Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (244)
Tahtoisin vielä tehdä kanssasi monia asioita.Nauttia elämästä,rakkaudesta.Sinä olet minun kanteni.
Kauniita unia,hellä halaus.😊😁
Kuinka monta haavetta olen kantanut meistä.Uskon edelleen yhteiseen matkaamme.Juuri nyt ei aika tunnu oikealta mutta se on tulossa.Meillä on yhteys tallella ja kahvikutsu on aina voimassa.
Kauniita unia, hiivin hiljaa viereesi ja silitän sinua uneen.😊😁
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta haavetta olen kantanut meistä.Uskon edelleen yhteiseen matkaamme.Juuri nyt ei aika tunnu oikealta mutta se on tulossa.Meillä on yhteys tallella ja kahvikutsu on aina voimassa.
Kauniita unia, hiivin hiljaa viereesi ja silitän sinua uneen.😊😁
Uskotko todella?! Kahvikutsu on kyllä heitetty ilmoille aikoja sitten. Kauniita unia. 😊
Avasin sinulle oveni kuin myös sydämeni.Voisitko sinä näyttää tien luoksesi.
Kauniita unia, ei peikkoja eikä mörköjä tänä yönäkään.😁😊
Yösuukkoja ja helliä ajatuksia sinusta.
Kauniita unia,olisitpa minun kanssani näkemässä.😊😁
En kehtaa, kun hän ei rakasta minua. Alan vähitellen tottua elämiseen pelkkien muistojen siivittämänä.
Sinun kanssasi olisin onnellinen niin myötä- kuin vastamäessä.
Kauniita unia ja ota minutkin sinne ,missä kaikki on mahdollista.😊😁
Taas sitte poistettu ketju näköjään.Poistajahan ajattelee aina meidän parastamme ettemme tuhlaa elämäämmme.....🙄
Vierailija kirjoitti:
Muuttu ihan oudosti, höh.
Väsynyt vaan. :P
Vierailija kirjoitti:
Turhautat minua mies.
Pitääkö hakea kotoa asti, kyselemättä ja ottaa omakseni?
Ettekö nyt usko ettei.tätä ketjua kaivata? Taas poistui ja taas joku ääliö teki uuden.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö nyt usko ettei.tätä ketjua kaivata? Taas poistui ja taas joku ääliö teki uuden.
Tämä on tosi vanha eri ketju.
Poistan numerosi alkuvuodesta. Oli kiva tutustua edes vähän. En jaksa enää nettileikkejä. Ehkä rakastun toiseen tai sitä toivon. Sitä odotellessa. Viihdyn yksin mutta rakastuminen herättäisi taas eloon. Toivon sullekin rakkautta ja intohimoa elämääsi.
Olet kiva.
Pienetkin yhteydenotot piristävät aina.
Kauniita unia, yösuukkoja. 😊😁