Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5498)
Vierailija kirjoitti:
Hirvensalon kappelissa
Miksi?
Jaahas, taidan taas vetäytyä.
Mulle turvallisen maailman luo se että näkee elämän syy-seuraussuhteiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvensalon kappelissa
Miksi?
Ihan vain siksi, että tila on hieno. Ulkoa se ei kerro yhtään sitä, mitä sisätila sanoo. Oletko käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Mulle turvallisen maailman luo se että näkee elämän syy-seuraussuhteiden kautta.
Mihin liittyy?
Ihan turhaan tänne kirjottelen kun ei kerta ole tarkoituskaan edetä, yritän tosiaan vähentää niin paljon kun mahdollista. Turha sitten syyllistää tai olla pettynyt tai muuta. Ja tiedät et haluan irl-yhteyttä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan tänne kirjottelen kun ei kerta ole tarkoituskaan edetä, yritän tosiaan vähentää niin paljon kun mahdollista. Turha sitten syyllistää tai olla pettynyt tai muuta. Ja tiedät et haluan irl-yhteyttä joka tapauksessa.
Miten niin ei ole tarkoitus?
Naimisiin maistraatissa ja siitä ravintolaan syömään todistajien kanssa. Sitten hääyön viettoon ja seuraavana päivänä häämatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Turvan näkeminen jo luo turvaa itselle mutta tärkeintä on tietenkin olla turvassa itsessään, se on paras turva ihmiselle. Ne jotka ovat rauhassa turvassa itsessään eivätkä voi pahoin tai huonosti tai tule kaltoinkohdelluiksi eivät aina osaa arvostaa sitä hyvinvointiansa ja turvaansa joten pitävät elämää itsestäänselvyytenä. Se ei ole kannattavaa eikä ainakaan kehitä ymmärrystä.
Miksi se irl-yhteys on tarpeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin liittyy?
Rakkauden pelkoon.
Muutaman luonnon paikan tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mentäisiin naimisiin, missä se tapahtuisi?
Ortodoksisessa kirkossa.
Olikohan tuo yks se yks tuolla tienpäällä
Oli kiva katsella sua yllin kyllin pitkästä aikaa.
Valomiekat on kyllä 😎