Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5519)
Vierailija kirjoitti:
On siis kevät. 🐦
Kuuluiko jo linnunlaulua?
Sorry, sekoitin Hirvensalon ja luulin sen olevan Keski-Suomessa. Ilmeisesti täällä on joku Lounais-Suomesta.
Terkut Lotalle. Kevät tulee, kohta pääset puutarhaan, istuttamaan kielletyn hedelmän siemeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimesti ja edestä päin.
Kuumottaa vieläkin 💞
Olet niin kaunis ja tykkään eloisasta ilmehtimisestäsi tosi paljon. Katselen ja haaveilen, mutta pelkään välillä olevani turhankin julkea. En tahdo loukata.
Vierailija kirjoitti:
Kun huutaa tuuleen, sanat valuvat hukkaan. Kun kertoo äänellä jonka kuulet, on sanat jotka ymmärrät, sanat jotka tunnet.
Tavoitan ja tunnen ne tietyt sanat, kaikuna vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, sekoitin Hirvensalon ja luulin sen olevan Keski-Suomessa. Ilmeisesti täällä on joku Lounais-Suomesta.
Ylpeä varsinainen suomalainen 🤭
Sinisellä wv sedanilla ajeleva, olen kiinnostunut, ja olisiko jo aika tavata?
Vierailija kirjoitti:
Suame Turus
Vierailija kirjoitti:
Pylly
<3
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti mulla vaan varmaan taas verensokeri heittää, en muista syödä tarpeeksi aina kun ei tule koskaan nälän tunnetta. Sitten tulee paha kiukku.
Laita hälytys, että muistat ottaa välipalaa.
Oon yhteiskunnan alinta paskaa. Oon lapseton, työtön luuseri joka on samanlainen luuseri kuin kaikki muutkin. "Valitettavasti valintamme ei osunut sinuun."
Vierailija kirjoitti:
Oon yhteiskunnan alinta paskaa. Oon lapseton, työtön luuseri joka on samanlainen luuseri kuin kaikki muutkin. "Valitettavasti valintamme ei osunut sinuun."
No, onneksi sulla on kaivattu jolle suuntasit tuntemuksesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, onneksi sulla on kaivattu jolle suuntasit tuntemuksesi!
Hah.
🍰🍾🎃*\0/*
>
Juttuja..
Bingo ja Koo Ettäkö
Kiva Katso
Sinä olet vain kivaa seuraa
Mulla ei ole hyvä näin mutta minkäs mä sille voin jos sulla on. Kai se sitten pitää vaan ettiä joku toinen, joka lähtee mun kanssa espanjaan. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Terkut Lotalle. Kevät tulee, kohta pääset puutarhaan, istuttamaan kielletyn hedelmän siemeniä.
Hämärää. Onko hän puutarhaihmisiä?
Kuumottaa vieläkin 💞