Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (629)
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Mikä olisikaan talo ilman pih......an yli astelevaa eukkoa.
Ilmoita, jos vielä joskus tarvitset minua.
Harvoin enää muistan ketjua, mutta päivittäin sinua.
-nais(asia)nainen, kahden maan kansalainen
Vierailija kirjoitti:
Suomen tilanne jääkiekkopelissä näyttää yhtä huonolta ku meidän yhteinen tulevaisuus.
Siinäpä nappisanonta meidän tilanteesta
Vierailija kirjoitti:
Oon vähä muuttunu.
Kiinnostaisi tietää, millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
🎵 On sperma polttavaa
kulli punertaa 🎵
Voisit laittaa ihan nimesi ja osaston näiden terveisten perään, nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset kauniille auringonlaskuille, myös niille meren selkään uppoaville. Ikävöin sua ihan aidosti J. Edustat kyllä aika lailla jotain hienompaa ihmisyyttä mulle kuin nämä muut.
Mie tykkäsin kyllä niistä auringonnousuistakin. Jospa tänä vuonna taas? t. J
Vierailija kirjoitti:
'Karjamarkkinat'
+ 'naisasianainen' ei minulta.
Kooplussalla joku käyttänyt
pupu-ilmaisua. Ne ovat muualta.
En ole koskaan käynyt naapurini
asunnossa, eikä hän minun.
Vain toistemme oven takana olemme
seisseet ja vaihtaneet heippalappuja.
Emme ole vaihtaneet puhelinnroita.
Joku yritti kirjoittaa harhaanjohtavasti
aiemmin. Mikä ihmeen motiivi kirjoittaa
epätosia ja tekaistua puutaheinää? 🤨 E
Ihminen on outo eläin. Joku saa jotain sairaita kicksejä matkimisesta, sitä näkyy täällä usein.
Kivaa illan jatkoa sinulle, siltikin 😃🤍
Vierailija kirjoitti:
Suomen tilanne jääkiekkopelissä näyttää yhtä huonolta ku meidän yhteinen tulevaisuus.
Semmosta se on, kun pelaa montaa peliä yhtä aikaa ja unohtaa, että ihmiset ei olekaan pelinappuloita.
Ikävöintini on vähentynyt. Haalistuu haalistuu. Haluan nukkua muutaman päivän putkeen. Aamuvuorot rassaa. Haluan irtisanoa itseni ja nukkua viikon ja herättyäni mietin sitten mitä tehdä. Miettisinkö? En tiedä, ei kiinnosta tai en välitä. Viikonloppuna ajan jonnekin ja istun siellä pari tuntia kahvikupin äärellä ja tuijotan ikkunasta. Puita tai maantietä. Kirjoitin tätä suurinpiirtein vartin. Oikeastaan, en ole pitkään aikaan varsinaisesti miettinyt muita, ketään. Mietin vain näkymää tuulilasin takaa, ihmisittömiä maisemia. Kalliovuoria mustavalkolinssin kautta. Haluan nukkua.
Hyvältä näyttää teidän yhteinen tulevaisuus, kun siitä kerrotaan oikein valtakunnan uutisissa.
Mitä toi Rantanen tekee maajoukkueessa kaatuilemassa?
Rauhallista yötä x x Kaivatulle miehelle sinne kauas.
Ihmistä, jonka hänen ääriviivoihinsa olen kuvitellut, ei ole koskaan ollut olemassakaan. Kun sen tajuaa, tuntuu kuin olisi siirtolohkare olisi tipahtanut päälle. Jopa kuvitelma voi kuolla.
Oikein tosirakkaus. Ja seuraavana päivänä kuulutetaan kirkossa rakkautta toiseen. Kuinka pihalla voi olla?
Tulehan rakas nainen syliin lepäämään ja nauttimaan. Vain sinä.