Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (300)
Emäntäkoulu on naiselle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Emäntäkoulu on naiselle hyväksi.
Tietäähän vanhus että ne on lakkautettu.
Vierailija kirjoitti:
Taas sitte poistettu ketju näköjään.Poistajahan ajattelee aina meidän parastamme ettemme tuhlaa elämäämmme.....🙄
Onks sillä jotain eroa, kun ketju lukitaan tai se poistetaan kokonaan ? Meinaan ilmoittajan syyn puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sitte poistettu ketju näköjään.Poistajahan ajattelee aina meidän parastamme ettemme tuhlaa elämäämmme.....🙄
Onks sillä jotain eroa, kun ketju lukitaan tai se poistetaan kokonaan ? Meinaan ilmoittajan syyn puolelta.
Eilen on luotu 2x uusi ketju, ja ne on poistettu samantien. Varmaan odotettava muutava päivä, kunnes ilmoittelija rauhoittuu.
Voidaanko tästä puhua, mistä suutuit noin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen on luotu 2x uusi ketju, ja ne on poistettu samantien. Varmaan odotettava muutava päivä, kunnes ilmoittelija rauhoittuu.
taitaa olla se piereskelevä jonna
sivusta
Näin unta kaivatusta ja unessa se oli meidän kellarissa. Jutteli vain mieheni kanssa. Lopulta selvisi syy miksi oli siellä. Hyötymissyystä. Kysyi olisiko hänen kavereidensa mahdollista muuttaa sinne. En muista tahtoiko ne jopa ostaa sen. Tunteet kaivattua kohtaan laski rajusti.
Minkäs teen,kun sydämeni valitsi sinut.Olet edelleen maailmassani.Yritän hivuttautua lähemmäksi,iholle olisi hyvä.
Kauniita unia,ajatuksin siellä.😊😁
Kaivattu on mun sydämeni valittu.
Näin marraskuun pimeällä olisi kovasti tarvetta sinusta, energian tuojani.Fyysistä energiaa ja mielenrauhaa.Läheisyytesi, sen voimaa on vaikea ymmärtää.
Kauniita unia etukäteen.Olen aina lähelläsi.😊😁
Rakkaani, sinua minä etsin kaikkien näiden muiden keskeltä. Tykkään susta ihan älyttömästi, niin, että mun sydän pakahtuu.
Hyvää isänpäivää J, odotan vain sitä milloin taas näemme.
Elämä on lyhyt matka.Tahtoisin vielä kulkea sitä kanssasi.Tiedän jo ,että se olisi ihan helkkarin ihanaa ja hauskaa.
Kauniita unia etukäteen😊😁
Ps. kiva kun vastasit😊
Kiitos
Mä omin tämän 😌
Oli ihan kiva isänpäivä.
Yhden kanssa olisi jännä nähdä, ei vaan enää tiedä mitä siinä sanoisi? Moi 😬🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Hyvää isänpäivää J, odotan vain sitä milloin taas näemme.
Siis tän omin 😅
J
Kaipaan kuulla ääntäsi, saada koskettaa ja olla lähelläsi.Niin paljon se sattuu...
Kauniita unia sinulle ja minähän kömmin sinne viereen😁😊..tunnistatko viileät varpaani?
Hyvää yötä rakas.