Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4931)
Vierailija kirjoitti:
Lähetin äsken viestin kaivatulleni. Tai no, ehkä "kaivattu" on vähän iso sana: lähinnä oon miettinyt tässä, että mitä sulle kuuluu ja miten voit. Ymmärrän, että halusit antaa mulle aikaa, mutta oon sitä kyllä jo saanut ja nyt tekis jo hyvää päästä puhumaankin. Oon vähän huolissani, että miten raskasta sulla on ollut. Mutta ehkä me piakkoin päästään vaihtaan kuulumisia enemmänkin.
No kun olen ollut niin huolissani sinusta, en halua järkyttää hentoa tasapainoasi.
Minua hävettäisi haluta uskoa aina ikäviin ja pahoihin asioihin muista. Miten sellainen on edes mahdollista.
Musta tulee pian hyvin rikas 😘.
Nyt lopetan tämän. En enää voi. Tämä on ihan järjetöntä. Hyvästi sapphic dom. Sitähän sinäkin halusit.
Vierailija kirjoitti:
Naitko jonkun haudan partaalla keikkuvan rikkaan leskimiehen?
Olen rutiköyhä mutta rikkaampi kuin suurin osa suomalaisista. Voin hyvin ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu, mutta-
Sit kun onnistun viettelee jonkun lisko eliitti suvun papan-
Vierailija kirjoitti:
Scherlocci on aina Scherlocci, lol
Siis mitä?
Vara- etsivä pätevämpien joukkoon, jota ei löydä pätevätkään (naurua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 6 vuotta vanhemman, joka rakastaa mua enemmän mä sitä. Kävi tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kun alkoi olla kivaa niin kellään muulla ei taas olekaan. Perus.
Sing it back
Sairasta
" when the truth dies very bad things happen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetin äsken viestin kaivatulleni. Tai no, ehkä "kaivattu" on vähän iso sana: lähinnä oon miettinyt tässä, että mitä sulle kuuluu ja miten voit. Ymmärrän, että halusit antaa mulle aikaa, mutta oon sitä kyllä jo saanut ja nyt tekis jo hyvää päästä puhumaankin. Oon vähän huolissani, että miten raskasta sulla on ollut. Mutta ehkä me piakkoin päästään vaihtaan kuulumisia enemmänkin.
No kun olen ollut niin huolissani sinusta, en halua järkyttää hentoa tasapainoasi.
Ei kuulumisten vaihtaminen järkytä mitään. -ap
Gallup: Kumpi muuttaa todennäköisemmin ennemmin uuteen asuntoon tai uudelle paikkakunnalle, sinä vai hän?
Joku mielisairas trollaa mua täällä. Ei oo multa tuo
Vierailija kirjoitti:
"Mutta olisi ikävää, jos hän ei olisikaan tuntenut minua kohtaan mitään erityistä."
Taisin joskus todeta kaivatulleni jotain tämän suuntaista.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kumpi muuttaa todennäköisemmin ennemmin uuteen asuntoon tai uudelle paikkakunnalle, sinä vai hän?
Minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulumisten vaihtaminen järkytä mitään. -ap
Mut kun tää huoli:(
Sivusta, miten niin selkeä merkki? Voihan sen myydä vaikka kokonaan exälle.