Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö nyt usko ettei.tätä ketjua kaivata? Taas poistui ja taas joku ääliö teki uuden.
Tämä on tosi vanha eri ketju.
No ei tätäkään kukaan halua. Poistetaan tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Poistan numerosi alkuvuodesta. Oli kiva tutustua edes vähän. En jaksa enää nettileikkejä. Ehkä rakastun toiseen tai sitä toivon. Sitä odotellessa. Viihdyn yksin mutta rakastuminen herättäisi taas eloon. Toivon sullekin rakkautta ja intohimoa elämääsi.
Olet kiva.
Mitäs sinä numerolla kun tänne pitää laitella kuitenkin? :P
Vierailija kirjoitti:
Turhautat minua mies.
Miten se nyt näin? :P
Mikä oli poistetun ketjun viimeisin viesti? Kenen kanisteri ei kestänyt?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö nyt usko ettei.tätä ketjua kaivata? Taas poistui ja taas joku ääliö teki uuden.
Sinä et päätä mitä muut kaipaavat,ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi vanha eri ketju.
No ei tätäkään kukaan halua. Poistetaan tämäkin.
aina tulee uusi
Vierailija kirjoitti:
MENE POIS
Eipä mulla mitään.
Olen ollut välillä hirveän surullinen ja yksinäinen kun katosit elämästäni, ja minä sinun. Itsetuntokin siinä meni joten yhteyttä en enää tohtinut ottaa millään tekosyyllä. En enää uskonut että kelpaisin sulle.
Tänään voin hyvin. Väittäisin että olen suht onnellinen. Onhan mulla maailman paras koira ja terveyttäkin piisaa. "Mullon tästä asti aikaa mielin määrin kahvia..." (en polta tupakkaa enää enkä vieläkään).
En minä sinua unohda. Kosketit sisintäni niin voimakkaasti. Toivon vaan että saan joskus vielä rakastaa ja olla rakastettu. Olisihan se.
Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan numerosi alkuvuodesta. Oli kiva tutustua edes vähän. En jaksa enää nettileikkejä. Ehkä rakastun toiseen tai sitä toivon. Sitä odotellessa. Viihdyn yksin mutta rakastuminen herättäisi taas eloon. Toivon sullekin rakkautta ja intohimoa elämääsi.
Olet kiva.
Mitäs sinä numerolla kun tänne pitää laitella kuitenkin?
En ole vakituinen täällä. Pitkästä aikaa tällaiseen osallistun. T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhautat minua mies.
Tunne on molemminpuolinen
Niin on, kun sun ei tee mieli tehdä asialle yhtään mitään, kun minä itse menin sitomaan käteni omilla puheillani.
Ja kyllä mä tiedän että tämä on sinulle leikkiä. Tämä tieto, ja välillä omat kuvitelmat... Turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhautat minua mies.
Niin on, kun sun ei tee mieli tehdä asialle yhtään mitään, kun minä itse menin sitomaan käteni omilla puheillani.
Ja kyllä mä tiedän että tämä on sinulle leikkiä. Tämä tieto, ja välillä omat kuvitelmat... Turhauttavaa.
Voit unohtaa sitten samantien jos käytät sanaa leikki tällaisesta asiasta. Todellakin voit unohtaa.
Mä joskus kaipaan, käsiesi kosketusta.Vaikka aina minä tiesin ettet huoli tällaista lurjusta
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla mitään.
Olen ollut välillä hirveän surullinen ja yksinäinen kun katosit elämästäni, ja minä sinun. Itsetuntokin siinä meni joten yhteyttä en enää tohtinut ottaa millään tekosyyllä. En enää uskonut että kelpaisin sulle.
Tänään voin hyvin. Väittäisin että olen suht onnellinen. Onhan mulla maailman paras koira ja terveyttäkin piisaa. "Mullon tästä asti aikaa mielin määrin kahvia..." (en polta tupakkaa enää enkä vieläkään).
En minä sinua unohda. Kosketit sisintäni niin voimakkaasti. Toivon vaan että saan joskus vielä rakastaa ja olla rakastettu. Olisihan se.
Naiselta
Kenelle tämä?
Tää tositarkotuksella ketju, kaikki ei uskalla enää kirjotella eikä vastailla?
Rakastan sinua, naiselle lounaaseen, mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Turhautat minua mies.
Turhautat miua nainen. Toivottavasti siulla oli tänäänkin kiva päivä. Omani meni kauppareissun merkeissä. Haluaisin tavata, nähhä ja jutella.Aattelen meitä.
Jk, jos tietäisin missä näkisin siua ilman kerberoksia tulisin sinne.