Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5386)
Vierailija kirjoitti:
Haluan täyttää kaikki valta- ja voimafantasiasi.
Kummin päin? Ikävä kyllä mulla ei ole sellaisia, kun en tykkää valta-asetelmista. Eri asia sitten on, jos sellaisia halutaan luoda eräässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, että asiat menivät, miten menivät. Anteeksi.
Olisko asiat toisin jos osaisit puhua IRL?! Kysymys on halusta eikä mistään muusta!
En tiedä. Miksi pitäisi? Ahdistavaa säätöä en jaksa. Pitäisi nähdä sattumalta sit jossain ja se on aika epätodennäköistä. Eikä tainnut olla edes mulle.
Eli tästä ei ole ilmeisesti koskaan tulossa mitään. Yksin en voi yrittää luoda irl-yhteyttä. Koska sulle näyttää olevan ainoa vaihtoehto että nähään sattumalta. Ja eihän me koskaan nähä. Sivu
Ja filmit liippaa aina niin hiton läheltä todellisuutta. Profetia, voiman luonne & mongoliprinsessagearitkin.
Tulit uniini. Rakastelimme kiihkeästi💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen, että asiat menivät, miten menivät. Anteeksi.
Olisko asiat toisin jos osaisit puhua IRL?! Kysymys on halusta eikä mistään muusta!
En tiedä. Miksi pitäisi? Ahdistavaa säätöä en jaksa. Pitäisi nähdä sattumalta sit jossain ja se on aika epätodennäköistä. Eikä tainnut olla edes mulle.Eli tästä ei ole ilmeisesti koskaan tulossa mitään. Yksin en voi yrittää luoda irl-yhteyttä. Koska sulle näyttää olevan ainoa vaihtoehto että nähään sattumalta. Ja eihän me koskaan nähä. Sivu
En tiiä, kuka oot. Mun tutuilla on mun numero, siihen voi soittaa.
Emilylle onnistunutta tulevaa viikkoa! 😘