
Haluan ystävämiehen jonka kanssa voin nauttia elämästä rennosti. Jumala tietää toiveeni ja hyväksyy valintani, oletan että tämän on tarkoituskin olla näin. Maailma on muuttunut, se on nyt erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirsolle hieno helmalle ei luonnon roteiini kelpaa
Voithan sinä itse niellä sen, kun kerran maistuu. Voit ottaa talteen joka kerta suoraan automaatista.
Mä luotan raha-asioissa lähtökohtaisesti kaikkiin läheisiini. Tämä pätee, kunnes se luottamus jostain syystä rikotaan esim. lainaamalla rahaa ja jättämällä maksamatta takaisin.
Olen sulkeutunut enkä muistele viimeisiä vuosia edes palstan osalta.
Vierailija kirjoitti:
L-naiselle terkut.
Kuka kaipaa?
Kukaan ei oikeastaan tiedä mitä on tapahtunut. Mitään ei kai olekaan tapahtunut. Et tiedä minusta oikeasti mitään.
En ollutkaan täällä enkä kirjoittanut mitään. Todista kaikki mitä aiot kertoa minusta jatkossa.
Jos kuulut menneisyyteeni, saatat kuulua minun tarinoistani. En kuitenkaan käytä nimiä, ole huoleti.
Eipä niitä hyviä muistoja oikein ole, mitä muistella. Pahoja senkin edestä. Aina ne liittyvät samoihin ihmisiin.
Usvalle terkut. Koita kestää.
"Tapio"! Hyvää yötä t."Johanna"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä päättänyt tulevaisuudestani: ryhdynkö vastavakoijaksi jos Supo hyvksyy lähettämättömän vapaamuotoisen CV:ni.
Tee 👅👅Minäkin mietin tiedustelijaksi hakemista, mutta kielitaito ei riitä.
Kuvitteletko usein tietäväsi kuka on minkäkin kommentin takana?
Monesti