Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät terkut M-naiselle. Olet aina niin empaattinen ja kannustava. Kiitos.
En mä kaikille oo. Niille vaan jotka on mulle ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni meni avioon toisen kanssa jo vuosikymmeniä sitten.
Niin meni ja pysyy. Mulla ero astuu voima pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Haluaisin sanoa sen sinulle itsellesi enkä täällä turhuuksien torilla.
Sano vaan. Pidän puhelinta kuulolla🤗
Millä numerolla alkaa ja mihin se loppuu?
Hänellä on numero ja voi halutessaan laittaa viestiä. Sivusta, itse en enää halua uutta torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko että adoptoin sut?
Voin ryhtyä sun orjaksi.
Kun tajuaa suunnattoman innon edistää asioita, olo on kuin pannukakulla.
Oot mun rakkain, H-nainen. Se on vaatinut tosi paljon työtä, että löytää jonkun sun kaltaisen timantin. Pidän sua aika helvetin tyhmänä jos kyseenalaistat mun ajatusprosessin. Mut voit hylätä, mut voit siirtää syrjään, mutta älä ikinä epäile mun kykyjä huomata kirkkaasti säteilevä yksilö. Sinä olet se. Poikkeuksellisin kaikista.
Kaivattu: "mitä oot puuhastellut? Kai jotain järkevää?"
Mä: "kaivoin kuopan sun ovimaton alle niin voit kävellä mun yli paremmin"
Vierailija kirjoitti:
Kuulin vasta ihmisestä, joka elää aivan mielikuvitusmaailmoissaan, koska hänellä ei oikeasti ole juurikaan oikeaa elämää. Ihminen voi alkaa uskoa itsekin tarinoihinsa, jos elämästä puuttuu jotakin olennaista. Kuulosti surulliselta. Toisaalta on lohdullista, että mielikuvituksen kautta voi saada asioita, joita ei todellisuudessa löydä. En silti haluaisi ajautua noin pitkälle edes tässä kaipauksessa. Sitä ennen teen itse muutoksia, jos yhteyttä oikeassa elämässä ei synny.
Minulla on kasvinkumppaninani tuollainen ihminen Jotakin hellyttävän ja myrkyllisen välillä, karkoitti pois kaikki hienot kaverinsa jotka eivät lähteneet mukaan valemuistoihinsa ja larppaukseensa, keksi omasta päästään juttuja minustakin ja tuhosi välit minun ja silloisen rakkaani välillä. Karma kosti hänelle kamalalla tavalla mutta ei edes itse tajua sitä. Pelkään että tuhoaisi elämäni uudestaan ja pidän etäisyyttä vaikka haluaisin auttaakin häntä.
Pieneltä ihmiseltä pienelle ihmiselle kauniita unimaailmoja 💞 kuljet ajatuksissani aina vain
Vierailija kirjoitti:
En halua enää olla pelkkä statisti.
Hyvä päätös! Miksi olet aiemmin vain tyytynyt statistin rooliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua enää olla pelkkä statisti.
Hyvä päätös! Miksi olet aiemmin vain tyytynyt statistin rooliin?
Siksi että hän on siihen rooliin minut laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Tohdinko enää kaivata? Olen päättänyt että nyt yritän olla kaipaamatta sillä ei meistä tule koskaan 'me'. Tuntuu todella pahalta, mutta elämme kait niin eri maailmoissa. Sitäkin pelkään että sinusta on tullut vanha ja raihnaisen näköinen ukko ja minäkin olisin silmissäsi vastaava nainen. Kannattaako siis ollenkaan edes tavata?
Kannattaa. Olet rakas edelleenkin ja jopa hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu: "mitä oot puuhastellut? Kai jotain järkevää?"
Mä: "kaivoin kuopan sun ovimaton alle niin voit kävellä mun yli paremmin"
En ole ylitsesi kävellyt koskaan. Seinille olen hyppinyt ja pyrkinyt pysymään poissa tieltä, etten vain tekisi taas vääriä liikkeitä.
Sulla oli hyvät mudot, hyvät jutut, ja syvä katse. Odotin sun palaavan mun luokse, vaikka järjellä tiesin, että neljättä kertaa ei enää tulisi. Kaiholla muistelen sinua välillä, mutta olen niin vanha (40+), että välisellä alan unohtaa, mikä susta teki niin spessun. Kaikkea ihanaa, hyvää, positiivista sinulle toivoen, nn
Kaivattuni meni avioon toisen kanssa jo vuosikymmeniä sitten.