Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4066)
Kaivattu on yhden kanssa saman näköinen kolmesta sisaruksesta
Haaveet saattavat olla vain haaveita ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kielotyttö
Mistä tuo kielo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla enää haaveilla..
Mikset?
Pelkään pettymystä..
Pelkäät sitä, että tästä tulee totta.
Näin unta siusta nainen, olimme jossakin juhlatilaisuudessa, olit jonkinlaisessa sinervässä iltapuvussa. Katsoin tapahtumaa parvelta ja huomasin siun siirtyneen jonkinlaiselle ylöspäin kohoavalle portaikolle - yhelle monista, ja nousit sitä myöten ylemmäs kohti suuren kupolin huipulla olevaa kattoikkunaa. Ärsytytykseksein tapahtumaa häiritsi sisään tunkenut epäkansallinen s.uojaväritetty moniosaajajoukko ryysylöissään ehtimässä uhreja ja varasteltavaa, mietin kuinka olivat päässeet sisälle tiloihin ja missä valmettini oli. Herätessäin muistin hyvin unennäköin ja aattelin sitä ja merkitystään. Jatkoin sitten vielä uniain.
Vierailija kirjoitti:
Haaveet saattavat olla vain haaveita ikuisesti.
Mikset tee niistä totta? Et halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kielotyttö
Mistä tuo kielo?
Se on lähellä häntä. Parillakin eri tavalla.
ap
Pettymyksiä pettymysten perään. Taas jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut 🔥💖
Näytä se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en uskalla enää haaveilla..
Mikset?
Pelkään pettymystä..
Pelkäät sitä, että tästä tulee totta.
En sitä juurikaan. Pelkään, ettei mun haaveet toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Entisen miehen kanssa oli helppoa olla.
Mä voisin sanoa, että edellistä miestä ei voisi edes mieheksi sanoa. Lähetän täältä hänelle hamekangasta🙂
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on yhden kanssa saman näköinen kolmesta sisaruksesta
Meitä on paljon enemmän. Ja kaikki pitkiä, normaalivartaloisia tai hoikkia, ryhdikkäitä, kirkkaan väriset silmät ihan riippumatta minkä väriset ne on (siniset, ruskeat, vihreät), tukat ja kulmat ja ripset tuuheat, ihot hyvät, piirteet harmoniset, huulet täyteläiset jne.
Ei ole ketään pönäkkää, pienisilmäistä, huonoihoista, ohuttukkaista, viivahuulista tms.
Piirteet tosiaan kulkee suvuissa ja perheissä, eikä lapsille mitään aivan päinvastaisia piirteitä tule mitä ei edes ole kenelläkään sukulaisella..
Taisi jotain palstalaista vain ärsyttää, että toisille tulisi takuulla kaunis lapsi. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut 🔥💖
Minä sinut. 🥰
Mä niin odotan, että pääsen pian taas puhumaan sun kanssa, ajan kanssa. Taitaa olla noin vuoden-kahden kuulumiset vaihdettavana. Ja kiireisimpänä viime kuukauden kuulumiset. On niin paljon kaikenlaista, mistä haluan puhua just sun kanssa. Toivon niin, että sulla menis jo paremmin.
Tsemppiä! Ja hyvää yötä, olet ajatuksissani, omista huolistani huolimatta.
Rakastan.Hyvää yötä lounaaseen naiselle mieheltä.
Sinä et halunnut meitä.
Minua.
Sittenkään.