Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
En sovi tähän kaipaajien joukkoon. Kaipaan sinua todella, mutta en kaipaa kaikkea, mistä minulle kerrot.
On kiva kuvitella löytävänsä tuo vastapuolella istuva kaivattu täältä. Se mikä ei ole kivaa niin pahasti näyttää että hän kaipaa täällä toista, ja että heillä on ollut sutinaa jo useamman kuukauden mikä ei loogisesti olisi mahdollista.
K
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus kuulet kappaleen, josta tunnistat itsesi.
Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Rypytetty trikoo missä olet?
Vastapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun rakkain, H-nainen. Se on vaatinut tosi paljon työtä, että löytää jonkun sun kaltaisen timantin. Pidän sua aika helvetin tyhmänä jos kyseenalaistat mun ajatusprosessin. Mut voit hylätä, mut voit siirtää syrjään, mutta älä ikinä epäile mun kykyjä huomata kirkkaasti säteilevä yksilö. Sinä olet se. Poikkeuksellisin kaikista.
Hanna vai Henna?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua vaimoni. Olet fyysisesti lähellä, mutta muuten niin kaukana. Olen alasti, tule ja ota mut!
Miten iso sulla on? Seisooko napaan?
Kaipaajien parvi edelleen hajoitettu. Miten kutsuisin pariani.
Vierailija kirjoitti:
Löysin vihdoin perille!
Vierailija kirjoitti:
Lausu hänen nimensä, laula lauluasi, esitä kutsuhuuto. Kysy toisilta linnuilta, ovatko nähneet tai kuulleet hänen näköistään.
Kun molemmat haluavat, rakastavaiset saavat toisensa vapaassa maassa.
Joko ei rakasta tai ei halua. Jos rakastaa ja haluaa, tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua vaimoni. Olet fyysisesti lähellä, mutta muuten niin kaukana. Olen alasti, tule ja ota mut!
Miten iso sulla on? Seisooko napaan?
Helposti.sivusta
Sydän tässä särkyy kun ihastuu ja saa kerta toisensa jälkeen huonoa kohtelua.
Sitä jotenkin rikkoontuu eikä enää uskalla asettaa itseään haavoittuvaan asemaan.
Hyväksytyksi tulemisen tarve ei täyty vaikka olisi ystäviä ja sukulaisia.
Romanttinen puuttuu.
Sua lemmin