Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Ja filmit liippaa aina niin hiton läheltä todellisuutta. Profetia, voiman luonne & mongoliprinsessagearitkin.
Tulit uniini. Rakastelimme kiihkeästi💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, että asiat menivät, miten menivät. Anteeksi.
Olisko asiat toisin jos osaisit puhua IRL?! Kysymys on halusta eikä mistään muusta!
En tiedä. Miksi pitäisi? Ahdistavaa säätöä en jaksa. Pitäisi nähdä sattumalta sit jossain ja se on aika epätodennäköistä. Eikä tainnut olla edes mulle.Eli tästä ei ole ilmeisesti koskaan tulossa mitään. Yksin en voi yrittää luoda irl-yhteyttä. Koska sulle näyttää olevan ainoa vaihtoehto että nähään sattumalta. Ja eihän me koskaan nähä. Sivu
En tiiä, kuka oot. Mun tutuilla on mun numero, siihen voi soittaa.
Ankea fiilis, ankea sää, ankea rakkauselämä. Ei tällä planeetalla taida olla minun kaltaiselle mitään. Vain yhä kiihtyvää tahtia olevia pikaextremeä. Ja minä tahtoisin hitaan matkan kaikille aisteille. Myös sille, mikä maalaa sirolla siveltimellä sieluun hentoja koukeroita. Lopulta löytää tiensä minun kovan sydämeni sisimpään.
Kevät ja tämä työpaikka tuovat sinut mieleen. Näen sinut sieluni silmillä tuolla ulkona. Se oli joku kevät, kun sinut siellä usein näin. Miksi vtussa susta irtipäästäminen on niin vtun hankalaa, vaikken yleensä edes kiroile. 😪😅
Vierailija kirjoitti:
Milloin oikeasti?
Tällä tietoa en kuole (vielä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin oikeasti?
Kun silmistäsi voin sukeltaa sielun syövereihin ja ymmärtää että mitä se haluaa minulle kertoa. Tällöin se viestii sydämeeni että olet valmis ja olen valmis jakamaan elämäni kanssasi.
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Ihanaa päivää rakas! Tänään en ehdi sinua kaivata, kun kerrankin on jotain ohjelmaa, mutta huomenna taas kaipaus jatkuu! 😊
Oot mulle rakas ja erityinen. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin oikeasti?
Kun silmistäsi voin sukeltaa sielun syövereihin ja ymmärtää että mitä se haluaa minulle kertoa. Tällöin se viestii sydämeeni että olet valmis ja olen valmis jakamaan elämäni kanssasi.
Silmien pitää päästä kohtaamaan rauhassa.
Sulla on kyllä vähän eri unet kuin mulla. En ole koskaan nähnyt tuollaisia unia.
Olen unissanikin kiltti kuorotyttö.
Vierailija kirjoitti:
Juu
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein kiukuttelet?
En kiukuttele.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein kiukuttelet?
En kiukuttele! Totesin vain. Pari hymiötä olisi voinut auttaa tulkinnassa. 😃 Mua vain ihmetyttää, millainen ihmisen alitajunta tms. voi olla.
Eli tästä ei ole ilmeisesti koskaan tulossa mitään. Yksin en voi yrittää luoda irl-yhteyttä. Koska sulle näyttää olevan ainoa vaihtoehto että nähään sattumalta. Ja eihän me koskaan nähä. Sivu