Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (4932)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kumpi muuttaa todennäköisemmin ennemmin uuteen asuntoon tai uudelle paikkakunnalle, sinä vai hän?
Minä muutan todennäköisemmin uuteen asuntoon. Uudesta paikkakunnasta (jos siis on kauempana kuin nuo lähikaupungit) en kyllä osaa sanoa.
Turha toivoa enää mitään. Loppuelämän vain joutuu katsomaan, kun nämä kaksi lenkkeilee yhdessä jne. Tunteet vois jo viimein kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannet sulkeutuu, tervetuloa väliin 💤
Kauniita unia
Hän, joka mittaa yön kannet niin, että ne sulkeutuvat kauniisti.Hän, joka sulkee yön kirjat niin, että yksikään ei jää auki herkkään mieleen.
~ T.S.Wass
Anarkisti <3
En ole naimisiin menossa
rahasalkun kanssa.
Ei ole minusta sellaiseksi julmaksi
gold digga opportunistiksi. Ehei.
Olen Elämäni Miehiä todella
rakastanut, koko sydämestäni -
samoin minua on rakastettu.
Sielusta, sydämestä.
Syvästi kiitollinen. 🙏
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tulee pian hyvin rikas 😘.
Naitko jonkun haudan partaalla keikkuvan rikkaan leskimiehen?
Vain 6 vuotta vanhemman, joka rakastaa mua enemmän mä sitä. Kävi tuuri.
Lopeta ääliö trollaaja. Ehkäpä he rakastavat toisiaan niin paljon että olet siitä noin syvästi katkera. Sivusta
Toisaalta ei voi tietää, onko kymmenen vuoden päästä enää hengissäkään. No, yksi ongelma vähemmän, kun ei tartte sitten miettiä, missä asuisi, kun on pysyvä sijoituspaikka.
Mä rakastan sua niin paljon kun voi toista rakastaa. Älä mene noiden trollien ansoihin
Sanat vähenivät,
katseesi kertoi enemmän
luottamus jäi.
Vai katosiko se ajan
saatossa.
Hyvää yötä M:ltä E:lle.
Vierailija kirjoitti:
Opeta minut ymmärtämään sinua. Jos siis haluat sitä
Kun minä haluaisin.
Kysy oikeita kysymyksiä. Älä oleta yhtään mitään.
Saanko soittaa jo? Oletko epäröinyt jo riittävän kauan? Miksi pakoilet kohtaloasi?
En katselisi noiden taloonsa jumittuneiden ikäloppujen ukkojen perään päivääkään. Ne varmasti onnistuu löytämään seuransa muualta ja kaikki elää onnellisina elämänsä loppuun.
Tänään tais onnistaa.