Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4931)
Scherlocci on aina Scherlocci, lol
Käytin itse ihan vaan niitä verkkosivujen tiny text generatoreita
Scherlocci on aina Scherlocci, lol
Siis mitä?
Tekoäly analysoi, että mun persoonalle sopii hyvin gentle femdom-suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen pilannut kaiken, yksi asia on varma, kaivattu on ainoa, joka ymmärtäisi eikä tuomitsisi.
Hyvää yötä.
Meillä on näin.
Sivusta naiselta
Ei mua oikeesti kiinnostanu se fontti, halusin vaan testata toimiiko tietty juttu.
Lähetin äsken viestin kaivatulleni. Tai no, ehkä "kaivattu" on vähän iso sana: lähinnä oon miettinyt tässä, että mitä sulle kuuluu ja miten voit. Ymmärrän, että halusit antaa mulle aikaa, mutta oon sitä kyllä jo saanut ja nyt tekis jo hyvää päästä puhumaankin. Oon vähän huolissani, että miten raskasta sulla on ollut. Mutta ehkä me piakkoin päästään vaihtaan kuulumisia enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tekoälyyn uskomista.
Vierailija kirjoitti:
Kannet sulkeutuu, tervetuloa väliin 💤
Kauniita unia
Hän, joka mittaa yön kannet niin, että ne sulkeutuvat kauniisti.Hän, joka sulkee yön kirjat niin, että yksikään ei jää auki herkkään mieleen.
~ T.S.Wass
Hanakasti mammoja tädittelevät JonneVenlat vois huomenna
vetää muutaman leuan ja punnertaa,
jos Seppå-sedältä kysytään.
Yötä huonosti kasvatetut
hulvattomat pikkupunkerot. 🥱
x
Onkohan kukaan muu niin hupsu, että tsekkaa aika ajoin oikotiestä, onko eräs laittanut asuntonsa myyntiin? Jos olisi, niin se olisi aika selkeä merkki erosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opeta minut ymmärtämään sinua. Jos siis haluat sitä
Kun minä haluaisin.
Ei mua voi kukaan ymmärtää, pohjimmiltaan.
Ok. Jos ei ole halua rakentaa ymmärrystä, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan muu niin hupsu, että tsekkaa aika ajoin oikotiestä, onko eräs laittanut asuntonsa myyntiin? Jos olisi, niin se olisi aika selkeä merkki erosta.
Tai merkki vainoajasta joka toivoo eroa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Dandere tms. mulle rough femdom
Olen muuten havainnut että monikaan ei kyseenalaista omia ajatuksiaan joista itse pitää.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Aina voi upgreidata tai downshiftata.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaipaamani ei ole eroamassa, joten en seuraa hänen mahdollista asunnon myyntiäkään.
Kaivattu on sellainen sweetheart 💝