Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella

Vierailija
30.12.2024 |

Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.

Kommentit (650)

Vierailija
381/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaiset ketjulaiset ovat vaarallisia. Ennen kuin ryhdytte vastatoimiin, muistakaa ettette tiedä kuka siellä oikeasti kirjoittelee.

Vierailija
382/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaiset ketjulaiset ovat vaarallisia. Ennen kuin ryhdytte vastatoimiin, muistakaa ettette tiedä kuka siellä oikeasti kirjoittelee.

Ihan sama. Ei sillä ole väliä kuka kirjoittaa, mikään mikä on totta sinulle, ei ole totta toiselle, täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Ei sillä ole väliä kuka kirjoittaa, mikään mikä on totta sinulle, ei ole totta toiselle, täällä.

Ehkä missasit pointin. Tarkoitin vastatoimiin omia tuttuja kohtaan irl. Vaikkei se minua koskisi niin yleisesti on sillä väliä, että joku harhoissaan vie asiat kejusta irl.

Vierailija
384/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa siitä mitään vaaraa tulee, jos laittaa viestiä jollekulle. Sitä paitsi täällä saa harhailla niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
385/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa siitä mitään vaaraa tulee, jos laittaa viestiä jollekulle. Sitä paitsi täällä saa harhailla niin paljon kuin sielu sietää.

Kyse oli uhkauksista ja usean ihmisen välisistä selkkauksista, joissa kuvittelevat tunnistaneensa. Käypä vaikka Suomi24 ikävä palstalla ja kyllä niitä on täälläkin nähty.

Vierailija
386/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ei rakasta tai ei halua. Jos rakastaa ja haluaa, tapahtuu.

Kyllä. Epäröinti puhuu puolestaan, ettei mitään tule tapahtumaan.

Vierailija
387/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli uhkauksista ja usean ihmisen välisistä selkkauksista, joissa kuvittelevat tunnistaneensa. Käypä vaikka Suomi24 ikävä palstalla ja kyllä niitä on täälläkin nähty.

Ovat alkaneet jäädä kiinni siltä palstalta joukolla jo. Siis niistä linkeistä, joista saa seurantaohjelmia. Noloa kunniallisille insinööreille kosahtaa sellaisesta oikeustieteilijälle.

Vierailija
388/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo valmiiksi todettu psykoosi joten ei tämä mitään. Vastatoimia on ilman tätäkin. 

Vierailija
389/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat alkaneet jäädä kiinni siltä palstalta joukolla jo. Siis niistä linkeistä, joista saa seurantaohjelmia. Noloa kunniallisille insinööreille kosahtaa sellaisesta oikeustieteilijälle.

Milloin tämä? En ole siellä nyt käynyt, mutta toivottavasti en ole klikannut mitään sellaista linkkiä.

Vierailija
390/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo tarina ole vain psykkoottista harhaa. Sivusta.

Vierailija
391/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä haleja rakkaalle naiselle.

Vierailija
392/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöt jotka käyttää sanoja nentti ja asperger, ja uskoo tuon botin rivejä - ei mitään asiaa minun elämään. 

Vierailija
393/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöt jotka käyttää sanoja nentti ja asperger, ja uskoo tuon botin rivejä - ei mitään asiaa minun elämään. 

Ihan kuin joku haluaisi elämääsi

Vierailija
394/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanku joku on sua siihen pyytänyt. Lue sinä vaan tuon botin tiedotteita ja usko huvikses vaikka niihin. Mulle ei tartte tulla sen asioilla kenenkään vinoilemaan.

Vierailija
395/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää kaivatulleni !

Vierailija
396/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanku joku on sua siihen pyytänyt. Lue sinä vaan tuon botin tiedotteita ja usko huvikses vaikka niihin. Mulle ei tartte tulla sen asioilla kenenkään vinoilemaan.

Sä et saa eräitä vaikka pyytäisit

Vierailija
397/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies kirjoitaa anonyyminä mieskaverille helliä kaipausviestejä, toiveita useammista tapaamisista ja läheisemmästä yhteydestä? Nimettömänä mikäs estää?

Vierailija
398/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mua rakastetaa vaik oon ilkeä välil

Vierailija
399/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mies kirjoitaa anonyyminä mieskaverille helliä kaipausviestejä, toiveita useammista tapaamisista ja läheisemmästä yhteydestä? Nimettömänä mikäs estää?

Niinhän  me kaikki tehdään. Mies miehelle, mies naiselle, nainen naiselle, nainen miehelle. 

Vierailija
400/650 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et saa eräitä vaikka pyytäisit

No voi video kun harmittaa! Joku palstahahmo  jää pois mun elämästä! Meen itkemään. Nyyh. Voi ei. Ehkä joku sydänemoji vielä lohduttaa täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi