Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle turvallisen maailman luo se että näkee elämän syy-seuraussuhteiden kautta.
Mihin liittyy?
Rakkauden pelkoon.
Mitä tarkoittaa käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva katsella sua yllin kyllin pitkästä aikaa.
Selkä- vai kasvopuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Syvin rakkauden sanoma on vissiin oppia tuntea toisemme paremmin.
Ei hullumpi sanoma. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle turvallisen maailman luo se että näkee elämän syy-seuraussuhteiden kautta.
Mihin liittyy?
Rakkauden pelkoon.
Mä oon nähnyt kun insinöörisuvusta ja täysin toisenlaisesta suvusta olevat pariutuvat keskenään eli isä ja äiti että välillä on vaikeaa.
Oletko tuo edellinen vai sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva katsella sua yllin kyllin pitkästä aikaa.
Salaa vai avoimesti?
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa keventää kuormaasi 💗
Ihanasti ajateltu 🤍
Terveisiä tähtiin, en jaksa kirjoitella hälinässä. Kaivattu on 🥰
Joku vois tulla riisumaan tän hymyn mun naamalta. Tai ehkä ei sittenkään.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin liittyy?
Rakkauden pelkoon.
Ennalta-arvaamattomuus on jännittävää mikä kiehtoo mutta samalla pelottaa. Uteliaisuus kohdata uusi ihminen spontaanisti luo alkuun jännitystä kunnes tutustuu. Tällöin jännitys hälvenee. Joillakin ihmisillä on taipumus piilottaa minuutensa kovan kuorensa alle jolloin jää paljoin arvailujen varaan mikä aiheuttaa lähinnä ahdistuneisuutta kun se kroonistuu. Ei ole mitään tarttumapintaa ihmiseen. Tällöin yrittää vain paeta. Omat tuskat seuraa perässä ja haluaa vain piiloutua, kerätä ehkä rohkeutta tai pyrkiä ymmärtämään että olisi myös kovakuorinen ja siten arvostettu.
En vaadi kaivatulta mitään eikä hänkään minulta. On vain tämä selittämätön yhteys kahden sydämen välillä. 🥹💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin liittyy?
Rakkauden pelkoon.
Ennalta-arvaamattomuus on jännittävää mikä kiehtoo mutta samalla pelottaa. Uteliaisuus kohdata uusi ihminen spontaanisti luo alkuun jännitystä kunnes tutustuu. Tällöin jännitys hälvenee. Joillakin ihmisillä on taipumus piilottaa minuutensa kovan kuorensa alle jolloin jää paljoin arvailujen varaan mikä aiheuttaa lähinnä ahdistuneisuutta kun se kroonistuu. Ei ole mitään tarttumapintaa ihmiseen. Tällöin yrittää vain paeta. Omat tuskat seuraa perässä ja haluaa vain piiloutua, kerätä ehkä rohkeutta
Kuulostaa kinkkiseltä.
Kun huutaa tuuleen, sanat valuvat hukkaan. Kun kertoo äänellä jonka kuulet, on sanat jotka ymmärrät, sanat jotka tunnet.
Muutan varmaan parin vuoden päästä etelä-eurooppaan, en jaksa näitä talvia ja flunssia ja atopiaa ja kaikkea sontaa,
Vierailija kirjoitti:
. 😓💔
Ihana olet.
Vierailija kirjoitti:
Kun huutaa tuuleen, sanat valuvat hukkaan. Kun kertoo äänellä jonka kuulet, on sanat jotka ymmärrät, sanat jotka tunnet.
Niin, kun lukitsee kaiken itsessään tarpeeksi syvälle, niin se vaatii taitavan avaajan, joka osaa kaivaa pinnan alta sen kaiken lukittuneen auki. Aukesihan se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun lukitsee kaiken itsessään tarpeeksi syvälle, niin se vaatii taitavan avaajan, joka osaa kaivaa pinnan alta sen kaiken lukittuneen auki. Aukesihan se
Ydinpom mi vaan siihen keskelle niin eiköhän ala aueta.
Syvin rakkauden sanoma on vissiin oppia tuntea toisemme paremmin.