Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (5498)
Pyörittelit sormuksiasi edessäni. Viestisi ymmärretty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-mies vois lopettaa kiusaamisen täällä ja muualla. Tallessa on sunkin jutut.
Kutsuiko joku? :P
J-mies saat Mr M:n perääsi, jos vielä kiusaat. Sekin muistaa sut. Ei ole sit yhtä kiltti kuin minä.
Ihan ku et ois ite kiusannut muita.
Aika pitkään saitte ärsyttää ensin.
Kukaan ei edes tehnyt sulle aluksi mitään. Nyt oot saanut takaisin samalla mitalla.
No en tiedä, kuka olet tai mitä sulle kerrottu, mutta kyllä se kiusaaminen alkoi jo paljon ennen näitä palstoja ja ol
Tee tälle oma ketju, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on iso takapuoli.
Ihmisillä on aivot.
Vierailija kirjoitti:
Kosketus saisi itkemään.
Sama. Oon miettinyt, miten reagoisin jos näkisin hänet. Voi olla, että kaikki padotut tunteet tulisivat kyynelinä ulos. Pitäisi vaan yrittää esittää kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K🧡
Joo, ei nää myöskään multa tosiaan
Mutta multa oli. Sun älynlahjat kertoo, että sut on pienenä heitetty neljästi ilmaan mutta vaan kolmesti saatu kiinni.
Otatko rauhottavan suoraan perseeseen?
En käytä. Tää sun viesti tosin vahvistaa tuon mielipiteen älynlahjoista. Taidat olla oikea näppis ritari, joka osaa olla kovis näytön takana.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja en kaipaa kaivattuani. Kaivatessani haluan hänen viereen. Hänet syliini. Halaukseen. Henkinen tunne on hyvin voimakas. En kaipaa seksiä. Sitten haluan pois omiin oloihini, askareisiini. Kunnes jälleen... Ja jälleen... Ja jälleen... Kiinni, pois, kiinni, pois. Poissaollessani minulla ei ole muita. Nyt haluan nuuskuttaa hänen niskaansa. Eräälle vaalealle.
Tuota varten on pehmolelut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J-mies vois lopettaa kiusaamisen täällä ja muualla. Tallessa on sunkin jutut.
Kutsuiko joku? :P
J-mies saat Mr M:n perääsi, jos vielä kiusaat. Sekin muistaa sut. Ei ole sit yhtä kiltti kuin minä.
Ihan ku et ois ite kiusannut muita.
Aika pitkään saitte ärsyttää ensin.
Kukaan ei edes tehnyt sulle aluksi mitään. Nyt oot saanut takaisin samalla mitalla.
No en tiedä, kuka olet tai mitä sulle kerrottu, mutta kyllä se kiusaaminen alkoi jo paljon ennen näitä palstoja ja ol
Sivusta, mutta miten oot lusinut tollasessa liemessä yli 20-vuotta? Eikö kannata yrittää unohtaa tuollaiset narsistit ja muuttaa elämänsä muualle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K🧡
Joo, ei nää myöskään multa tosiaan
Mutta multa oli. Sun älynlahjat kertoo, että sut on pienenä heitetty neljästi ilmaan mutta vaan kolmesti saatu kiinni.
Otatko rauhottavan suoraan perseeseen?
Otapa ite. Sivusta
Tosi paljon pusuja sinne rakas! Pääsisinpä sun syliin! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kosketus saisi itkemään.
Kaivattu on saanut itkemään satoja kertoja ihan koskettamatta.
On aika puhkaista itse puhallettu kupla. En unohda, ikinä. 🤝
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketus saisi itkemään.
Sama. Oon miettinyt, miten reagoisin jos näkisin hänet. Voi olla, että kaikki padotut tunteet tulisivat kyynelinä ulos. Pitäisi vaan yrittää esittää kovaa.
Mäkin saattaisin kyynelehtiä ja mun koko vartalo varmaan vapisisi, jos saisin halata häntä. Sivu
Teetkö tahallasi? Tapoja on ollut niin monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Aika kuuma se mun mielestä on. 🥵
Eikä se mahakaan nyt niin kovin isolta näytä..
Vierailija kirjoitti:
On aika puhkaista itse puhallettu kupla. En unohda, ikinä. 🤝
Ketä kaipasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja en kaipaa kaivattuani. Kaivatessani haluan hänen viereen. Hänet syliini. Halaukseen. Henkinen tunne on hyvin voimakas. En kaipaa seksiä. Sitten haluan pois omiin oloihini, askareisiini. Kunnes jälleen... Ja jälleen... Ja jälleen... Kiinni, pois, kiinni, pois. Poissaollessani minulla ei ole muita. Nyt haluan nuuskuttaa hänen niskaansa. Eräälle vaalealle.
Tuota varten on pehmolelut olemassa.
Se ei korvaa, mielikuvituksesta huolimatta.
No en tiedä, kuka olet tai mitä sulle kerrottu, mutta kyllä se kiusaaminen alkoi jo paljon ennen näitä palstoja ja oli livenä vuosien ajan aika pahaa. Kuten jotkut muutkin jutut vuodesta 2001 ja erityisen pahasti 2003 lähtien ja sit poliisille asti valehdeltiin kaikenlaista ja sitä narsistia yritettiin toisesta leipoa silloinkin. Ja huôrittelua ym. mustamaalaamista oli myös livenä, sotkettiin pahasti toisten välejä, huudeltiin perään, käskettiin häipyä, jos näki vahingossa "kavereita" baarissa, syljettiin päin naamaa, lavastettiin tilanteita, joissa voitiin nolata toinen, varastettiin rahaa ym.