Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6301)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten oo ikinä parhaimmillani kun nään sut.
Mikset, näemmekö yllättäen?
Vierailija kirjoitti:
Pidän sormuksia, kun en jaksa selitellä kenellekään.
Ei sulla viime viikolla ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla syntyneet parisuhteet ovat onnellisimpia. Te alapääkutkaiset kiukkueksät ehkä ette ole sitä kokeneet koska ette ole parisuhdemateriaalia ylipäänsä joten teidän onkin hyvä miettiä elämänne siltä kannalta ettette joudu leikkaamaan kaaoksen vanaa jonka taaksemme jätätte.
Miksi sinä sitten olet täällä viisastelemassa etkä parisuhteesi kainalossa?
Siinäpä sinulle oiva kysymys vaikkapa peilin kautta itsellesi esitettäväksi aina kun ketju alkaa herättää kielteisiä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän sormuksia, kun en jaksa selitellä kenellekään.
Ei sulla viime viikolla ollu.
On aina.
En olisi selvinnyt ilman sinua kuten kerroin. Sydämeni ei myöskään selviä ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
En olisi selvinnyt ilman sinua kuten kerroin. Sydämeni ei myöskään selviä ilman sinua.
Selvinnyt mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset E:lle, omalle kiimaiselle kullinlutkuttajalleni! Perjantai lähestyy, kohta nähdään...
-M
Esa ja Matti voisi hoitaa homostelunsa ilman kaipausketjukuulutuksia.
Homostele sinä vaan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Et silti halua antaa minulle mitään oikeassa elämässä. Minun pitää tyytyä siihen, mikä sinulle riittää, vaikka minun sydämeni jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et silti halua antaa minulle mitään oikeassa elämässä. Minun pitää tyytyä siihen, mikä sinulle riittää, vaikka minun sydämeni jää ilman.
Vastauksistanne tiedän ettei ole juuri tämä viestini teille vaikka tilanteenne voi olla samanlainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksistanne tiedän ettei ole juuri tämä viestini teille vaikka tilanteenne voi olla samanlainen. ap
Mikäpä täällä olisi.
Gallup: Kummasta teistä löytyy todennäköisemmin rietasta materiaalia netistä?
Kaipauksestani on tullut tyyntä, ei silti vähäisempää
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas katoin et voi hele ku oon lihava. On kuitenki isot tissit...mutta kaikki muukin on isoa.
Keskity kiinteyttämään keskivartaloa. Sellaista treeniä, jossa on kiertoa keskivartalolle. Turha pumpata rautaa, joka vaan tekee jaloista ja hartioista isommat, jos ongelma on keskivartalon lölleröys. Tisseistä ei kannata välittää, ne ovat luultavasti paras osa kroppaasi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta.
Vierailija kirjoitti:
K:sta, koska itsestäni tiedän varmuudella, ettei löydy.
Aina kun ihastun, mies tulee kuvioon, painoni tippuu jostain syystä. Oon hoikka. En halua laihtua. Olenkohan tunnesyöjä.
Tuntuu etten oo ikinä parhaimmillani kun nään sut.