Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6313)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee ohis. Onko kellään kokemusta sähköyhtiö oomista ? (Oomi Energia) Onko hyviä vai huonoja kokemuksia.
Oomi kertaa käämi = pimeänä koko lääni.
Älä pelottele 😭😅
Mul on hyvät kokemukset Oomista (ent. Vantaan Energia). Ollut aina kiinteä hintainen ja ilman ongelmia tullut virrat kotiin ja laskutus pelannut.
Onks tää nyt joku sähkömyymälä? Kuka typerä hanhi ei osaa muualta kysyä sähköasioita?
Haluan sinun pysyvän elämässäni, näytät aivan tyttäreni biologiselta isältä. Vaikka palkkasi on pienempi kuin minun, työpaikkasi on vakaa. Olisimme loistava pari; olemme suunnilleen samanikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sun äänen nyt 🥰
Ei työkavereihin kannata sotkeentua
Itse asiassa työpaikka on suosituimpia ja menestyksekkäimpiä paikkoja löytää romanssi tai puoliso. Eli kannattaa kyllä. Itsekin aion sekaantua.
Niin kai, mutta kyllä sitten vatuttaa, jos ei olekaan kuin elokuvissa. Muutenkin töihin herääminen välillä on kovaa. Siihen päälle vielä, että on joku kiukkuinen entinen työmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt muuttavani varakkaan keski-ikäisen miehen taloon ja joutuisin siivoamaan ja jakamaan kuluja, en luultavasti olisi alun perinkään harkinnut hänen kanssaan asumista. Ellei kyseessä olisi muutto vuokratusta yksiöstä maaseudulla hänen omaan kartanoonsa, se saattaisi olla minulle hieman houkuttelevampaa.
Kannattaa punnita tarkasti siirtonsa. Helpointa varmasti olla aikuisena aivan omillaan. En jakaisi mitään kuluja jos pitäisi vielä siivota toisen nurkat. Hänhän sen talonsa omistaa. Jos ei pyydä kuluja, voin täyttää tiskarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sun äänen nyt 🥰
Itse asiassa työpaikka on suosituimpia ja menestyksekkäimpiä paikkoja löytää romanssi tai puoliso. Eli kannattaa kyllä. Itsekin aion sekaantua.
Niin kai, mutta kyllä sitten vatuttaa, jos ei olekaan kuin elokuvissa. Muutenkin töihin herääminen välillä on kovaa. Siihen päälle vielä, että on joku kiukkuinen entinen työmaalla.
Ei nuo yleensä osaa ajatella niin pitkälle. Kun alapäässä kihelmöi juuri nyt.
Rakas päiväkirja, tuntuu kuin en olisi koskaan nähnyt kevättä. Tuleekohan hän elämääni tänä keväänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sun äänen nyt 🥰
Oma kokemukseni on negatiivinen esimerkki. En suosittele sitä.
M78
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee ohis. Onko kellään kokemusta sähköyhtiö oomista ? (Oomi Energia) Onko hyviä vai huonoja kokemuksia.
Oomi kertaa käämi = pimeänä koko lääni.
Älä pelottele 😭😅
Mul on hyvät kokemukset Oomista (ent. Vantaan Energia). Ollut aina kiinteä hintainen ja ilman ongelmia tullut virrat kotiin ja laskutus pelannut.
Onks tää nyt joku sähkömyymälä? Kuka typerä hanhi ei osaa muualta kysyä sähköasioita?
Jep, tälle palstalle sopii paremmin joku muu sähköyritys: älyenergia, aaltoenergia, hehku, väre tai jopa sähkötytöt. Mutta OK, kai oomimistakin tapahtuu aina silloin tällöin. (Sivu)
Tänään olisin jaksanut murahtaa jotain töistä palattuani. Nyt voisin käpertyä lähelle, halata ja olla lähekkäin. Rankka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sun äänen nyt 🥰
Kertonee enemmän osapuolten henkisestä tasosta sopia asioita
Vierailija kirjoitti:
Nordic Green Energy parempi.
Toimi hyvin monta vuotta. Nyt en ole ollut asiakkaana enää moneen vuoteen kun vaihdoin hyvän tarjouksen perässä mutta suositukset tällekin. Vattenfallkin oli ihan toimiva edelleen, hinta ajoi Hehkulle siinä kohdassa kun oli tarve edullisemmalle sopimukselle.
Työpaikalla syntyneet parisuhteet ovat onnellisimpia. Te alapääkutkaiset kiukkueksät ehkä ette ole sitä kokeneet koska ette ole parisuhdemateriaalia ylipäänsä joten teidän onkin hyvä miettiä elämänne siltä kannalta ettette joudu leikkaamaan kaaoksen vanaa jonka taaksemme jätätte.
Kyllä vituttaa yksinkertaiset ihmiset pois 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Kysy siltä, jonka olet tehtävään valtuuttanut, kun minä en siihen kelpaa.
Millonkas oot tullu tarjoutumaan?
Luottamustehtävää hoitaa kerrallaan vain yksi, joten pitää olla hyvä syy, että henkilö luopuu tehtävästään tai hänet siirretään sivuun.
T. varavaltuutettu
Varavaltuutettu taitaa olla toisaalla valtuutettuna vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerran valkoinen jänis, joka hyppeli metsässä ilakoiden. Eräänä päivänä jänis kohtasi mustan karhun, joka huikkasi hänelle: "Lähdetäänkö leipomaan kermapiirakkaa tohon lähimättäälle?" Valkoinen jänis empi hetken, mutta kun karhu veti esiin pursottimensa, jänis oli pyörtyä onnesta. Siitä lähtien valkoinen jänis ja musta karhu alkoivat pitämään yhteistä kokkikoulua kaslerille.
Sen pituinen se.
Kaslerille? Puutteessa eläminen on vaarallista. Saattaa alkaa käyttäytyä ennakoimattomasti.
Ai niin kuin mä? T. Sissyilijä thö Cream pie connoisseur
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisin jaksanut murahtaa jotain töistä palattuani. Nyt voisin käpertyä lähelle, halata ja olla lähekkäin. Rankka päivä.
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sun äänen nyt 🥰
Kertonee enemmän osapuolten henkisestä tasosta sopia asioita
Etkö koskaan ole kuullut, että rakastavaisilla voisi mennä sukset ristiin? Vai miksi neroilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Kysy siltä, jonka olet tehtävään valtuuttanut, kun minä en siihen kelpaa.
Millonkas oot tullu tarjoutumaan?
Luottamustehtävää hoitaa kerrallaan vain yksi, joten pitää olla hyvä syy, että henkilö luopuu tehtävästään tai hänet siirretään sivuun.
T. varavaltuutettu
Varavaltuutettu taitaa olla toisaalla valtuutettuna vai kuinka?
Eipä ole enää.
Anteeks mitä?!