Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5519)
Vierailija kirjoitti:
V i t u n se ko pää lop et a se sun stanan seuraaminen etkö sä v it t u tajua etten mä s t a na ole susta millään tavalla kiinnostunut !!!!!!
Ps. Ilmoitus jätetty pomollesi.
Ai ai, nyt on herkkää. Kerrohan vielä tarkemmin tunnisteita kaipaamastasi, tuo voi osua niin moneen.
Voisinpa keventää kuormaasi 💗
Vierailija kirjoitti:
Jos mentäisiin naimisiin, missä se tapahtuisi?
Tiedekeskus Heurekassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mentäisiin naimisiin, missä se tapahtuisi?
Tuli vähä äkkiä, mutta sanotaan Santorinissa.
Jep. Sehän onkin Rollolaisten suosima salainen matkakohde.
Korvatunturilla tai Misissä.
Vierailija kirjoitti:
Voisit kyllä. Olen niin puutteessa ja lätkässä että kuorma lähtisi tosi nopsaan.
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Kohtaisimmeko muutenkin kuin ovella? Tunnen sinuun niin paljon vetoa.
Oven ulko- tai sisäpuolella, ettei jäädä siihen jumiin, ja ilman uteliaita sivullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oven ulko- tai sisäpuolella, ettei jäädä siihen jumiin, ja ilman uteliaita sivullisia.
Luuletteko että joku on oikeasti kiinnostuneita? Työpaikalla kaikki jo tietää. Varmaan ootte huomanneet hiljaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Sinnekin myös auringon säteitä lämmittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit kyllä. Olen niin puutteessa ja lätkässä että kuorma lähtisi tosi nopsaan.
Olen avulias luonne. Kaivattua auttaisin erityisen mielelläni.
Sivu
Naimisiin mentäisiin yhdellä saarella, maanalla tai sitten joku merkityksellinen paikka hänelle. Pienet mutta hauskat häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että joku on oikeasti kiinnostuneita? Työpaikalla kaikki jo tietää. Varmaan ootte huomanneet hiljaisuuden.
Olet sekä sivusta, että erehtynyt henkilöstä.
t. Ap, josta kukaan ei tiedä mitään. Epäilen, ettei kaivattukaan.
Rakkaalle naiselle paljon haleja, pusuja ja hyväilyjä. Täällä on aina kainalo ja syli paikka sulle. Haluaisin sut mun päälle makaamaan ja mä pitäisin käsillä kiinni ettet putoa kun nukuttaisiin päikkärit ja levättäisiin.
Sä voit nainen koska vaan tulla kiinni muhun turvaan. Olen todella yllättynyt että uskalsit monta kertaa halata tällaista körilästä koulussa. Ehkä mä olin kiltin ja oman tuntuinen. Vain sinä. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle naiselle paljon haleja, pusuja ja hyväilyjä. Täällä on aina kainalo ja syli paikka sulle. Haluaisin sut mun päälle makaamaan ja mä pitäisin käsillä kiinni ettet putoa kun nukuttaisiin päikkärit ja levättäisiin.
Laitahan ankkuri ylös niin telakoidun.