Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (629)

Vierailija
501/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tiettyä ihmistyyppiä, josta tykkään. Tai miesmakua, tykkään erilaisista ihmisistä. En osaa sanoa, kai se sit on se kemia, mikä ratkaisee.

Vierailija
502/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen haukkuu, vähättelee tai käyttää henkistä väkivaltaa muita kohtaan usein epävarmuuden, pelon, kontrollintarpeen tai tunteiden säätelyn vaikeuksien vuoksi. Tavoitteena on usein toisen alistaminen, oman valta-aseman pönkittäminen tai omien sisäisten paineiden purkaminen. Käytös voi juontua myös opituista malleista, stressistä tai persoonallisuuteen liittyvistä haasteista. Lähde:terveyskirjasto

Olet todellakin oikeassa, ja nostan sulle hattua. Please, pelasta tää tilanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi ikinä mennä someseikkailemaan. Minä äsken menin, ja kiinnitin huomiota hänen seuratuissa/seuraajissa johonkin tyyppiin joka näytti vähän minulta, tai joku sama vibe. Sitten menin sen tyypin profiiliin ja sillä oli sama syntymäpäiväkin kuin minulla! 

Sanoin ääneen "voi v***u", enkä aio enää mennä katselemaan hänen profiilista mitään tuollaisia seuraajia, seurattuja, tykkääjiä tmv. Ei ole ikinä hyvä idea.

Sivusta luultavasti, mutta tää on pahin (harha?) itelläkin. Kaivattu seurailee paljon nimikaimoja tai samanhenkisiä tyyppejä, ja niin kyllä seurailen itsekin kaivatun tyyppisiä... Selkeästi toistemme kaltainen ihmismaku, tai sitten vain omaa ylianalysointia. :D

Noi on jotain tuttuja, eli ei seuraile yleisesti mitään. Enkä itsekään seuraile hänen tyyppisiä yksityishenkilöitä. Mutta en aio nyt yhtään jatkaa tätä someseikkailua tämän enempää :D

Vierailija
504/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän terveiset kauniille auringonlaskuille, myös niille meren selkään uppoaville. Ikävöin sua ihan aidosti J. Edustat kyllä aika lailla jotain hienompaa ihmisyyttä mulle kuin nämä muut.

Eeheh.. kiitosta vaan. :P

Vierailija
505/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kehtaat tehdä tämän mulle?

Voitko laittaa nämä edes samaan viestiin aina. Ettei jokainen olisi erikseen. Ei menisi tämäkin lukkoon ihan turhan tähden. Jännää kaipausta muutenkin sulla. :0

Vierailija
506/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaiset ketjulaiset ovat vaarallisia. Ennen kuin ryhdytte vastatoimiin, muistakaa ettette tiedä kuka siellä oikeasti kirjoittelee.

Ei vain oikeasti vaan ylipäätään. Oikeasti voi sanoa kun vahvistus puuttuu. Näin se ei ole edes arpapeliä vaan itse päätätte ne kehitellä. Alitajunta edellä toki mutta valintoja kuitenkin. :P

Vierailija
507/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietyn tyyppisiä ketkä kolahtaa. Raamikkaat, seksikkäät ja itsevarmat alfat. Ei mitään tikkuja. Koulutettu ja älykäs jolla finanssit hallussa. Ei viherhörhöjä. 

Vierailija
508/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunatkoon kun tuli kuuma😉

Vierailija
509/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä +24, terkkui. 

Vierailija
510/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikki pelissä, eli mitään varasuunnitelmaa ei ole. Toivottavasti, et satuta mua.

Ei varsinaista suunnitelmaakaan kyllä, tänne kun keskityt. :I

Vierailija
511/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaiset ketjulaiset ovat vaarallisia. Ennen kuin ryhdytte vastatoimiin, muistakaa ettette tiedä kuka siellä oikeasti kirjoittelee.

Ihan sama. Ei sillä ole väliä kuka kirjoittaa, mikään mikä on totta sinulle, ei ole totta toiselle, täällä.

Ehkä missasit pointin. Tarkoitin vastatoimiin omia tuttuja kohtaan irl. Vaikkei se minua koskisi niin yleisesti on sillä väliä, että joku harhoissaan vie asiat kejusta irl.

Missasit sen ettei tällä toiselle ole mitään kontaktia ihmisiin, siitä turvan tuntunsa. :0

Vierailija
512/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla seisoin pakkasessakin kuumissani, kun olit lähipiirissä mies. En uskalla tuijottaa sun silmiä sekuntia pidempään, koska ne on niin aseista riisuvat. 

Vierailija
513/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikki pelissä, eli mitään varasuunnitelmaa ei ole. Toivottavasti, et satuta mua.

Oon mä yrittänyt muutaman kerran irl. Ei se pelkästään mun yrittämisellä ratkea. Mutta ei mulla ole mitään suunnitelmaakaan, mietin, et mikä ois se oikee tapa olla yhteydessä, kun nykyiset tavat ei ole toimineet. Oon tosi tosi hajalla, jos tästä ei mitään tule.

Vierailija
514/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tappanut minut aika monta kertaa. Tällä kertaa oikein teurastit.

Vähän amatöörin vibat tulee kyllä nyt kun ei tule valmista millään. :P

Vierailija
515/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietyn tyyppisiä ketkä kolahtaa. Raamikkaat, seksikkäät ja itsevarmat alfat. Ei mitään tikkuja. Koulutettu ja älykäs jolla finanssit hallussa. Ei viherhörhöjä. 

Sir, this is a Wendy's. :P

Vierailija
516/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mä yrittänyt muutaman kerran irl. Ei se pelkästään mun yrittämisellä ratkea. Mutta ei mulla ole mitään suunnitelmaakaan, mietin, et mikä ois se oikee tapa olla yhteydessä, kun nykyiset tavat ei ole toimineet. Oon tosi tosi hajalla, jos tästä ei mitään tule.

Mut ei ketään pakottaakaan voi, vaikka kuinka itse haluaisi. 

Vierailija
517/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo vinksallaan olevat saavat tehdä ja kohdella miten vain, eivätkä joudu vastuuseen tekosistaan. Silmät pyöreinä selittävät itsensä puhtaiksi ja pahimmillaan vieläpä uhriksi.

On niin nähty ja koettu 

Vierailija
518/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän terveiset kauniille auringonlaskuille, myös niille meren selkään uppoaville. Ikävöin sua ihan aidosti J. Edustat kyllä aika lailla jotain hienompaa ihmisyyttä mulle kuin nämä muut.

Tulee aika haikea mielikuva tästä vaikka onkin kaunis viesti... Vai oisko oma ikävä joka sen tunteen tekee. 

Vierailija
519/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen haukkuu, vähättelee tai käyttää henkistä väkivaltaa muita kohtaan usein epävarmuuden, pelon, kontrollintarpeen tai tunteiden säätelyn vaikeuksien vuoksi. Tavoitteena on usein toisen alistaminen, oman valta-aseman pönkittäminen tai omien sisäisten paineiden purkaminen. Käytös voi juontua myös opituista malleista, stressistä tai persoonallisuuteen liittyvistä haasteista. Lähde:terveyskirjasto

Olet todellakin oikeassa, ja nostan sulle hattua. Please, pelasta tää tilanne!

Tee se rikosilmoitus.

Vierailija
520/629 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen purkaa kaltoinkohteluaan sanomalla ääneen tosiasiat. Jos kohtelee paskasti, sen saa sanoa ääneen.